.

@Wintersun Ihanaa että joku vielä tunnistaakin :LOL:
Niin tosiaan tässähän alkaa mahdollisuudet olla tälle vuodelle jo ohi tai siis, että synnyttämään ei tälle vuotta enää kerkeäisi varmaan jos raskautuisi. Täytynee itsekkin siirtyä siis sinne katsastamaan tilanne jos semmoinen ketju on jo pystyyn laitettu.
Mä en ole vielä perehtynyt noihin ivf juttuihin. Täytynee ensin katsoa sen aukkarin tulokset.
Paljon tsemppiä teille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Siis nyt tää menee mielenkiintoiseksi tää juttu. Kävin tänään ultrassa varmistamassa onko kaikki hyvin ja näkyi kuulemma jotain merkkejä keskenmenosta, mutta näkyi myös sikiö ja syke! Ilmeisesti raskaus on alkanut kaksosraskautena joista toinen onkin mennyt kesken. Ja jotta ei olisi riittävän outo juttu niin raskausviikot vastasivat 6+1 eikä 4+4 niin kuin pitäisi. Raskaus on siis alkanut jo aikaisemmin mutta ei mitään hajua koska. :eek::love:
 
@Tingeli mun ystävä kävi gynellä kun kierto viivästyi tosi paljon ja raskaustestit näytti negaa. Ultrassa löytyikin lähes 10 viikkoinen sikiö josta syntyi ihan terve vauva. Mä toivoisin että sulle kävis näin myös jos ei kierrot aiemmin oo tälleen heitelly. :)
 
@Maya123 paljon onnea hyvistä uutisista :love:

On: Tyylipuhdas nega testattu. Se eilinen testi anto vähä toivoo, mutta odotettavissa toi nega kuitenki oli. Menkkakrampit lisääntyny eilen ja tänään aika paljon. Ylihuomenna lääkäri ja siihen kyllä pistän aivan liikaa toiveita varmaan
 
@Päppyrä onko sulla lääkäri tähän vauvan hankintaan liittyen?
Mulla on ens viikolla ihan yleislääkäri jossa käydään läpi kaikki kokeet missä viime viikolla kävin, ihan perusterveyteen liittyen, mutta ajattelin tämänkin ottaa puheeksi vaikka ei nyt tämän kauempaa olekaan yritystä takana. Ajattelin, että pääsiäisen jälkeen otan itteeni niskasta kiinni ja alan kiinnitetään itseeni enemmän huomiota... Liian työssä stressaamisen olen päättänyt lopettaa jo, sillä pelkästään verenpaineet sen jo kertoi.
 
Varovaiset onnittelut @hitvetti :love: Vahvistumisia viivoille :love: Jotakin haalean hailua näen minäkin noissa kuvissa :)

@minttu-82 Joo tähän vauvajuttuun liittyen sain omalääkäriltä ajan toiselle lääkärille joka on naislääkäri ja gynenä toiminut myös. Omalääkäri oli siis mieslääkäri ja ihan yleislääkäri niin ohjasi suoraan kollegalleen joka tietää asioista enemmän :) Verikokeet ja sukupuolitautitestit omalääkäri määräsi ja niissä oli kaikki kunnossa. Verikokeissa katottiin siis tsh ja prolaktiini. Maaliskuun alussa kävin laajemmissa yleisverikokeissa kun halusin ihan yleistarkastuksen lääkärillä :D Niissäkin kaikki oli kunnossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@hitvetti kyllä näkyy. Siinä puikoss aja onestepissa ainakin! Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista!

Menkat selkeesti tekee tuloaan. Dpo 5 nyt. Aina ajoissa alkaa se pms alakulo siis. Kun huomaan taas ajattelevani sitä, että kun aiemmin vuosia sitten olin täällä aktiivisena pari vuotta. Pari - kolme ketjua tuli käytyä läpi. Ja nyt huomaan että vuosi meni taas tässäkin. No, ensi ketjun täytyy olla sellainen mistä pääsen poistumaan plussanneisiin! Pakko olla!

Tsemppiä vielä tän vuoden vauvaa odottaville!
Puikos ja one stepis näkyy edelleen rfsu kuivu kasaan. Ja kuvat otettu jo siis ennen testi ajan päättymistä. Ensi vuoden ketjun on oltava jo teidän ketju @Wintersun :) mä pidän peukkuja ja toivon kyllä kovasti teidän puolesta(y) toki myös muiden pitkään yrittäneiden(y)
 
@Maya123 oi kuinka jännittävää! Hienoa että sentään toinen pienistä on tarrannut kiinni :love:

@hitvetti Selkeää haamua! Toivottavasti vahvistuu hyvin! :love:

Oma kierto tuntuu hämmästyttävän oireettomalta, sillä kaikissa tämän vuoden puolella olevissa kierroissa on ollut tässä vaiheessa jo jäätävää tiputtelua/turvotusta sekä kipuilua. Nyt ainoot vaivat on väsymys sekä EDELLEEN jatkuva valkovuoto ja olo on kuin menkkoja ei olisi edes tulossa lähiaikoina. Joko ovulaatiota ei tapahtunut ollenkaan tai sitten jotain muuta normaalista poikkeavaa on tekeillä :cautious::X3:

Eilen mies alkoi ehdotella lapselle jo nimiä, muutenkin meidän keskustelut ovat suurilta osin lasten kasvatukseen liittyviä. Ihanaa huomata että toinenkin on jo aivan malttamaton vanhemmuuteen :love:
 
Onnittelut @Maya123 :love: varovaiset Onnittelut @hitvetti :love: ja onnea muillekin plussanneille :love:

Tulin viel kirjoittelee kun joka hetki tulee seurattua mitä tänne kuuluu:) täällä taas piinapäivät menossa:X3: Tein viime viikonalussa ovis testejä kp11-12 tuli vahvahkotviivat eli oliko ovis 9.4 vai 10.4? sitten ne loppui kun seinään niin en tiedä oliko ovis sit sillon(n) Flo ennusti ovista 12.4. Eilen ja toissa päivästä lähtien rinnoissa viihlontaa, ja alavatsa kipeä kuin ois kunnon pupuilun jälkeen :eek: eilen aamulla alkoi yököttää kesken kauppareissun:sick: ja nyt istun sairaalassa niin yököttää, haistan vaikka mitäo_O voi olla et kuvitten taas :whistle: mut joo jos laskin oikein et sillon tärppikäynyt saattaa la olla viel 31.12 :D
 
Onnea plussista @Maya123 ja @hitvetti :love:

En mä osaa lähteä täältä ketjusta, vaikkei mahdollisuutta tän vuoden vauvaan enää olekaan. Tänään taitaa olla dpo6 ja missään ei tunnu mitään, olen varma jälleen negasta, vaikka aikaista onkin. :( Mutta ihme ja kumma, meidän lähete naistenklinikalle meni läpi ja ensikäynti sinne on toukokuussa!! Jotain hyvääkin siis.. :)

Tsemppiä piinailijoille (y)
 
Heippa.yritystä takana jo 8kk.alkaa epätoivo jo hiipuu mieskin jo sanoo et ei me koskaan vauvaa saada..nyt menkat myöh.pvän ja testin tein joka negaa näytti.ei yhtään menkkamaisia oireita yhtään..jään nyt odottelee vielä muutaman pvän .sit voin testata uudestaan.jotenkin vaan niin masentunut fiilis.onnea kaikille plussaneille ja tsemppiä muille
 
En yhtään epäile noita viivoja;aamuks hain seka satsin testejä:barefoot::rolleyes: on pc,2x one step(toinen rfsun) ja apteekin ultra... en usko ennenku nään vahvempia viivoja.. miehellekää en uskalla vielä sanoo.. plussatuulia:love:
@peanut_butter älä menetä toivoo(y) oireetonta täälläkin on. Ainut mikä vois viitata oireiden puolesta on nuo tissit mut voi yht hyvin kertoo menkoistakin.. nii ja nuo aamun viivat mutta nekin voi olla merkki kiinnittymisyrityksestä..
@Tiutiti jospa se plussaa lupailis:)
@Maikki2019 mä en saanu ovista kii tässä kierrossa..
@lolu älä menetä toivoo(y) yrittäkää keksiä jotain muuta ajateltavaa.. joo helpommi sanottu ku tehtyo_O
 
  • Tykkää
Reactions: lolu ja Tiutiti
@Tingeli mun ystävä kävi gynellä kun kierto viivästyi tosi paljon ja raskaustestit näytti negaa. Ultrassa löytyikin lähes 10 viikkoinen sikiö josta syntyi ihan terve vauva. Mä toivoisin että sulle kävis näin myös jos ei kierrot aiemmin oo tälleen heitelly. :)
Oi jännä tilanne sinulla, onnea löytyneestä sykkeestä. ❤

Kunpa olisikin noin ihana tuuri kuin ystävälläsi :)
 

Yhteistyössä