.

Olen käynyt lukemassa viestejä, mutta en ole tointunut kirjoittamaan. Täällä dpo 8 menossa ja oireet viittais siihen että menkat alkaa viimeistään vkon päästä. Menkkajomoa oli dpo 4-7 ja sitten lakkasi. Ootella millo alkaa taas Toiveet ei ole ainakaan korkealla. Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille!
 
iK
@chili_ Olikos se niin että Terolutit auttaa pidempään luteaaliin? Hyvä tietää jos joskus itekin tarvis.

@Hemppanen @Beibihaaveilija @W.we I feel you! Meilläkin kumpikin kyllä toivoo vauvaa, mutta minä yritän sitä ja mies on ”tulee kun tulee”... Hän on myös hyvin tunteella menevä ja kun väsyttää niin sitten väsyttää. Miten tylsää... :cautious:
:LOL: Silti kuitenkin menkkojen alkaessa harmittelee. Hohhoi, toimis kun on sen aika...!

@LaTiLa Hui! Mä en varmaan saisi kotona oltua. Oon kyllä muutenkin niin herkkis kaikissa lääkäriasioissa. Otin itelleni sairaskuluvakuutuksenkin mielenrauhaa turvaamaan. Meillä on jo yleinen vitsi miehen kanssa että mulla on ”viikottainen lääkärikäyntini” :ROFLMAO:

@Miina- Voi kurjuus. Ja voi sitä miestä. Kyllähän siinä varmaan pureskeltavaa on hänelläkin. Mutta kuten muut sanoi, niin he myös usein varmaan ajattelevat asioista ihan eri tavalla. Mun mies ei ainakaan oo kuulemma ikinä tavannut ketään joka analysoisbnäin paljon... :D
:D Ei hän ite kauheesti näitä juttuja mietiskele...

@Wintersun No on silti ehkä vähän jännää? Vaikka uskon ettet varmaan itse usko mahdollisuuteen..
 
iK
Tänään kp7 lähenee loppuaan ja minä iloitsin aamupäivällä kun ovistesti oli niiiiiiiiiiiin haalea etten ollut varmaan koskaan niin haaleaa nähnytkään! :D Nyt kun sais toivoa ovista vasta ihan loppuviikkoon niin olis täydellistä. :rolleyes: Mutta eiköhän se sieltä tuu ihan väärään aikaan....:rolleyes:
 
@Miina- tsemppiä! Niinkuin joku sanoikin, että ei kai haamuja tule ilman mahdollista rauskautta, kyllä uskon että viivat teilläkin jäävät paikalleen vielä :)

@iK joo meillä kans miehestä tosi tyhm kun menkat alkavatkin, ja tuntuu että silloin hän haluaisi koko ajan kun ei voi saada :LOL: eilen kyllä varovaisesti avasin omia ajatuksia ja kerroin että kuukaudessa olisi vaan ne muutamat hyvät päivät tulla raskaaksi, että turhauttaa hiukan tekemättömyys :whistle: noh, jos en kierrossa paremmin sitten :LOL:

Joku täällä puhui, että toinen puoli munasarjoista nukkuu, miten testattu? Olen itse kanssa miettinyt, että näiköhän ovuloin vain toiselta puolelta.. Nytkin muutenkin luulin oviksen olleen la tai su, mutta nyt tärinäkipua oikealla puolella, kummallista(n)
 
Ihan hirveästi on taas tullut tekstiä!

@Wintersun On kyllä tosi raskasta, ja ymmärrän ettet jaksakaan oikein uskoa enään "ylläriplussaan" :unsure: Hyvä puoli kuitenkin on, että teillä on se lääkäriaika tulossa, toivon ihan tosi paljon että saatte pian apuja teidän tilanteeseen ja vihdoin kauan kaivatun plussan! :love:

@Haavejuttu Kumpa saisit sen haamulaisen sinne testiin!! :)

@Pilvinentaivas Aiotko milloin testata? Mullakin oli kovaa menkkamaista jomotusta dpo5-6, mutta ajattelin että se voisi olla myös kiinnittymiskipua. Sen jälkeen ei ole juurikaan tuntemuksia ollut masulla.

Omaa napaa, täällä tosiaan dpo10 ja nyt ymmärrän myös sen, miksi aikaiset testailut ois vaan parempi jättää pois! Ainoa selkeä jo testiajalla punertava haamu tuli illalla dpo8. Sen jälkeen negaa, jotka testiajan jälkeen on tulkittavissa iiiihan haaleiksi viivanpaikoiksi/haamujen esiäideiksi, en saa niitä kuvaankaan. Pelkään, että jotain on ollut kiinnittymässä mutta se on sitten keskeytynyt :( Inhoan tätä epätietoisuutta! Tissit on edelleen kun kookospallot ja kipeät kun mitkä. Eilen vielä oli tosi ällö olo, saa nähdä kuinka tänään on.

Toivon plussatuulia kaikille! <3
 
Kannattaiskohan itse vielä testailla kun kuukautiset normisti 5-7pv, niin nyt oli lauantaina tiputtelua, sunnuntaina vähän jopa siteeseen asti ja maanantai pyyhittäessä vuotoa ja siihen jäi o_O mikä ihme mun kuukautisia vaivaa ikinä ei oo ollut näin niukat ja kivuttomat..
 
@Wintersun niin moni muukin täällä jo sanoi, niin teillä on kyllä ollut jo todella raskas taival takana. Toivotaan nyt, että ei olisi sattunut ovuloimaton kierto ja menkat ehtivät kurvata kylään ajoissa.

@Pauliinaha minulla oli esikoisesta ensimmäiset testit suunnilleen tuota vahvuusluokkaa ja testasin juuri noilla sofin testeillä. Suosittelen, että testailet vaikka joka toinen päivä, silloin viivojen pitäisi kyllä alkaa testeissä ihan silmin nähden vahvistumaan.

@W.we @Hemppanen @iK meillä noiden halujen suhteen vähän samanlaista. Hyvin saatiin ovulaatio hyödynnettyä, mutta taisi olla miehelle hieman "pakkopullaa".. Noh nyt ovulaation jälkeen mulla on halut ihan tipotiessään niin mies olisi kiinni vaikka joka päivä.. Ilmeisesti yritys stressaa jonkin verran miestäkin ja reagoi siihen näin. Onneksi meillä kuitenkin onnistuu nuo tallettelupuuhat, vaikka mies ei ihan aina innoissaan olisi niihin ryhtymässä.

@LaTiLa toivottavasti selviää, mikä sinua vaivaa! Voi kun ei olisi mitään vakavaa, tsemppiä sinne!

ON: Piinailu jatkuu... Minulla on aika pessimistinen asenne raskautumisen suhteen, ajattelen jotenkin loogisesti, että on paljon suurempi todennäköisyys etten ole raskaana kuin että olisin. Lisäksi tiedostan täysin, ettei oireet vielä voi liittyä raskauteen dpo5 kohdalla... Mähän olen muuten ollut täysin oireeton, mutta eilen illalla närästi ja tajusin, että niin oli tehnyt edellisenäkin päivänä, sama närästys jatkuu tänä aamuna. Minua kun ei yleensä koskaan närästä. En vielä edes eilen hoksannut tämän asian "mahdotonta" yhteyttä mahdolliseen raskauteen:ROFLMAO: lisäksi en tiedä mistä tällainen omituinen tunne kumpuaa, mutta minusta tuntuu, että JOS olen raskaana, niin mahassa saattaa olla kaksi yhden sijastao_O Luultavasti minun vilkas mielikuvitukseni laukkaa ja en todellakaan on kaksosraskaana:D:ROFLMAO::LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Mitä onks täällä joku muukin harrastanut koti-inseminaatiota:whistle:? Maailmankaikkeuden varjelluin salaisuus, mutta meidän esikko sai alkunsa juuri noin.:rolleyes:
No itse olin kyllä aika hölmistynyt kun lääkäritällaista ehdotti, mutta pakko sanoa että tämä oli kyllä stressittömin yrityskuukausi (ellei tätä malttamatontaontonta odotusta tuleeko plussa vai täti lasketa).
En itsekään ole kertonut kuin sisarukselleni ja hänellekin vain siksi, kun halusin jakaa hauskan tarinan: ruiskua ostaessani farmaseutti kysyi haluanko myös neulan :ROFLMAO: eli ei vissin kovin yleistä kun farmaseuttikaan ei ollut ihan varma mihin tarkoitukseen ruiskun haluan!
 
Noni ultra käyty mahan päältä ja mitään ei näkynyt,vuoto loppui taas eilen ja nyt vielä odottelen verikokeen tuloksia huomiseen. Onneksi tämä meni näin kivuttomasti ja saas nähdä millon seuraavat menkat alkaa että pääsee uuteen kiertoon :) positiivisesti eteenpäin tästä keskenmenosta :) toinen keskenmeno, mutta edellinen oli vuonna 2012 elikkä ei mitenkään onneksi lisää keskenmeno riskiä koska välissä syntynyt kaksi lastakin. Se täytyy vaan pähkäillä niin että siinä on ollut vikaa eikä ole päässyt kehittymään eli parempi näin :)
 
@peanut_butter jos ei ala niin ehkä ens maanantaina testi. Olo on vaan sellanen että sieltä ne saapuu. Tänään vähän maha sekaisin niin kuin aina ennen menkkoja :/ Tämä jännääminen ja epätietoisuus on kyllä ärsyttävää. Ja kun minä oon aina oireista aikasin jo tiennyt et menkat tulossa niin kuin nytkin. Plussatatuulia <3
 
@iK Kuulostaa niiiiin tutulta. :LOL: Meilläkin mies menkkojen alkaessa ja näyttäessäni negatiivista testiä oli ihan ihmeissään, että ai eikö sitä nyt ollakkaan heti raskaana. :ROFLMAO: Ilmeisesti koulussa on niin iskostettu miehille päähän, että kun ei käytä ehkäisyä, niin heti ollaan paksuna. Ei nyt todellisuudessa ihan näin mene.. :D Toivotaan, että saat tikutettua hyvän oviksen oikeaan aikaan (y)

@Haavejuttu Höh :poop:(n) Älä nyt menetä toivoasi ennen kuin menkat tosiaan sieltä porhaltaa. Voihan olla, että ei vielä näy testissä.

@peanut_butter Toivottavasti siellä joku kiinnittymässä kovaan vauhtiin ja saat vielä sen plussan testiin. Nyt vaan malttia. :love:

@kathii Itsekin olen samalla asenteella, että todennäköisempää aina, että en ole raskaana. Jotenkin olen jo asennoitunut siihen, että me ollaan miehen kanssa juuri se pariskunta, joka saa odottaa vuosia, että vauva saa alkunsa. :oops:

@papupata12 Sulla on kyllä ollut noita vastoinkäymisiä.. :unsure: Jospa pian olisi sun vuorosi :love:
 
@Tiinaliina1 kyllä, toivoa on. :)

N. 12 tuntia se muistaakseni on. Tästä on paljon eri tietoa. Jostain luin että hedelmöittymisen olisi hyvä tapahtua parin ensimmäisen tunnin aikana kun munasolu irtoaa, oli parhaimmat mahdollisuudet raskauden jatkumiselle vai mitenhän se meni. Eli olisi hyvä että ne siittiöt tosiaan olisi siellä jo valmiiksi odottelemassa kun munasolu irtoaa. :)
 

Yhteistyössä