.

Omanapaiset testailut jälleen. Aamupissa. Verrokki toissapäivänä, eilen ja tänään, ylin vanhin.

Mun silmälle vaalentumista kokoajan. Sanoitkos @Miina- että sulla tulee aina notkahdus viivoissa ennen ovista? Mulla tosiaan tuolloin 1. Merkin päivänä kovat kivut myös verrattuna näihin muihin. Oliskohan se silloin sitten kuitenkin ollut/irronnut...?

Testailu jatkuu!;)katso liitettä 4320katso liitettä 4321 katso liitettä 4322

Joo, joka kierto on mulla sama juttu ja tulee notkahdus 1-2 päivää ennen plussaa. Löysin kuvan yhdestä kierrosta, tuon alimman liuskan jälkeen tuli seuraavana päivänä plussa :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK
Pahoittelut @Tillukkainen :(

Onnea @rosemarie uuteen kiertoon! :)

Täällä näyttäs tilanne olevan sama kuin edellisessä kierrossa, o-testit jatkuu plussana. Haluaisin uskoa että hormonit on hyvästä syystä koholla mutta pelkään että käy kuten viime kuussa..:unsure: tällä kertaa jatkan o-testien käyttöä kierron loppuun, mies katto mua hölmönä kun ostin eilen lisää testejä :LOL:
 
Ihanaa miten paljon on tullu plussia ja onnea kaikille plussanneille <3
Mulla olot jatkui vaan ja tein sit tänään ovistestin huvikseni ja paukahti niin vahva viiva, melkein ennen testiviivaa että taidetaankin vielä saada ovulaatio tähän kiertoon eli nyt on kp22 elikkä huomenna on dpo0/kp23. Aika myöhään tuli, mut jospa mulla ton imetyksen takia kierto venyy,ei voi tietää :D :) pääsen sittenkin jännäilee ja seurailemaan oloja että millainen loppukierto on. Eli kun on eka yrityskierto niin tietää ainaki laittaa oireita ylös, että mitkä ei meinaa plussaa :D
 
@iK mullakin käy notkahdus ennen ovulaatiota. Tuo ylin kuvahan näyttää aivan lupaavalta!

Mulla tänään kp1 ja yk10

Minä toivun täällä pettymyksestä, mutta tiedänpähän ainakin että hedelmöityminen on mahdollista ja varhaisen km:n jälkeen mahis uuteen raskauteen on yleensä hyvä.
Lohdutuksen sanana voin kertoa oman kokemuksen kun neljättä vauvaa yritettiin niin sain myös varhaisen km mutta seuraavasta kierrosta raskauduin ja meni loppuun saakka ja vauva saatiin syliin sakka:love: eli tosiaankin mahdollisuudet on todella hyvät kun kerran hedelmöittyminen on mahdollista.
 
Pahoittelut @Tillukkainen , toivottavasti tästä seuraavasta kierrosta tulee pysyvä plussa !
Paljon onnea plussanneille ! (y)
Itse odottelen että menkat loppuisi. Oon nyt juonu kp1 asti greippimehuu, niin tuntuu että venyttää vähän menkkoja, normisti viisi päivää olleet, nyt jo kuudes päivä menossa :confused:
 
Heippa!
Liityn seuraanne :)
Viides haaveissa. Ensi viikolla jää ehkäisy pois.
Lapset on -07, -12, -14 Ja nuorin huhtikuussa 2018 syntynyt, tulee siis nyt ensi viikolla 4kk.
Menkat ei ole vielä alkanut, joten katsellaan kauanko menee että viides saa alkunsa. Vähän jännittää ja mietityttää et miten sitä viiden kanssa sit pärjää ja varsinkin jos neloselle ja vitoselle tulee pieni ikäero.
Itse olen 2vk päästä 31v. Miehen kanssa häät tulossa 18.8.:love:

Listalle voi lisätä Pillipöllö, yritys alkaa 8/18, viides lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: iK
@Wintersun kiitos infosta, voi toki olla tämäkin syynä. Joskus 10 vuotta sitten kävin ultrassa mutta en muista onko sillon munasarjoja katottu. Kahdesta lapsesta myös normaalisti ultrattu mutta tuskin ovat kattoneet muuta kuin sikiön. Kattelin tuossa aiempia o-testi kuvia niin esim. toukokuussa 5 päivää ennen menkkoja on ollut hädintuskin nähtävä viiva.
Mä ajattelin katsoa tämän kierron ja mikäli ei tärppää niin menen sinne gynelle ultraan, peruin sen ajan mihin piti aiemmin mennä.
 
Onnittelut työsopparista @Alinah92! Ihan huippujuttu.

Pahoittelut @Tillukkainen! Ja tsempit uuteen kiertoon.

@Wintersun , kävin omakannassa ja ainakin 10 eri tulosta oli tullut verikokeista. Oli hb, kilpirauhanen, leukosyytit, prolaktiini yms. en ees kaikkia ymmärtäny.

@chili_ oon niin paljon googlettanu viime päivinä eri syistä, että voi mennä sekaisinkin tiedot, mutta olikohan jossain että se prolaktiinin liikatuotanto voi olla syy keskenmenoihinkin, mutta ei mitenkään hirmu yleisesti. Mutta tämä voi olla nyt ihan vääräkin tieto. Koska kilpirauhasen vajaatoiminta ainakin voi aiheuttaa keskenmenoja.

Oliko täällä niitä, joilla kilpirauhasen vajaatoiminta? Kiinnostais, onko vaikuttanut raskautumiseen yms. Maanantaina on lääkärin soittoaika mutta kävin tosiaan jo katsomassa tuloksia omakannasta ja viitearvojen ulkopuolella oli vain leukosyytit (sainkin lääkäriltä ab-kuurin, epäili valkovuodosta että voi olla tulehdus menossa) ja tyroksiiniarvo TSH. Eli löytyiskö nyt siitä syy ettei tärppää.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
Moikka, jos mukaan mahtuu, niin tulen haaveilemaan :) Miehen kanssa sovittiin ehkäisyn pois jättämisestä syyskuun puolivälistä alkaen - yhdessä ollaan oltu jo yli 4.5v, marraskuussa olisi häät. En millään malttaisi odottaa tuota syyskuuta, mutta se nyt oli kompromissi. Alunperin oltiin sovittu, että häiden jälkeen lähdettäisiin yrittämään, mutta mun pää ei enää kestä odottamista, tämä kuume on IHAN HIRVEÄ. Kaiken kukkuraksi parhaan kaverin lapsi syntyy syyskuussa - pahentaa kuumetta entisestään..
 
Tervetuloa uusille! :)

Minulla on tänään ollut kipuilua taas alavatsalla, testasin taas ovistakin, mutta ei ollut se. Ei kyllä ole nyt hajuakaan milloin se on oikeasti ollut. Lupasin itselleni, että tässä kierrossa en miettisi mitään oireita, mutta huomasin taas löytäväni itseni googlettelemasta kiinnittymiskipuja. Äh, miksei osaa ottaa vaan rennosti?!
 
Heippa!
Liityn seuraanne :)
Viides haaveissa. Ensi viikolla jää ehkäisy pois.
Lapset on -07, -12, -14 Ja nuorin huhtikuussa 2018 syntynyt, tulee siis nyt ensi viikolla 4kk.
Menkat ei ole vielä alkanut, joten katsellaan kauanko menee että viides saa alkunsa. Vähän jännittää ja mietityttää et miten sitä viiden kanssa sit pärjää ja varsinkin jos neloselle ja vitoselle tulee pieni ikäero.
Itse olen 2vk päästä 31v. Miehen kanssa häät tulossa 18.8.:love:

Listalle voi lisätä Pillipöllö, yritys alkaa 8/18, viides lapsi
Tervetuloa joukkoon ! Meillä myös viides haaveissa :love:
 
@MannaL onnea, ihanaa!

Tervetuloa uusille:)

Kiitos kaikille tsemppauksesta ja myötätunnosta, niillä on kantava ja lohduttava voima ja sitä varten tämä ryhmä on. Pakko vieläbihan ''ääneen sanoa' että ihanaa kuinka myönteisesti täällä suhtaudutaan kaikkiin kuumeilijoihin ja kaikenlaisiin tilanteisiin :love: Täältä saa välitöntä tukea kukin omaan tilanteeseensa.
 
Oliko tässä pinossa kuumeilijoita joilla todettu pcos? Googlailin tuota hieman ja moni oire täsmää, mutta toisaalta voi mennä renkaan jälkeisen ”häiriön” piikkiin. Kuitenkaan pitkiä kiertoja ei koskaan ole ollut, viime kuussa 8 päivää myöhässä mutta epäilen johtuvan kemiallisesta tai myöhästyneestä ovulaatiosta. Renkaan jälkeen eka kierto 24 päivää, muuten 26-27. Luteaali aina 11 päivää. Mietin myös sitä että voiko vikaa olla vain toisessa munasarjassa? Mulla kolme kiertoa ovulaatio kipujen mukaan tapahtui vasemmalta ja tuo viimekuinen oli oikealta..
Kiinnostaisi tietää kokemuksia ja oireita. Ja onko tietoa millon kannattaa ultraan mennä jos munasarjoja ultrataan? Ennen vai jälkeen ovulaation?
 

Yhteistyössä