.

@Jankesof mulla on negakierroissa pms-oireita jotka vaikuttaa hyvin paljon raskausoireilta, rinnat kipeät, päätä särkee jne. Plussakierroissa selvät oireet on ollut menkkamaiset kivut mitä ei negakierroissa oo. Viime kierrossa, joka oli kemiallinen, oli dpo 6-8 menkkamaisia kipuja jotka liittyi ilmeisesti kiinnittymiseen. Sitten dpo 11-12 plussakierroissa on alkanut kunnon menkkamaiset kivut ja nippailut.
 
Hei @rubikinkuutio, toivon, että erityisesti te saisitte pian raskauden alulle ja kaikki menisi hyvin.

Hei @Jankesof, toivotaan, että nuo on raskausoireita.

Minulla olisi pitänyt alkaa toissapäivänä ja tänä aamuna testasin negan. Ei ollut hirveä pettymys, kun ajattelinkin, että ei tässä kierrossa oltu ovulaation aikaan asemissa. Yritys on meillä vasta alkanut. En ole ovistestejä tehnyt vielä koskaan. Ladytimeria olen päivittänyt puoli vuotta ja kertaakaan ei ole aiemmin kierto pidentynyt. Pari päivää sitten aloitin syömään maitohappobakteereita, koska olen lähdössä kohta ulkomaille. Lopetin ne kuitenkin, koska maha meni vähän sekaisin. Luin jotain, että nykyään suositellaan, että ainakin raskauden loppuvaiheessa äiti söisi maitohappobakteereita, sillä se voi estää lapsen allergioita. Aion kyllä kokeilla, jos joskus sinne asti pääsen. Minun lapsista yksi oli pienenä maito-, vehnä-, muna-allergikko.
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Oon sivusta seuraaja, ikuinen "kuumeilija", mutta on kuitenkin pakko ottaa kantaa tuohon ylipaino -keskusteluun.

Itse tosiaan 2011-2012 olin sairaalloisen ylipainoinen mitoilla 168cm ja painoa 120kg ja rapiat. Oltiin yritetty esikoista silloin reilu kaksi vuotta ilman hoitoja tai hoitoonhakeutumista. Juttelin kuitenkin terveyskeskuslääkärin kanssa käynnin yhteydessä ohimennen tästä lapsenkaipuusta ja sanoi, että painoa pitäisi tiputtaa roimasti. Kuntosali ja ruoan avulla pudotin painoa 25kg päästen alle sadan kilon. Raskauduin tässä "terveellisten elämäntapojen kautena" n. ½ vuodessa vaikka kuukautiset erittäin epäsäännölliset (kierto 3-5 vkoa). Raskaudessa paino tosiaan nousi uudelleen 120kg kieppeille. Terve lapsi syntyi ja oma ikä 22v kun esikoinen syntyi.

Tämä seuraava raskaus vaati saman urakan. Painoa oli jopa 140kg kertynyt tuona aikana esikoisen synnyttyä keväällä 2013. Painoa pudotettu 140kg -> 66kg parissa vuodessa. Raskauduin toistamiseen siis vajaa viisi vuotta myöhemmin, kun paino oli jälleen "normaali" (kk kierto edelleen epäsäännöllinen). Nyt mennään rv 21+2 ja pelottaa tietty ihan sanoinkuvaamattomasti, koska yritykset pitkiä. (Olen siis ikuinen ammattikuumeilija ja siksi roikun täällä<3)

Eli vinkki minunpuolesta, todettu toimivaksi, painoa kannattaa pudottaa vaikka pienikin määrä. Minulla se oikeasti auttoi <3 Toivon teille kaikille paljon plussatuulia, tarrasukkia ja aivan äärettömän ison kasan jaksuhaleja! <3 Ootte hirveen urheita, kun jaatte kokemuksianne sekä ilon- ja surunhetkiä <3 Tsemppiä!
 
@Jankesof mulla on negakierroissa pms-oireita jotka vaikuttaa hyvin paljon raskausoireilta, rinnat kipeät, päätä särkee jne. Plussakierroissa selvät oireet on ollut menkkamaiset kivut mitä ei negakierroissa oo. Viime kierrossa, joka oli kemiallinen, oli dpo 6-8 menkkamaisia kipuja jotka liittyi ilmeisesti kiinnittymiseen. Sitten dpo 11-12 plussakierroissa on alkanut kunnon menkkamaiset kivut ja nippailut.
Okei, kiitos kokemuksestas! Tosiaan tuossa 2-4päivän sisällä oli ihme nippailuja alavatsassa/kohdussa tai sanoisinko että yhtäkkiä tuli todella paha vihlasu (tuntuu kun tulisi sydänpistos) tyyppinen :D Mutta tosiaan mulla on kahdessa viimeisessä tullut rintojen arkuutta ja ylläri kuukautiset alkoivat viikkoa myöhemmin. Mutta juu, en halua liikaa ajatella, ettei mene plörinäksi. Odottelen kuukautisten alkua normaalisti ja yritän pysyä positiivisena :p "Ajatus tyylillä kesävauva olisi toiveena"
 
Vieläkin tuskaillaan täällä... Nyt olisi vanhan kierron mukaan kp 28/28 & aamun testi edelleen epäselvä, valkovuodon mukana tulee vuotoa semmoista lievästi vaaleanpunaisena. Tämä parin tunnin pidättämisen jälkeen, koska yöllä ramppasin pissalla enkä pystynyt pidättämään. Muuna oireena on etova olo ja kauhea väsymys :cautious:
https://aijaa.com/36bRgH
 
Kiitos @Miina- ja @Reetaleena <3

Harmittaa kun tuo kierto on nyt itellä pidentynyt synnytyksen jälkeen, eikä mitään kuusaa missä mennään -_-

Nuo kuukautissovellukset arvioi ovista vasta keskiviikolle kun on kp22 (n) testiliuskat näyttää negaa. Ens kiertoon otan kyllä sen digin, sitä suositeltiin ettei tarvi viivoja yrittää tulkita :ROFLMAO:
 
@Alia kyllähän tuo on selkeä plussa:love:

Tärppikierron oireina minullakin oli aikaisin dpo 8 alkavat menkkakivut, mutta ei niitäkään nyt tässä kiertossa ollut. Tuntuu että itsellä ei ole mitään mistä voi olla varma kuin vasta testin näyttäessä plussaa. Nyt tässä kierrossa dpo 8 nega, 9 en testannut, dpo 10 selkeä haalea viiva, tänään dpo 11 viiva eilisestä jo tummunut selkeästi. Piru kun en osaa liittää kuvaa(n)
Oireena viimekierrossa plussaan on normaalia kovempi tissikipu ja nännit nöpöttänyt dpo 8 asti :LOL: todella oudon tuntuista kokoajan. Nyt 28/26-31 ensimmäisestä etapista katson selvinneeni kun on kierron 31 päivä eikä menkat oikeasta ole alkaneet.
 
Pakko käydä varmaankin ostamassa vielä digi ja testata sillä :giggle: oireita ei itsellä tosiaankaan ole suuntaan tai toiseen, mutta mikäli oikein muistan niin samoin oli kum aloin odottamaan esikoistani.

Toive vauvasta on ollut niin suuri, joten olen vain taustalla seuraillu teitä muita. Plussaonnea kaikille plussanneille :love: ja tervetuloa uusille:)
 
Hei jos joku on lukenut tuon minun tekstini (anteeksi tämä oma napaisuus) MUTTA mittasin lämmön kun vähän paleli.. Normaalisti minulla on ruumiinlämpö 36,3 tai alempi ja tällä hetkellä 36,7? Eli onkohan nyt nii että ovulaation jälkeen tämäkin mahdollista? Vai voiko jo näin alussa mikäli raskaus napannut, niin kohota lämpö? Sovelluksen mukaan jos "leikittäs" raskaus olisi 3+6.. vai lieko tämä sitten flunssaa.. Nyt taas näinkin pienestä asiasta täpinäisyys alko :D
 
Mittasin uudelleen ja lämpö on alentunut suht normaaliin (y) Muistelin tuossa myös että näin todella selkeää unta viimeyönä, sekä heräsin aamu 4 vessaan.. Saas nähdä. En halua ajatella nyt liikoja tai elättää toiveita. :D
 
iK
Hei kaikille! Uusi kuumeilijapiinailija ilmoittautuu joukkoon! Olen nyt alkuun taustalla kuitenkin, tänään on KAI dpo10, ky2. Meillä on jo yksi ihana poika. ❤

Viikonloppuna iski tosi kylmä olo, joka ei talttunut vaan muuttui kurkkukivuksi ja kuumeeksi. Eilen oli 38 kuumetta. Heti tietysti mielikuvitus muistelee että vastustuskyky on heikko alkuraskaudessa.... voi mielen myllerrystä!

Kierto on vähän epäselvä, noin 28-30. Viikonlopun tienoilla pitäis menkkojen alkaa tai olla alkamatta.
 
Hei vaan kaikille uusille ja tervetuloa! :) täältä taustalta vain huutelen väliin , lueskelen tätä parin päivän välein mutta omaa kerrottavaa ei tähän kiertoon ole . Ovis jäi hyödyntämättä.(n) Uutta kiertoa odottelen saapuvaksi 1. tai 2.7 . Heinäkuun ovis olkoot muhkea, sillä miekkonenkin on lomalla !!;) ei luulisi menevän ohitse tällä kertaa! Mietin jo, että pitäiskö varmistaa pitkästä aikaa ovistikuilla tuo ovis kun tämänkin kierron ovistuntemukset oli monta päivää.. :cautious::sneaky:
 
@rubikinkuutio , ei löydy sanoja teidän tilanteeseen. Maailma on kyllä todella epäreilu, tämmösessä tilanteessa ei kyllä ymmärrä miksi muka "kaikella on tarkoituksensa". Toivottavasti saatte pian onnistuneen raskauskokemuksen.

@hillanella , millä keinoilla olet saanut painoa parhaiten pudotettua? Upeat saavutukset kyllä sulla! Minun pitäisi pudottaa n.15kg, mutta on se vaikeaa ja hidasta.

@Jankesof , mulla on ollu oviksen jälkeen näitten n. 14 kierron aikana vailla sun mitä oireita. On tuntunut niin mahassa, rinnoissa, päässä kuin haarojen välissäkin ja on ollut myös täysin oireettomia kiertoja. Ja koskaan ne ei oo mitään merkannu. En enää muista, millaset oireet oli kuopusta odottaessa, mutta sillon olin ihan varma että olen raskaana. Nyt sellasta tunnettaei ole vielä kertaakaan tullut.

Vitsi tuota omaa päätä. Tänään oon kärsiny koko päivän oudosta pahasta olosta ja ihmeellisistä nippailuista mahassa. Miehelle jo tokaisin kotiin tultuani, että jos nyt ei tule plussaa niin en kestä, kun vointi on ollut niin huono. No, tein kaksi eri testiä, molemmat prismasta, oisko rfsu. Toinen herkkä jonka pitäis näyttää 6 pv ennen menkkojen alkua ja toinen normaali, joka näyttää menkkojen poisjäätyä. Molemmat oli negoja ja nyt oon ihan varma, etten todellakaan ole raskaana. Lähes heti negatestien jälkeen alkoi normaalit menkkakivut, jotka yleensäkin alkaa 2pv ennen vuotoa ja odottelen vuotoa keskiviikolle.. Eli kun ajattelin olevani raskaana, kehittelin mielessäni kaikki oireet siihen liittyväksi ja nyt kun selvis etten ole, niin heti "kroppa lopetti valehtelun". Kaikkeen se ihmismieli pystyykin..
 
@Alia ei tarvii kyllä yhtään edes tihrustella viivaa, onnea! :love:

@rubikinkuutio toivon teille parempaa loppuvuotta ja plussatuulia!

Mulla on alavatsa kipuillut pari päivää. Nyt kp10 ja siis ensimmäinen kierto ilman pillereitä. En yhtään tiedä mitä odottaa, mahdanko edes ovuloida. Posti toi tänään tullessaan viime viikolla tilaamani ovistestit. Ihan vaan super uteliaisuudesta yhden ovistestin kokeilin ja täysin negaa näytti, "yllätys" :LOL:

Nyt lupasin itselleni jättää loput testit kaappiin odottamaan ehkä loppuvuoteen. Ajattelin ensiksi, että en edes kerro miehelle, mutta oli pakko kuitenkin möläyttää. Yllätyksekseni mies otti nämä ovistestit ihan positiivisin mielin ja naureskeli, kun sanoin jättäväni testailut toistaiseksi. Ei kuulemma usko, että pystyn :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
@Tiutau13 Täälläkin taitaa jäädä ovis hyödyntämättä tässä kierrossa. Olin testaamassa sitä mutta taidan jättääkin väliin, kun miestä tuntuu kiinnostavan lähinnä jalkapallo. :cautious:

@rubikinkuutio Hurja kokemus teillä. Paljon tsemppejä tulevaan!

@hillanella Hyvin olet saanut pudotettu painoa! Pakko se on kai uskoa, että se voisi olla toimiva lääke. Mullakin olisi @vuuti pudotettavaa ainakin se 15 kg. Normaalipainon rajoihin on matkaa enemmänkin. Olisi laihduttaminen hyvä asia monesta muustakin syystä. Ei vaan jotenkin koskaan ole riittävää itsekuria, että homman saisi kunnolla käyntiin.

Varovaiset onnnittelut @Alia!
 

Yhteistyössä