.

@Wintersun ei tehty muita hoitoa, koska ikä. Yksi lapsi molemmilla on ennestään. Ei edes mitään aukiolotutkimuksia, vaan viikon päästä aletaan kypsytteleen muniksia, jos menkat alkaa. Tänään oli suunnittelukäynti polilla. Saa nähdä mitä näistä vanhoista soluista saa aikaiseksi...
 
Minut voisi kanssa lisätä listalle, yritän myös ehtiä kirjoittelemaan tänne aina välillä. Ja vaikka en ehtisi kommentoimaan, niin lukemassa käyn lähes päivittäin. :)

Eli olisi meille molemmille miehen kanssa ensimmäinen haaveissa. :rolleyes: Kierrot vielä hakee paikkaansa, joten en osaa sanoa kierron pituutta.. Edellinen kierto venyi kp 39 asti, ja ovis oli luultavimmin kp 26. Nyt olisi menossa kp 4/x, yk 4.
 
Kiitos @viipulainen pitääpä ladata tuo lämpökäyräsovelluskin. En taida vielä tässä kierrossa alkaa joka päivä mittailemaan, mulla flo ennustaa huomiselle ovista (viime kierto oli normia lyhyempi) ja kyllä tuntemusten mukaan onkin aivan näillä näppäimillä, munasarjajomotukset pahenee. Harmi vain että mies reissussa yksi peittojen heilutus oli eilen ja toivottavasti se riittää että pääsisi edes vähän jännittämään! Huomaan miehestäni että "ovis on tulossa" ei innosta häntä yhtään petitouhuihin, taitaa olla jännitystä hänelläkin itsekin huomaan että jännittää kamalasti kun tietää oviksen lähestyvän, perhosia vatsassa. Onko muilla samaa? Tämä olo varmaan vain alkujännitystä joka muuttuu lopulta turhautumiseksi :notworthy::eek:
 
Viimeksi muokattu:
Voisinpa liittyä tännekin seuraan
Kp 19/24-30, yk 5, ja ovistuntemusten perusteella tänään siis dpo4 (en siis ehtinyt tikutella tässä kierrossa)

Minä 34v, mies 40v ja ensimmäinen lapsi toiveissa, keskenmeno viime vuoden syyskuussa.

Itsellä käytössä myös tuo flo ja kokenut sen erinomaiseksi
 
@Toiveikas92, voin vaan kuvitella, kuinka raskasta piinaviikoilla on :LOL: Itse kuumeilen vasta sitä yrityksen aloittamista ylipäätään ja aika tuntuu matelevan ihan huolella, joten “kauhulla” odotan, millaista se odottelu sitten on, kun on ihan oikeasti enemmänkin odoteltavaa :D Jaksamisia kuitenkin piinapäiviin, toivottavasti olisi tärpännyt! :)
 
Tsemppiä piinailijoille! :)

Täällä menkat tekee loppuaan, vauvakuume hyrrää aivan täysillä. Pitäisi keksiä muuta ajateltavaa. Kaupassa oli niin ihania vauvojen vaatteita että meinasin alkaa lappaamaan niitä kärryihin. Meidän ainokainen 5-vuotiaskin on niin kovin iso jo, onneksi myös kuitenkin aika pieni vielä.:love:
 
Negatiivinen tulos on.
Piinailijoista voi ottaa pois.
Pms oireet on eli kohta kp1. Söin eilen iltapalaksi virpomapalkaksi ostamiani suklaamunia.
Toisaalta vasta eka yk eli ei vielä mitään hämminkiä. Ikä on vaan sellanen jo et 40v lähestyy uhkaavasti....
 
Eilen tuli ovisplussa joka oli tänään jo haalistunut, eli eiköhän nyt oo dpo0 . Jännä kyllä ne mun viikonlopun lämmönnousut, mutta ehkä se oli jotain oksennustaudin jälkeistä kun sairastin sellaisen kuumeella höystettynä viime viikon loppupuolella :sick:

Eilen tehtiin talletukset ja koitetaan tänään myös ehtiä:love: sitten vaan toivotaan parasta(y)
 
Olen tätäkin ketjua jo hetken lueskellut, mutta nyt liityn mukaan. Pariin muuhun ketjuun olen jo jotain kirjoitellut. Eli 30v. ja esikoisesta haaveillaan, kp 35/35-?, yk2.

Tässä kierrossa pupuilu jäi vähille sairastelujen vuoksi ja tein jo viikko sitten kp29 negan ja tänään tein uuden negan, joten menkkoja odotellessa - toivottavasti kohta alkais.

Tsemppiä piinailijoille ja toivotaan että jo pian saadaan tähän ketjuun ekat plussat ;)
 
Kuinka nopeasti teillä nuo lämmöt nousee oviksen jälkeen? Mulla ei oo vielä vuorokausi oviksesta ole noussut, jomotukset loppu ja kirkas vv loppu, eliii erehdyin mittailemaan lämpöjä nyt kun kotona yksin olen :D jos oviksen jälkeen tulee kuiva kausi, aatteletteko tekin että tuskin tapahtuu tärppiä? :LOL:
 
Kuinka nopeasti teillä nuo lämmöt nousee oviksen jälkeen? Mulla ei oo vielä vuorokausi oviksesta ole noussut, jomotukset loppu ja kirkas vv loppu, eliii erehdyin mittailemaan lämpöjä nyt kun kotona yksin olen :D jos oviksen jälkeen tulee kuiva kausi, aatteletteko tekin että tuskin tapahtuu tärppiä? :LOL:
Oon lukenu, että 1-3 vrk oviksesta (ei siis ovisplussatestistä), mutta ootko säännöllisesti mitannu alkukierron? Se lämmönnousuhan on yksilöllinen ja tärkein on se ero omaan normilämpöön, ja pitäis mittailla samaan aikaan aamusta, pisimmän unipätkän jälkeen :) ymmärtääkseni lämmönnousu liittyy tietyn hormoonin erittymiseen, ja se kuinka nopeesti se kullakin nousee vaihtelee ;)
Mun mielestä ei voi päätellä mitään kuivasta kaudesta heti oviksen jälkeen, eihän siinä vaiheessa edes sun elimistö tiedä onko tärpännyt vai ei :D toki sitten kiinnittymisen jälkeen luulis olevan taas kosteampaa :p
 
Heipparallaa! Voisin liittyä tänne mukaan! Meidän taustaa: esikoinen (2015), nyt ya 8/2017 jonka jälkeen yksi kemiallinen, yksi keskeytynyt keskenmeno (tyhjennys 1/2018) ja sen jälkeen yksi yrityskierto, josta ei tulosta. Nyt sairasteluiden takia tämä kierto jää välistä. Eli toivon todella, että saisimme vauvan vuodelle 2019 <3

Laitan itseni tämän kierron loppuun saakka taustalle, ensi kierrosta sitten mukana listassakin taas :)
 
TOIVEENA VAUVA 2019

23.3.2018
Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Minamona................kp 39/35-?........yk 2
Helmi30....................kp 36/35-?........yk 2
Kettuperhe...............kp 29/28-31.......yk 7
Toiveikas92..............kp 25/30............yk 2
SandraB...................kp 21/24-30......yk 5
Lilmi89.....................kp 14/25-28.......yk 1
Nasunen87..............kp 13/29............yk 4
Nemmiina................kp 11/26..............yk3
Wintersun................kp 10/22-34.........ya 12/2010
Mukipukipuu............kp 7/28.............yk 1
Haaveilija_93...........kp 7/x...............yk 4
Kiemura...................kp 6/30-31........yk 2
Valdemaria..............kp x/x................yk 1


★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kettuperhe............dpo 10
Toiveikas92..........dpo 6
SandraB...............dpo 6
Minamona............dpo 1

Taustalla:
Miina-
MannaL
Önnö
Pumpulipalleroinen
miniminimini
 
Moikka. Toiveena vauva vuodelle 2019! Yrityskertoja ei vielä yhtään takana, mut hormonaalinen ehkäisy jätetty pois puol vuotta sitte, menty kortsulla tähän asti. Huhtikuussa ois tarkoitus alkaa kokeilee et millon tärppää. 1 lapsi ennestään.
 
Tervetuloa uusille! :)

Miten voi mennä päivät näin hitaasti...:mad: tuntuu että viimeset 2 kuukautta on menny yhtä nopeesti kun tämä viikko, heti kun jotain odottaa ni ei aika liiku :oops:
Ylihuomenna pääsen vihdoin ehkäisystä eroon ja menkat toivottavasti alkaa siitä muutaman päivän päästä niin päästään asiaan :giggle:
 
Heippa. Siirryn tuolta 2017-2018 puolelta tänne puolelle, koska seuraava kierto ajoittuu niin että mikäli tärppää, niin la taitaa mennä juuri tammikuun puolelle.
Olen 31v. ja minulla on edellisestä liitosta kaksi lasta 9v. ja 12v. Miehelläni on myös kaksi lasta. Haaveena siis ensimmäinen yhteinen. Aikaisemmista raskauksista on siis jo aikaa, joten kaikki tuntuu ihan uudelta juuri tuosta syystä.
Vauvakuumeesta olen kärsinyt jo 1,5vuotta, mutta vasta viime syksynä se tarttui toiseen puoliskooni. Nyt kuume on valtava molemmilla :love::love:
Poistatin kapselin viime syksynä, ja tärppi kävikin jo tokasta kierrosta. Valitettavasti se kuitenkin päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon tammikuussa. Tää kuumeilu on kauheeta kun olen luonteeltani niin malttamaton ja äkkipikainen. Lisäksi aikaisemmat on tärpänneet ekasta kerrasta, ilman sen kummemmpia yrittämisiä. Minulla on kyllä myöhemmin todettu kilpirauhasen vajaatoiminta joka saattaa vaikuttaa raskautumiseen...?(n)

Elikkä listalle voisi laittaa minut.
Kp1/33?(kahteen viime kiertoon vaikuttanut varmasti vielä kkm). yk5
 
Liityin nyt tänne kun en usko että ois mahiksia joulukuun vauvaan, viimeksi tosiaan ovuloinut marraskuussa.

Nyt perjanta oli vasteultra letroista.

Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa että ei tässäkään kierrossa ole vastetta letroilla ja tähän kiertoon vielä nostettiin annosta, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkärin piti mulle soittaa tänään kun on konsultoinut toista lääkäriä, mut eipä sitten soitellutkaan.

Alinah92 13/40-55 2. ya 2/16
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille.
Olen myös tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilevissa, mutta nyt kun selvisi että vauvaa 2018 meille ei ehdi tulemaan niin tulisin myös tänne.
Tilanne on siis se, että nt-ultrassa 11+6 todettiin sikiön sydämen pysähtyneen muutamaa päivää aikaisemmin. Olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä 5.2. Vuoto ei kuitenkaan loppunut ja eilen vihdoin pääsin tutkittavaksi. Pala istukkaa kohdussa edelleen ja se poistetaan tiistaina tähystyksellä tai kaavinnalla. Josko sitten vihdoin saataisi piste tälle pieleen menneelle raskaudelle ja voitaisiin aloittaa uusi yritys. Ilmeisesti yhdet kuukautiset pitää vielä odottaa välissä :rolleyes:
 
Täällä dpo 1lämpöjen ja tuntemusten mukaan, joten voi lisätä piinailijoihin. En tässä kuussa tikuttanut ovista ja päätin etten ees testaa kun vasta sitten kun myöhässä. LA menis kyl viel joulukuulle, mutta ihme jos nyt tärppi käy. Hullu stressi ollut ja vasta yk 4. Edelliset loppuun menneet tärpit käynyt yk12 ja yk 7
Mut tsemppi on kova! Ja tallettelut onnistuneet!
 

Yhteistyössä