.

@Ilonetsijä veikkaan, että ovis on nyt :) Mullakin on käynyt silleen, että oli jo tosi vahvat viivat, mut ei kuitenkaan super, mut että saatto jo ajatella positiiviseksi. Noh oikea ovis oli kuitenkin vasta melkein viikon päästä siitä :) Pahoittelut negoja saaneille :unsure: On: dpo 5 eikä muuta, paitsi bodybalancessa vähän tuntui alavatsa oudolta, kiristi ikäänkuin, saattaa toki johtua miljoonasta muustakin asiasta :ROFLMAO: No jatkuva vilu, mut mitä muuta oottaakaan kun tommonen keli :devil:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Onnea kaikille plussista! :love:

Mä täällä oottelen menkkoja alkavaks huomenna. Fiilis on kyllä sellanen että ne olis sieltä tulossa. Jännä kyllä kun tää oli eka kuukausi kun mulla on ollu mitään tuntemuksia, raskaus/synnytys vei kaikki menkkakivut mukanaan. Vai onko sitä nyt vaan niin herkkä kyttään että oloja löytyy yhtäkkiä vaikka kuinka ja paljon.:whistle:
 
iK
Joo nyt illasta vasta vuoto varsinaisesti alkoi. Eli yänään olis varmasn virallinen kp1, mutta jotenkin mä koen hassuna etteikö tiputtelu olisi jo uutta kiertoa.. tai kun en osaa ajatella että se nyt ainakaan mitenkään enää luteaalia pidentäis.

Oon kyllä siihen tulokseen tullut että joko tosiasn on joku munasolun kypsymisen häiriö tai sitten keltarauhasen yoiminnan häiriö. Varasin gyne ens viikon perjantaille jolloin on kp10-12 eli ainakin mun normi ovis suht lähellä. Tuo on yksityinen, mutta koitan päästä vielä sitä ennen julkiselle asiasta..,
 
TOIVEENA VAUVA 2019

27.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Jeyz84...................kp 68/xx................yk 1
aanskuh................kp 62/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 61/26................yk 7
Saltsu_..................kp 54/28................yk 1
Autumnn................kp 53/xx................yk 13
Minimali..................kp 51/30-32..........yk 2
Mustikka89.............kp 43/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 39/28...............yk 14
Helinä87.................kp 36/27-32..........yk 13
Neltsuliini................kp 36/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 36/36..............ya 8/18
Alinah92..................kp 35/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar.......kp 35/xx...............ya 5/18
Sofi88......................kp 34/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 34/22-26..........yk 1
Toiveikas92.............kp 33/34..............yk 9
Mimmik...................kp 30/28..............ya 9/18
Maya123.................kp 30/28..............yk 1
Sennay....................kp 29/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 28/31..............tjot
Vauvameille............kp 27/26-28..........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 27/26..............yk 2
Lillium.....................kp 26/26-28..........yk 5
Laima......................kp 26/28..............yk 3
Li88.........................kp 26/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 26/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 25/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 25/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 24/33..............yk 1
MatildaJ..................kp 23/25...............yk 3
Chili_.......................kp 22/28-29.........yk 3
LaTiLa.....................kp 22/32..............tjot
Papupata12............kp 22/29-32.........yk 2
Siltsu.......................kp 20/25..............yk 3
Miina-......................kp 19/27..............yk 7
Ngale.......................kp 18/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 18/30.............yk 5
Bubble92.................kp 18/26.............yk 3
Annanna..................kp 17/26-28........yk 2
Haavejuttu...............kp 17/30.............yk 2
Persikka123.............kp 17/28-30.......ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 16/33.............yk 10
Jonxu.......................kp 16/21-38........ya 8/17
Sarianne81..............kp 15/27-33........yk 1
Veeja.......................kp 15/xx..............yk 1
Peanut_butter..........kp 14/28-32........yk 2
Vuuti........................kp 14/28-32........ya 2/17
Naissoturi................kp 13/23-29........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 12/28.............yk 10
Kindermaxi..............kp 12/24-27........yk 1
W.we.......................kp 11/26.............yk 5
Luumupuu_.............kp 10/30.............yk 4
Emerentia................kp 6/28(?)..........yk 9
Nelly31....................kp 6/33...............yk 3
Tiutau13..................kp 5/26-33..........tjot
Hemppanen............kp 4/29................yk 7
iK.............................kp 4/28...............ya 5/18
Rosemarie...............kp 2/xx...............ya 6/18
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Lllariel.................dpo 25
Helinä87.............dpo 20
Maya123.............dpo 15
Heybaby..............dpo 13
Saippuakupli.......dpo 13
Vauvameille........dpo 13
Cara-mel.............dpo 11
Li88.....................dpo 11
MatildaJ..............dpo 11
Laima..................dpo 10
Tiinaliina1............dpo 9
Lillium..................dpo 9
Keijukuningatar...dpo 8
Bubble92.............dpo 7
Chili_...................dpo 6
Miina-..................dpo 5
Jonxu..................dpo 4
Sarianne81.........dpo 3
Ngale..................dpo 2
Ilonetsijä..............dpo 1
Veeja...................dpo 1
Kindermaxi..........dpo 1
W.we...................dpo 0
Naissoturi............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli selkeesti eilen ovis oireet eli oisko tänään sitte dpo 1 ? Flo kertoo kyllä ovulaation olevan tänään, mutta eilen kyllä oli niin selkeät oireet. Lämpökin näyttäs palautuneen normitasolle eilisaamuun verrattuna. Munasarjoja kyllä nippailee vielä vähäsen,mut ehkä nyt luotan näihin kehon vinkkeihin. Sit ootellaan! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: lillium, W.we ja iK
Aaks hirmuisesti viestejä!! Ensinnäkin paljon onnea plussanneille, joita olikin nyt useampi! :love: Luo toivoa tänne meille muillekin :rolleyes:

@Miina- Kyllä mäkin oon ymmärtänyt, että oviksen jälkeen se viiva voi pysyä vahvana pitkäänkin :) Luulisin että sulla on ollut ihan normaalisti ovis, nyt vaan hyvällä mielellä piinailemaan. (y)

@Ilonetsijä Luulen kanssa että sulla oli ovis varmaan vast nyt, puoli-plussa ei ole plussa :D Mä sain kanssa hyvin vahvan viivan kp8, mutta edelleen nyt (kärsimättömänä!!) odotan ovista ja sitä vahvaa ovisplussaa.

@iK Hyvä että oot varannut ajan, niin saat selvyyttä asiaan. Toivottavasti olis jotakin, mihin saat nopean ja helpon avun. :)

@Toiveikas92 Jännittää sinun puolesta! Plussaonnea :love:

@kindermaxi Kyllä, jos luulet ovulaation olleen eilen niin tänään on siis dpo1. :) Tsemppiä piinailuun!

Täällä tosiaan kp14 ja malttamattomana odotan ovista. Jomottelua ollut alavatsalla vasemmalla jo pari päivää, mutta silti ovistesti nega. Plaah! :unsure:
 
Olen ihan hurahtanut tuohon flo sovellukseen :whistle:

Nyt kun sitä viikon merkkailun jälkeen tarkastelin on siellä joka päivä eri oireet, mutta kierto tosiaan vielä silloin siinä vaiheessa ettei tosiaan ole ovulaatio tai raskaus kyseessä..
Heräsin siis siihen, että miten helposti minä kuvittelenkaan kaiken plussaoireiksi loppukierrosta :LOL:
 
@peanut_butter kiitos, jännittää ittekin hirveesti mutta ei oo rohkeutta testata kun pettyy mielettömästi jos se onkin nega:oops:

Oon valmistautunu jo siihen et se on positiivinen mut en siihen et jos nega tärähtää, niinkun aiemmissakin kierroissa.

Tiedän että joukossa on kauemminkin yrittäneitä mut yk10 tuntuis pahalta, 9 on vielä "yksnumeroinen" kierto:cautious: kaikesta sitä itselleen mielipahan saao_O mies oli vasta sitä mieltä että testattais la tai jopa mielummin ma kun sen lapsukaiset tulee viikonloppuna meille niin että oltais kaksin ku tulos tulee, oli se sit mitä tahansa:censored:

Ps, väsyttää mielettömästi, voisin nukkua 3vrk putkeen eikä tuntuis missää :alien:
 
@W.we fiilaan sua! Mä kans keksin kaikenlaisia oireita ja nyt ajattelin tän kierron etten kirjaa mitään flohon vaan meen sillä miten tuntuu itsestä. Ei turhia ressejä ei mitään. Oviksen kyllä merkkasin vaan seuratakseni dpoita. Katotaa ny miten menee:ROFLMAO:
No minä olen juuri sellanen ennen testipäiviä! :ROFLMAO:

"Turvottaa, olen varmaan raskaana!" (Oikeasti olen syönyt puolipussia vaaleaa leipää parin päivän sisällä)
"Nyt vähän etoo ja mahaa pistelee!" (Joit kolme kuppia kahvia, olisikohan närästys?)
"Väsyttää, varmaan vauva uuvuttaa?" (Olet tehnyt 7päivän työputken joten sinun kuuluukin olla väsynyt..)

:whistle::D
 
Paljon onnea plussanneille :love:
Yhen testin tein oisko ollu toissapäivänä,negatiivinen aattelin oottaa hetken,et tekisin joku päivä uuden testin .. mut tänään sitten aamusta alkoikin menkat ilman mitään kipuilua mitä joskus on :unsure:
 
Hei!
Pientä hiljaiseloa..

Onnea plussanneille, nopeasti luettuna niitä olikin tässä tullut useampia.

Pahoittelut negan kohdanneille.

Rosemarie, upeaa että uusi kierto viimein alkoi. Plussaonnea:love:

Täällä ei ovulaation jälkeen olekaan vielä mitään kerrottavaa. Pieniä alamasu jomotuksia ollut eilisestä asti aina silloin tällöin, mutta vielä ne eivät voi kertoa mistään.
Viikonlopulla juhlitaan pikku neidin 1v synttäreitä, vie ajatukset hetkeksi pois oireiden kyttäyksestä:D

Toivotan kaikille oikein hyvää loppu viikkoa.
 
Juu kyl nyt ovis oli eilen, tuli se kirjuva plussa liuskaan ( jee edes joku on plussaa :rolleyes:) ja illalla kunnon ovislimat. No onneks mies oli kotona ja saatiin talleteltua. Tästä pitkä piinailu alkaa, eli @Miina- mulle saa sittenkin korjata dpo2 28.9 sori vaihtuvuus, en edes tiedä onko se niin päivän päälle oltava oikein listassa, mut jotenkin se on mulle tärkeetä :ROFLMAO:

Onnea ihan hirmuisesti plussanneille, toivon et menee kaikki hyvin:love:

Tuohon oireiden tarkkailuun piinapäivinä, mikähän on oudoin juttu mitä googlettaa raskausoireena, kyl kaikki voi olla raskautta, ainakin keskustelupalstojen mukaan. Tää on ihan hullua puuhaa, välil vaan huvittaakin oma mieli o_O semmonen tunteiden viidakko, joka saa aivan ihme mittasuhteet ja imee täysin mukaan pyörteisiin:p Mutta kaikki suurella rakkaudella ja tavoite on se suurin rakkaus pakkaus sylissä.
 
@W.we kiitos :love: täytyy nyt toivoa ,ettei kauaa ois vuoto niin sitten pääsisi yrittää taas :unsure::)
Viimeksi,ku esikoista yritettiin niin tärppäs sillee,et 2 vai 3 kiertoo oli mut saa nyt nähdä miten sitten seuraavan kohdalla.
Onneksi on tuo esikoinen niin vauhdikas taapero:love: ja muuttoki pian valmis ja töitä ollu niin saanu välillä ajatuksia muualle :unsure::)
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Onpas täällä mukavasti tullut juttua ja positiivisia ovis-ja raskaustestejäkin löytyy monilla. (y) Onnea hurjasti :love:

@mimmik Ikävä kuulla, että menkat sitten kurvasivat paikalle. :unsure: Voihan olla, että ovat valemenkat. Jos eivät, niin toivotaan seuraavassa kierrossa parempia uutisia :love:

@W.we @Ilonetsijä Tuntuu tutulta tuo oireiden kuvittelu. :LOL: Nyt yritänkin vähän hölläillä ja ottaa rennommin. Stressaa aina älyttömästi se oireiden tuijottelu, varsinkin kun ovat olleet niitä valeoireita :unsure:


Omaa napaa! Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi. Näköjään tämä kierto venyy, sillä tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa (KP27/26), jos olisi samanlainen kierto kuin edellinen. Ei kuitenkaan tietoakaan menkoista. Ei sitten mitään tuntemuksia.. :cautious: Raskaanakaan tässä ei olla, sillä seksiä vain kerta tähän kiertoon ja sekin keskeytetyllä. Vähän masentaa.. Onko mun kroppa ihan sekasin pillereiden lopetuksesta.. Tämä siis nyt toinen kierto pillereiden jälkeen. Näyttää venyvän ja vanuvan (n):unsure: Miten teillä muilla kierrot vaihtelee? Ja mikä on ylipäänsä sellainen "normaali" vaihteluväli. :(
 
Nyt on pakko omanapailla. Kun ovis testi näytti kp 10 puoli plussaa, kun testasin( aiemmin en menkkojen jälkeen testannu) sit kp11 nega ja 12 myös puhdas nega. Nyt tein ovis testin mielenkiinnosta, ku oon vähän pihalla omasta kehosta, niin nyt oli super positiivinen ovisliuska. Joskos ovis olikin tosiaan alkukierrosta, niin apua. No nyt aattelin huomenna r-testin tehä, voi olla et oot hullu:cautious: Tai sit onkin vasta nyt ovulaatio ja se aikasempi -pos olikin joku hormooni juttu. Vaikka tosin mulla aina negaa jos ei oo oikeesti oviskausi. Nyt tosiaan kp17 .
Jos sulla on ollu ovis kp12 ja nyt on kp17 niin r-testi ei näytä vielä mitään. Odota rauhassa viikko ja testaa sitten. Voi jo näkyäkin jotain (y)

Voi ei @Keijukuningatar :(

Mulla on tänään dpo9 ja tyhmänäni tein aikaisen r-testin vaikka tiesin ettei se voi plussaa näyttää vielä tänään. Ekastakin tuli haalea haamu vasta dpo11. Miks ihminen kiusaa itseään aikaisilla testeillä:confused:. Ärsyttävää. Noh nyt on kuitenkin niin nega olo kuin vaan voi olla enkä usko olevani raskaana:poop:.
 
Mitä ihmettä! Minkä väristä kiinnittymisvuoto on?(n)
Tänään oli hetkellisesti lievää menkkakipua, sen jälkeen hetkellinen hieman kovempi koko vatsan kramppi. Nyt sitten tuli hieman verta, ehkä rusehtavaa. Keltaista vessapaperia niin siksi ehkä tuolla välissä :LOL:
Tosin nyt on vasta kp 13 ja sovelluksen mukaan ovis tänään, mutta ei kai silloin ruukaa verta tulla? Mut toisaalta eihän kiinnittyminenkään ole voinut vielä tapahtua (n) Olen hämilläni (n):eek:
 

Yhteistyössä