"Implantation of a fertilized ovum is most likely to occur about 9 days after ovulation, but can range between 6 to 12 days" noin lukee ainakin tuolla countdowntopregnancy.com -sivustolla eli ilmeisesti olis just eikä melkein kiinnittymisajankohtaMitähän kummaa nyt tapahtuu? Kuinka myöhään ovulaatiosta kiinnittyminen voi tapahtua? Tänään yövuoron jälkeen nukuin jonkun tunnin ajan kunnes vessahätä yllätti. Pissaamisen jälkeen sängyssä ihan jäätävä kramppikipu kohdun seudulla ja koko alapää ihan kuin tulessa. Kesti jokusen minuutin että joutui ihan kaksinkerroin hetken olemaan. Nyt sen jälkeen ollut vain selässä viiltäviä kipuja pari tuntia.
Koskaan ennen ei tällaista kipua edes menkkojen aikaan ole ollut. Mistähän voisi johtua? Tänään siis kp24 ja dpo9
Mä en valitettavasti nää tässä viivaa. Kokemusta RFSUn viivanpaikoista tosin ei ole, koska mä oon saanu nillä negassa kyllä ihan vaan negatiivisen.Kysynpäs täältä.. tää on tää surullisen kuuluisa rfsu testi. Oon tehnyt näillä monta negaa ja tuollaista en oo vielä koskaan onnistunut saamaan. En näe väriä mut paikan. Justiinsa aamulla kirjottelin tuonne himotestailijoiden ketjuun. Tän tein siis tunnin pidätetystä pissasta. Näkeekö joku jtn?
Olen siis tällä samaisella testillä saanut esikoisesta reilu 7v sitten tietää haamulla mut muistaakseni jokseenkin enemmän vahvemmalla viivalla mut oli kans huonosti havaittavissa.
Ootko stedannu pc:n liuskaa? Mulla noi rsfu liuskat oli paljon nihkeempiä antaa viivaa ku vertas yhessä pc:n liuskan kanssa.
kuvat on vähä sekasii, en saanu niitä järjestykseen
mutta miun ymmärtääkseni tuon pitäs nyt kuitenki olla tänää (13 ip) jo vähän tummempi ku 11 ip.. mut näyttäs jopa haaleemmalta ja tosissaa nuo kaikki nyt iltapäivä pissasta.. vaihtelevasti juotu ja pidätetty.. mut kai sitä nyt vois malttaa mielen ja testata seuraavax keskiviikona vasta.. ni sit jos ei oo vahvistunu ni vois asennoituu menkkoihin
onpa tää nyt jännää