21.1.18
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........2/28......yk7
Nadine88...........12/28-34.......yk4
Möörtsi...............12/25............yk3
Tänttähäärää.....12/23-29.....ya 10/16
Viii......................45/29-33.....yk3
Nelliida...............16/28-30.......yk7
Fritang...............27/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......1/24-34....yk12
Vuuti...................6/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................36/30-33...yk1
Sonde...................33/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................23/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...9/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........8/28........yk 2
Ksennonen...........14/XX..........ykX
Ahmis...................13/25-28.....yk2
Haaveilija_93........12/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.23/29...........yk1
Keijupölyä..............14/18-23..........yk2
Embell...................41/21-35........yk 3
kissaliikeri.............20/19-34........yk2
Maikki2017...........12/28.............yk20
Piinailijat:
Fritang.....................dpo15
VauvaHaaveilija89...dpo8
lilia88.......................dpo7
Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
Miä veikkaan et huomen saat vielä vahvemmat! Tosin eihän se kai väärin oo tallettaa päivää ennenkään, mut jos epäilet että ei kahtena päivänä peräkkäin onnaa ni miä uskon et vahvempi viiva ois viel tulos!katso liitettä 2740
Jaahas, oisko plussa tänään vai huomenna? Testaan vielä illemmalla uusiks. Kannattaisko vongata tänään vai huomenna? En kehtaa eilisen itkuilun jälkeen joka päivä pyytää..
Huh, hyvä Miehelle laitoin töihin mahdollisimman kiltin viestin et tänään ja huomenna ois nyt ne parhaimmat päivät. Saa nähdä herättääkö kun tulee Voi harmi, kylläpäs sua nyt koetellaan :/ Toivotaan että ensi kuussa ovuloisi siltä oikealta puolelta taas! Mullakin on vähän toispuoleista kun joka kuukausi tuntuu vasemmalla puolella kipuilut.. Toivottavasti se on hyvä puoli@Möörtsi mulla on kaksi raskautta alkanut ovispäivästä, kyllä ehtii
Testin tein viimeksi kai eilen, oli nega mutta en kyllä jaksanut sitä kuin minuutin kytätä. Tänään on myös ollut sellainen tyypillinen PMS-fiilis, vuorotellen puhissut vihasta ja vuorotellen itkenyt että kai ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee
Luontaistuotekaupoista löytyy ainakin. Itse ostin nettikaupasta Helsinki wildfoods brandin teetä (irtotee eli tarvii sen teepallon) joka ollut mun mielestä parasta tähän astisista.Kiitos @viipulainen infoista! Voisin melkein harkita sitä vattuteetä Saako sitä luontaistuotekaupoista vai mistä oot ostanut?
@Möörtsi nyt on hyvännäköinen plussa! Toivon, että se kantaa hedelmää
Ite veikkaan, että mulla oli jostain syystä nyt ovis tai joku muu kiertohäiriö Himotestaajana piti vielä tänään aamulla uittaa ovistesti, ja nyt illalla uudestaan. Illalla tein myös r-testin, joka oli nega tai viivanpaikka Edelleen ovistesti mun mielestä plussa.. kuvassa kaikki jo kuivana.
http://aijaa.com/TqpwYe
http://aijaa.com/ZJczYp
Nyt ei kyllä päästy hyödyntämään tätä mahdollista ovista, mutta mahtaiskohan lauantain talletukset riittää. En tosin tiedä koska ensimmäinen ovisplussa on tullut, kun en tikutellut ennen eilistä iltaa Ihanaa, kun teidän miehet on mukana tässä touhussa! Omani ei edes tiedä koska ovuloin eikä siitä erityisemmin ole vielä puhuttu. Pelottaa, että mies pelästyy koska on vasta nyt monen vuoden jälkeen suostunut tähän vauvaprojektiin.
Joo kyllä toi rauhotti mieltä aika paljon et hormoni nousee normaalisti tietty vie pelottaa kohdunulkoset ja tuulimunat yms onneks pääsen varhaisultraanLuontaistuotekaupoista löytyy ainakin. Itse ostin nettikaupasta Helsinki wildfoods brandin teetä (irtotee eli tarvii sen teepallon) joka ollut mun mielestä parasta tähän astisista.
@Möörtsi jee onnea ovisplussasta. Yleensähän tosta ovis tapahtuu keskimäärin 12-42h kuluessa. Sit on vielä pientä hajontaa ton ajan molemmin puolin. Munasolu pysyy skarppina 12-24h ovulaatiosta, joten hyvin on aikaa tallettaa. Siittiöt on loppuun kypsyneitä munatorvessa n.7h sisällä ejakulaatiosta, osalla siis kestää vähemmänkin, joten ei siis pitäis olla ongelmaa ja kun teillä oli jo talletuksiakin.
@Fritang plää, plussaa toivoin teille.
@Jasuuu no viimein, joko mieli tyyntyi?
Harmi, mutta jos tänään vielä ollu vahva ni nou hätä.Eilen yritettiin tallettaa, ei onnistunut Tänään nyt sitten uus yritys.. Alkaako ovistestissä viiva heti haalentua kun ovis on tapahtunut? Aamulla muili mahassa kyllä mutta ei mitään kipuja sinällään. Ovistesti oli tasavahva plussa edelleen.
Juu toivotaan että mun testit jatkaa vahvistumista ettei tää oo mikää väliaikainen piikkiHmm, okei Tänään siis yritänme taas. Yritän olla luomatta paineita ettei taas epäonnistu puuhat..
@Nadine88 Päästään yhessä piinailemaan!