Teen huomenna sen! Sillon ois 5+2 joten kaikki sormet ja varpaat ristiin että tulee se 3+ Tnä pitäis varailla varhaisultra aikaakin parin viikon päähän niin pääsee kattoo että onko siellä ketään kun niin oireetontaJoko @Jasuuu teit digin ?
Teen huomenna sen! Sillon ois 5+2 joten kaikki sormet ja varpaat ristiin että tulee se 3+ Tnä pitäis varailla varhaisultra aikaakin parin viikon päähän niin pääsee kattoo että onko siellä ketään kun niin oireetontaJoko @Jasuuu teit digin ?
Oho Ompa tosiaan vahvat viivat ovis testissä! Ehkä se enteilee jotain hyvää@viii Onnittelut plussasta!
Miten se vattutee oikein vaikuttaa? Tai ehkä pikemminkin mihin?
Entä mites ovistestit loppukierrosta? Oon ollut todella paleleva nyt pari päivää, siis ihan peiton alla tärissyt. Tänään alkoi jäätävät alavatsanippailut ja painontunne. Pitäisi olla dpo 6 (tuntemusten/limojen mukaan, testilä en saanut ovista kiinni), mutta jostain syystä teki mieli testata ovistestillä hetki sitten ja tässä tulos:
http://aijaa.com/BimNUx
Voiko tosta nyt päätellä mitään, vai voisko ovis ollakin vasta nyt? Menossa siis kp 22/27-31
Jännittää sun puolesta toivotaan että se plussa tulee tästä kierrostaHaha ihanat keskustelut teillä @viipulainen ! Ihanaa että sait miehen kunnolla mukaan . Nyt kovasti tärppionnea ja pikaisesti!
Meillä juuri tänään mies lupautui hoitamaan hommat futisottelun puoliajalla . Totesi vaan että ei näissä vauvantekohommissa paljon romantiikka kuki . Ja kehtas vielä vedota siihen et naisen orgasmi edesauttaa poikasiittiöitä (meillä aiis tyttötoive), aika kettu . Ja näinhän se kyllä on kun olen väsyneen rassun pakottanut sekstailemaan viimeiset 3 iltaa niin ei enää vaikuta olevan kauheen innoissaan jostain kumman syystä . Mutta hän on nyt tehtävänsä hoitanut, nyt vaan kaikki peukut pystyyn että ovis tulisi huomenna tai tiistaina kuten pitäisi niin olis kaikki oikeat kamat oikeas paikas oikeaan aikaan <3!
Kyllåhän tuo @viii ihan oikea plussa jo on, wau!
@kissaliikeri lle onnistunutta oviksen metsästystä!
@lilia88 ja @VauvaHaaveilija89 lle antoisia piinapäiviä! Minäkin toivon pääseväni pian piinailijoiden joukkoon
Mulla ehtii olla himopäiviä 2-4 ennen sitä megapanetus vaihetta jollon siis tulee se plussa ja sit perään ovis. Riippuu tosiaan mulla et onko vasen vai oikea munasarja vuorossa. Jos vasen (hitaampi) ni tuo 4vrk +2 megahimo päivää, jos oikea ni 2+2.Mul on tänää ollu eka himokas päivä. Mut ovistestissä hädintuskin näkyy mitään eli eiköhän tässä saa kans odotella vielä. Oon onnellinen jos tulis ees hiukan aiemmin ku viime kierrossa kp22.
Mä havahduin tänää töissä että ajatukset oli vaa ja ainoastaan just siinä ja huomaamattani aloin varmaan melkein flirttailla miesasiakkaille  Ai kauhee.. Pitäs olla joku ovislomaMulla ehtii olla himopäiviä 2-4 ennen sitä megapanetus vaihetta jollon siis tulee se plussa ja sit perään ovis. Riippuu tosiaan mulla et onko vasen vai oikea munasarja vuorossa. Jos vasen (hitaampi) ni tuo 4vrk +2 megahimo päivää, jos oikea ni 2+2.
Vasemman kanssa on sikäli kivempaa kun toi menee silleen smoothisti, vähän kerrallaan kasvaa fiilis, mut ton oikeen ovuloidessa..tsiisus ihan kammoa kun pam heräät aamulla jonain naarasleijonana ja hypit sen 4vrk aivan kammottavissa himotuksissa niin että hedelmäkulhoki näyttää tosi potentiaaliselta himojen laannuttajalta.
Hahaha niiiin tuttua. Mä en tiedä lähetänkö mä jotain ovis signaalia tietämättäni mutta ahdistaa mennä mihinkään oviksen kupeessa. Meidän lähikiskankin mies myyjä (sellanen nuori pojankloppi) alkaa aina sillon hirveen mielisteleväksi. Kamalaa suorastaan, kun ei se muulloin ees puhu muutaku loppusumman kertoo.Mä havahduin tänää töissä että ajatukset oli vaa ja ainoastaan just siinä ja huomaamattani aloin varmaan melkein flirttailla miesasiakkaille  Ai kauhee.. Pitäs olla joku ovisloma
Toi näyttää viivanpaikalta, mutta koita parin päivän päästä uusiks. Yleensä siinä tulee haaleeta vaaleanpunaista haamusta...Aamu testi nega. Tihrustin ja kuvittelin välillä näkeneväni viivaa. Mitä hämärämpi niin näkyi. Esim.ihan kännykän taskulampun kirkkaalla valolla niin täysin puhdas valkoinen liuska. Otin kuiteski kuvan n.20min jälkeen. Nyt ku sitä katsoo niin näkyykö tuossa jotain viivaa?
En oo aijaa.com käyttänyt aiemmin.
http://aijaa.com/LOpv1s
Lisään vielä, et tärkeintä ois tietää näkyykö punertavaa väriä olenkaan vai onko kokonaan harmaa?