Toiveena vauva 2017-2018

Ovulaation jälkeen lämmöt nousee ja pysyy menkkoihin saakka ylhäällä. Omalla kohdalla nousee tasaisesti, mutta sahaaminen hieman ylös ja taas hiukan alas alkaa 3-4vrk ennen kuin menkat alkaa. Eli jos mä oisin raskaana, se ei lähtis tekemään sahailuja sii loppumetreillä.
Joillain ei näy mitään muutosta (pysyy korkealla)ennen ku hanat sit aukeaa. Yksinään siis huonosti ennustaa raskautta sillain keskimääräisesti. Mutta oviksen varmistukseen ihan mainio.:)
Toisaalta, moni joka pitää lämmöistä kirjaa läpi kierron, voi bongata dipin lämmöissä kiinnittymisen aikoihin. Siks mä varmaan kirjaan läpi kierron, JOS vaikka sellanen kummastus sinne tulis.:D

Vois tää viikko ny edetä ni pääsisi täällä porukka testailemaan. Mä oon teidän puolesta malttamaton ni ehkä teidän ei tarvii olla.:LOL:
Mulla taas tää on ihan erilaista lämpöjen vaihtelua ku aiemmissa. Mul on pysynyt aika korkealla yleensä ihan lähelle menkkoja, kunnes romahtaa. No mielenkiintoista näitä on merkkailla ku yleensä jälkeenpäin voi jotain päätelläki sit.

@Nadine88 toi matalalle jääny vois kyllä olla ihan lupaava, etenkin itsellä nousis toiveet jos se palaisi vähän ylemmäs, mutta tosiaan niin vaikea varmaksi spekuloida muuta kuin oviksen tapahtuminen, kun jokaisella se lämpö käyttäytyy aivan omalla tavallaan. Mut mä silti edelleen liputan sulle sitä plussaa nyt, on niin kaikkea että!(y)

@Laurajy millos meinasit uusintaa tehä?;)

Omanapa:
Ei oo sitä kuivaa kautta näkyny mikä yleensä on sen 2vrk oviksen jälkeen.:LOL: Vv on reilua mutta ihan voidemaista. Hitski kun en muista miten mun kroppa käyttäyty tässä silloin ennen kuopuksen odotusta. Siis kun kierrot oli takuuvarmasti ihan normit. Ois siis itselle kiva uutinen jos kierto ois kaikinpuolin nyt synkassa imetyksen jälkeen. Mitään raskausoireita en ees kartoita, ainakaan tässä vaiheessa kun on vasta dpo3.:LOL:

Ja tikkujen säästämisestä. Mulla on kaapissa tyyliin kasallinen tehtyjä testejä aina kierron lopussa.:D Mieheltä piilossa kylläkin, se varmaan laittas mut laitokseen jos ois todistamassa tätä hulluutta mitä noiden testien kanssa harrastan.:LOL:

Taisin vetää pohjat. :LOL: Tuli ihan sellanen hanskat tiskiin fiilis ettei tosikaan. Totesin vaan itelleni että jos todennäköisyyksiä miettii, niin on todennäköisempää ettei tärppää kuin että tärppäis. Jep, dpo3 ja menetin toivoni. (y) Menee vahvasti.:D:X3:

Noniin,

nyt minäkin kaivaudun tänne ryhmiin.

Taustaa:

Aikaisemmin ollut vaikeutta tulla raskaaksi, silloin tutkittiin munasarjat. Vuosi oli 2014. Todettiin että oikea täydellä varmuudella auki mutta vasemmasta eivät sanoneet juuta eikä jaata. Eivät voineet varmuudella tätä todeta kumpaankaan suuntaan, miulla oli kovat kivut tuolloin. Noh. Tulin raskaaksi sitten seuraavasta kierrosta mutta raskaus päättyi. Aloitin minipillit.

Nyt sitten uuden miehen kanssa ollaan yritetty lasta huhtikuusta 2017. Alkaa suorastaan vit*ttamaan jo nämä kuukautiset. On testattu ovistikkuja ja on kaikenmaailman kalenterit käytössä ja silti. Nyt menkat myöhässä yhden päivän ja äsken testi näytti negatiivista, eli kyllähän ne menkat taas sieltä tulee.

Ahdistaa niin kamalasti. Meillä on otettu käyttöön periaate tulee jos on tullakseen ettei tarvitsisi stressata näin paljon kokoajan.

Voisi luovuttaa kokonaan.

Gynekologilla käyty, kaikki ok. Nyt sitten odotellaan seuraavan kierron 21 päivää jotta voi mennä verikokeisiin.

@Ksennunen tervetuloa!
Raskasta tuollainen selittämätön tilanne varmasti on.:unsure:
Onko miestä testattu? Jos ei, voisi olla aika sillekkin jo? Varmasti auttaisi jos löytyisi joku tekijä sille että ei onnistu, sen sijaan siis, että mitään selitystä ei olisi. Syyn kanssa asiaa pääsisi ratkomaan sentään.

@Ksennunen tervetuloa!
Raskasta tuollainen selittämätön tilanne varmasti on.:unsure:
Onko miestä testattu? Jos ei, voisi olla aika sillekkin jo? Varmasti auttaisi jos löytyisi joku tekijä sille että ei onnistu, sen sijaan siis, että mitään selitystä ei olisi. Syyn kanssa asiaa pääsisi ratkomaan sentään.
Sepä tässä onkin, raskasta. Tuntuu mahdottomalta vain kokoajan olla ajattelematta liikaa. Ikää on viitta vaille 28 ja lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.

Meillä edetään nyt niin että miulta katsotaan ensin verikokeet, onko hormonit kunnossa. Sen jälkeen mies testataan. :)

Kierto on aina säännöllinen 28-29 päivää. Ei ole mitään erikoista, ei erikoisia vatsakipuja, erikoisia menkkojen poisjääntejä, tiputteluita tai mitään. Joka kuukausi identtiset pms oireet.

Tervetuloa @Ksennunen ja tsemppiä, jotta tilanne selviäisi!

Ihanaa @viipulainen että joku uskoo mun plussaan ku ite en oo yhtään varma. Päivällä kyl meinas yrjö lentää. Syöminen auttoi vähän. Eilen ostin jätskiä ku iski kauhee himo mut sit en kuitenkaan oo pystyny syömään sitä ku ei yhtään tee mieli :ROFLMAO: loogista.

No enää 2 kokonaista päivää ja sit joko alkaa menkat tai ei. Nää aamuvuorot on pitäny mut irti testeistä. Tosin mul ei oo ku se 1 herkkä enää ja sit kasa ei herkkiä. Jos ei olis aamuvuoroja nii olisin varmaan ton kasan jo tehny :D tota herkkää en tuhlaa kiiretestailuun

@vuuti Mulla nännikipu alkaa oviksen jälkeen ja kestää menkkoihin asti. Ei edes joka kuukausi mutta nyt taas ollut arat.

Tervetuloa uusille!

Ja neljän sivun verran luin teidän kirjoituksia. Monella nyt piinailut käynnissä. Toivottavasti tulee plussa aalto.

Pakko myös laittaa esikoiseni syntyi 2001 ja ekan raskaustestin tein terveyskeskuksessa pissanäytteellä ja siinäkin tulosta odotin vielä tunteja. Hyvin on näemmä pärjännyt =)

Kp 22/23-29

Tervetuloa ksennunen, toivottavasti pääsette nopsaa tutkimuksiin, odottelu on aina hanurista!

Nadine88:lla kyllä hyvän kuuloset oireet, pääsetkö hu aamuna testaamaan :love:? Luulis sillo jo jotain ehk näyttävän jos pe pitäs alkaa! Toivon plussaa sinne :love:!

Pakko tulla kertomaan välikuulumisia (dpo11) nyt alkaakin tosissaan jänskättämään eilen kun olin pissafiilisten perusteella (ihan kun esikoisen odotuksessa) jo ihan 100% raskaana ni nyt sitä tänään on jomotellut ja vähän kipullutkin ja paperiin tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista :cry:.. mitäköhän tämä nyt meinaa? Menkat alkamassa etukäteen (kp25 nyt) :cry: vai jotain myöhäisiä kiinnittymisvuotoja :p? Uhka vai mahdollisuus? Höh jopa on jännää o_O.

09.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........16/26-31...yk6
Nadine88...........33/28-31....yk3
Möörtsi..............44/30........yk1
Tänttähäärää....22/23-29......ya 10/16
Viii......................32/29-33......yk3
Nelliida..............3/28-30....yk7
Fritang...............14/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......14/24-34...yk11
Vuuti...................19/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................23/30-33...yk1
Jasuuu................29/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................19/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 10/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..2/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........21/28.......yk 1

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo28
Nadine88............dpo11
Jasuuu...............dpo10
Viipulainen..........dpo3
Fritang.................dpo2
Nasunen87..........dpo7

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Tervetuloa ksennunen, toivottavasti pääsette nopsaa tutkimuksiin, odottelu on aina hanurista!

Nadine88:lla kyllä hyvän kuuloset oireet, pääsetkö hu aamuna testaamaan :love:? Luulis sillo jo jotain ehk näyttävän jos pe pitäs alkaa! Toivon plussaa sinne :love:!

Pakko tulla kertomaan välikuulumisia (dpo11) nyt alkaakin tosissaan jänskättämään eilen kun olin pissafiilisten perusteella (ihan kun esikoisen odotuksessa) jo ihan 100% raskaana ni nyt sitä tänään on jomotellut ja vähän kipullutkin ja paperiin tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista :cry:.. mitäköhän tämä nyt meinaa? Menkat alkamassa etukäteen (kp25 nyt) :cry: vai jotain myöhäisiä kiinnittymisvuotoja :p? Uhka vai mahdollisuus? Höh jopa on jännää o_O.
Voi johtua ihan kiinnittymisestä tai olla alkuraskauden harmitonta vuotoa. Tai ainakin toivon olevan noista johtuvaa eikä mitään typerää menkkoja enteilevää turhuutta. :)

Mä pääsin omasta suostani taas ylös.:LOL:
Aikani kuluksi katsoin kauanko munasolulla suunilleen kestää ees matka munanjohtimesta kohtuun, niin aika yksimielisesti 3-4pv ovuloinnista. Ja siitä sit yksilöllisesti kiinnittyy 3-7vrk päästä keskimääräisesti.:D Eli dpo6-11 keskimäärin noiden lähteiden mukaan. Koitan siis saada järjen valoja syttymään omassa päässäni, että otat nyt nainen aivan rauhassa tän odottelun kanssa.:LOL:

Mä ehkä sorrun tänää testaan mut mulla on huonosti noita testejä. Nyt tulis se 3h pidätystä kunhan pääsen kotiin. Mietin tekiskö pc:n vai one stepin. Sitä herkkää en käytä iltapissaan ku se on kaikista potentiaalisin

Aikani kuluksi katsoin kauanko munasolulla suunilleen kestää ees matka munanjohtimesta kohtuun, niin aika yksimielisesti 3-4pv ovuloinnista. Ja siitä sit yksilöllisesti kiinnittyy 3-7vrk päästä keskimääräisesti.:D Eli dpo6-11 keskimäärin noiden lähteiden mukaan. Koitan siis saada järjen valoja syttymään omassa päässäni, että otat nyt nainen aivan rauhassa tän odottelun kanssa.:LOL:
Kiitos Viipulainen, eli tosiaan tämä minunkin tuhruaminen voisi ehkä olla jotain kiinnittymisvuotoa jos pisimmän mutkan kautta on lähdetty kiinnittymiskohtaa hakemaan :ROFLMAO:.
Enpä heitä vielä kirvestä kaivoon, it ain't over until it's over :ROFLMAO:.

Mulla on vaan nyt niin moni ystävä raskaana että toivois kyl tosissaan nopeaa tärppiä että ehtis heidän kanssa vielä vähän vauvalaatuaikaa viettämään ja kerhois pyörimään :rolleyes:

• Tykkää
Reactions: viipulainen

Yhteistyössä