Toiveena vauva 2017-2018

miul on kyl aika tehokkaasti ajatukset töissä. :D mut hyvä tietää et se erittyy tonne pissaan normaalisti. en tajunnu ees lääkäreiltä kysyä koko asiaa kun ruvettiin yrittämään. mietin et vasta 2kk ollu ilman pillereitä ni sekin varmaan tkee ton et menkat on myöhässä? mie en kipuihin reagoi ku mahassa nippaa aina kun on noi leikkaushommat siellä tuntumassa.. lähinnä mietin et miks tota valkovuotoa tulee ku hanasta :O toivotaan et ne menkat nyt alkais

Mun on oikeesti ikävä tikuttamista. Nyyh
Se jännitys mitä näyttää ja millasta viivaa. Ja sit kateellisina katon tein tikutteluja.
Tietty kuka estää tikuttelun nytkään mutta turhaa rahan menoo on. Voisinhan mää ovistani seurailla mut eipä siitäkään hyötyä että tien ovikseni jos simppoja se 0.Tyhjästä paha nyhjästä =(. Nyt luulen ovikseni olleen kp 14 eli tänään olis dpo 5

Toivottavasti ny @Möörtsi n ja @Laurajy n tilanne selviää pian! Onks möörtsillä vielä menkkaoloja?

Mul on kyl nii oudon oireetonta että oon ihan ihmeissäni. Ihan oon elämäni voimissa ja oireita saa oikein kuulostella. Mut toisaalta aika monella on just oireettomassa kierrossa se plussa pärähtäny (n):whistle:
Näin mäkin toivon! Retkahdin tekee sen testin tnä jo ja negaa näytti :ROFLMAO: sinänsä kauheen kummallista kun vasta dpo 7 :ROFLMAO:

Täällähän on vaikka kuinka monella jännät päivät. :ROFLMAO: Itse odottelen menkkoja huomenna alkaviksi, viimeksi eilen olen tehnyt negatiivisen testin. Oireita ei oikeastaan ole, ja olokin on semmoinen että menkat kohta alkaa. Ainoa mihin kiinnitin huomiota oli valkovuoto, eilen alkoi todella runsas ja kirkas valkovuoto, minkäköhänlaista se nyt olikaan mitä sen piti olla ennen menkkoja... (n) paperilla kun pyyhkäisee niin paperi on aivan valkovuodosta märkä...

Eilen myös tajusin, että oon koko 13 vuotta laskenut kiertopäivät ilmeisesti väärin! :eek: oon laskenut kierron määräksi aina siihen päivään asti kun menkat on alkanut, ja silti oon laskenut uutta kiertoa alkavaksi siitä samasta päivästä... Haha voi apua :ROFLMAO::whistle:
Eli siis kierto loppuu siihen päivään, mikä on päivää ennen menkkojen alkua? (eikä siis menkkojen ensimmäinen päivä). Ja menkkojen ensimmäinen päivä on kiertopäivä nro 1. Täten siis mun kiertopäivät olisikin 29-33. Mikä fiilis kun tajusin tän. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

@tänttähäärää onko teillä tiedossa jotain jatkotutkimuksia? Varmasti kurjaa kun ei itse pysty asiaan vaikuttamaan mitenkään. :(

• Tykkää
Reactions: viipulainen
@tänttähäärää varmasti turhauttavaa. Ja sit jos tikuttaisit niin varmaan osaltaan kävis mielenpäälle sekin.:(
Onko teillä nyt jatkosta mitään tietoa?

Omanapa:
Talletuksia on nyt noh, reilusti.:LOL:
En tiedä kuvittelenko, mutta musta tuntuu että toi tavara on jymäkämpää.:X3: Viime kuussa muistan että paljon oli mutta todella tuntu että kaikki vaan valahtaa pois jos edes hengittää. Nyt on samassa määrin mutta jotenkin tuntuu että pysyy ns.aloillaan pitkään tuolla ja vasta tunnin päästä joutuu siivoamaan.:D

06.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........13/26-31...yk6
Nadine88...........30/28-31....yk3
Möörtsi..............41/30........yk1
Tänttähäärää....19/23-29......ya 10/16
Viii......................29/29-33......yk3
Nelliida..............28/28-30....yk6
Fritang...............11/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......11/24-34...yk11
Vuuti...................16/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........56/31?......yk2
Salty....................20/30-33...yk1
Jasuuu................26/32-33...yk2(kemiallinen yk1)

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo25
Nelliida...............dpo14
Pikkutakkutukka..dpo11
Nadine88............dpo8
Jasuuu...............dpo7

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Mietin myös sitä et toimiikohan noi raskaustestit ihan normaalisti kun on toi avanne.
Joo siis raskaana ollessa hcgtä on verenkierrossa ja sen kautta se sit siirtyy virtsaan, kun virtsaa muodostetaan. MUTTA jos sä tyhjentelet avannepussia niin usein, ettei se virtsa pääse siellä seisomaan, niin sithän se on tavallaan laimeempaa mitä esim normaalisti virtsarakossa yön yli seissy virtsa on. Mut toisaalta jos sitä hcg:tä on jo tarpeeksi, niin sithän ei oo niin väliä testaako yön yli seisseestä virtsasta vai ei.

• Tykkää
Reactions: Möörtsi
Jaahas, nyt on kovaa painekipua vasemmalla. Aika luultavaa että tänään irtoaa. Yleensä vasemmalta ovuloidessani kivut ei oo ihan niin massiiviset ovuloinnin tapahtuessa, mutta sen sijaan ne ennakoivat kipuilut kestää parikin päivää.

Piinailijoille tsemppiä! Täällä alkaa vasta tuo tuska.:D

Mää sain isolta kylältä lapun (keskussaoraalalta) Että hoitaja soittaa helmikuun alussa klo se ja se.
Ihmettelin että miks soittavat et miksei tuu lappua vaan että ilmestykää sillon ja silloin paikalle. Eli sitä soittol tässä ny kuukausi odoteleen ja katotaan mitä seuraavaksi odottaa. Yhtä odotteluahan tämä on. =(

En tajua miks pitää olla näin tyhmä ja mennä testaa ihan liian aikasin :cautious: sit iskee kauhee epätoivo et hitto en oo raskaana :ROFLMAO: vaikka tietää et dpo 7 ei todellakaan kuuluis näkyä mitään... Kivaa tehdä näitä testejä mieheltä salaa kun saisin siltä varmaan hullun paperit kun tietäis tästä pienestä testaus pakkomielteestä :D

En tajua miks pitää olla näin tyhmä ja mennä testaa ihan liian aikasin :cautious: sit iskee kauhee epätoivo et hitto en oo raskaana :ROFLMAO: vaikka tietää et dpo 7 ei todellakaan kuuluis näkyä mitään... Kivaa tehdä näitä testejä mieheltä salaa kun saisin siltä varmaan hullun paperit kun tietäis tästä pienestä testaus pakkomielteestä :D
joo mie kans oon tehny mieheltä salaa :D mut mies on tyytyväinen miun vauvakuumeilusta kun tietää ainakin et vaimo antaa aina ja kokoajan.. ;) pysyy parisuhde virkeänä tässä touhussa :D

joo mie kans oon tehny mieheltä salaa :D mut mies on tyytyväinen miun vauvakuumeilusta kun tietää ainakin et vaimo antaa aina ja kokoajan.. ;) pysyy parisuhde virkeänä tässä touhussa :D
Meillä on normaalistikin tosi vilkasta ja nyt kun yritetään toista niin huh huh välillä meinaa jo omakin kunto pettää :LOL: mutta ei tosiaan pääse seksielämä mitenkään laantumaan tässä touhussa ja hyvä kerätä kertoja varastoon kun mitä esikoista odottaessa muistan niin sillon ei paljoo napannu meistä kumpaakaan :LOL:

• Tykkää
Reactions: ahmis ja Laurajy
Hei. Aattelin liittyä tähän keskusteluun. Lyhyesti kerron historiani. Yksi lapsi on vuodelta -15. Mies ei innokas toiseen, välillä lämpenee mut kun tää esikoinen pistää uhman päälle niin miehen mieli muuttuu myös. Olen siis yksin tän yrityksen kans. Oon yrittänyt syksystä asti tärppäillä miten oon kyennyt. En siis sano miehelle millon "pitäis" hommailla vaan pyrin hienovaraisesti tekeen tätä, etten kovin astuis hänen varpaille... Kiireen ja lapsen takia yritykset jää viikonlopuille ja minun ovis on aina juuri keskellä viikkoa. On siis ihan toivotonta tää yritys näin itsenäisesti, kun toinen ei ole mukana hommassa. Nyttemmin hommailtiin kp 11 ja veikkaan oviksen olleen kp 12-13 aikoihin (perustuu tuntemuksiin). Nyt sunnuntaina tulee kp 17. Näin lähelle ovista en vielä oo saanut yritystä (nyt kiitos uudenvuoden pyhälle :whistle: ). Nyt siis voi jopa olla teoreettiset mahdollisuudet! :) lyhyesti kp 17 / 26-30, 2.lapsi, yk viime syksystä, en ole laskenut kun on menty ihan "tulee, jos tullakseen".

Viimeksi muokattu:
Hei. Aattelin liittyä tähän keskusteluun. Lyhyesti kerron historiani. Yksi lapsi on vuodelta -15. Mies ei innokas toiseen, välillä lämpenee mut kun tää esikoinen pistää uhman päälle niin miehen mieli muuttuu myös. Olen siis yksin tän yrityksen kans. Oon yrittänyt syksystä asti tärppäillä miten oon kyennyt. En siis sano miehelle millon "pitäis" hommailla vaan pyrin hienovaraisesti tekeen tätä, etten kovin astuis hänen varpaille... Kiireen ja lapsen takia yritykset jää viikonlopuille ja minun ovis on aina juuri keskellä viikkoa. On siis ihan toivotonta tää yritys näin itsenäisesti, kun toinen ei ole mukana hommassa. Nyttemmin hommailtiin kp 11 ja veikkaan oviksen olleen kp 12-13 aikoihin (perustuu tuntemuksiin). Nyt sunnuntaina tulee kp 17. Näin lähelle ovista en vielä oo saanut yritystä (nyt kiitos uudenvuoden pyhälle :whistle: ). Nyt siis voi jopa olla teoreettiset mahdollisuudet! :) lyhyesti kp 17 / 26-30, 2.lapsi, yk viime syksystä, en ole laskenut kun on menty ihan "tulee, jos tullakseen".
Heippa! Ja tervetuloa piinailemaan :) Meillä sillai sama tilanne että mäkään en suoranaisesti sano miehelle että nyt on ovis ( vaikka niitä testaan ) et täytyy ite aina vaan olla ovela ja saada onnaa oikeena päivänä :D Meillä mies haluaa toisen lapsen mutta ei halua sellaista pakko seksiä kellon mukaan vaan että menee omalla painolla ja mä taas oon aika malttamaton tapaus :D

• Tykkää
Reactions: Sonde
Kuulumisia vielä omasta navasta näin ennen unille alkamista. Menkkakipuja ei ole, ei sitten mitään. Tajusin vasta että siks mulla on tänään alavatsa tuntunut oudolta kun on keskivartalon lihakset niin jumissa :D Tein kovan ratsastustreenin eilen hyvillä mielin kun raskaustesti antaa negaa. Äsken testasin kn:n ja eihän sitä meinannut edes löytää! On kova ja ylhäällä, ikään kuin piilossa. Sinne hävis ne haaveet menkosta taas :cautious:

07.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........14/26-31...yk6
Nadine88...........31/28-31....yk3
Möörtsi..............42/30........yk1
Tänttähäärää....20/23-29......ya 10/16
Viii......................30/29-33......yk3
Nelliida..............29/28-30....yk6
Fritang...............12/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......12/24-34...yk11
Vuuti...................17/28-32...yk9 (km yk7)
Uutikainen..........57/31?......yk2
Salty....................21/30-33...yk1
Jasuuu................27/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................17/26-30....ya syksy -17-

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo26
Nelliida...............dpo15
Pikkutakkutukka..dpo12
Nadine88............dpo9
Jasuuu...............dpo8
Viipulainen..........dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)

Päivitin listaan @Sonde n ja laitoin itteni piinailijoihin. Tarkistakaa vielä virheiden varalta.:D

Eli tosiaan, tää olis näemmä dpo1. Aamulämpö ampasi piikkinä ylös ja ovistesti antaa enään haaleeta viivaa.(y) Kivut myös poissa. Eilen illalla tuntui sellainen "poksahdus" vasemmalla ja sen seurauksena koko alavatsa ja alakerta tykytti.:LOL: Sit hävis vartissa jomotukset.:D
Tossa tänään tehty ovistesti. Ei muuta ku piinailemaan sit vaan.:X3:

[url=http://aijaa.com/ds1NUF][/URL]

Yhteistyössä