Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa kaikille uusille, kiva kun saadaan lisää porukkaa jännäämään. Plussaonnea kaikille!

Kp 13 eikä vielä merkkiäkään oviksesta. Toisaalta tosi hyvä, koska appivanhemmat tuli tänään pariksi yöksi kylään. Toivotaan siis ovista viikonloppuun tai ens viikon alkuun. Huomenna loman jäljitä takas töihin, niin saa muutakin ajateltavaa.

Liitympä seuraan. eli nyt yk1 menossa menkkoja täällä odottelen koska tuntemuksia on, joten tuskimpa onnistui nyt ensimmäisestä.Oon siis 25v nainen mies 26v ja ekaa lasta yritellään. mie oon ollut pitkäaikais sairas ja tilannetta muuttaa jännemmäksi se asia että miulla on virtsta-avanne eli virtsarakko on poistettu kesäskuussa. Toivotaan todella lasta kun vihdoin saatiin mahdollisuus edes yrittää vuosia sanottiin ettei ikinä saada edes yrittää. Plussatuulia kaikille!! :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: viii ja viipulainen
Tervetuloa @Nasunen87 ja @Laurajy ! Mukavaa kun voidaan jännäillä ja jakaa ajatuksia isommalla porukalla :)

Täällä (ehkä) dpo 10 ja aamupissasta raskaustesti nega. Viime yönä oli taas paha olo, mutta koska testi näyttää tuota niin pistän olot kyllä nyt stressin ja jännityksen piikkiin. Tilasinpa siis aamutuimaan taas ison satsin testejä, joten uutta kiertoa kohden!

Kovasti koitan keksiä edes jotain positiivista siitä, ettei (vielä) plussannut. Esim on tulossa reissu lapsettomuudesta kärsivien kavereiden luo ja ehkäpä sinne on nyt rennompi mennä kun ei tarvitse kertoa raskaudesta :rolleyes: Muuta en sitten keksinytkään :ROFLMAO:

Mitkäs on teidän keinoja keksiä jotain hyvää epäonnisista kierroista?

@pikkutakkutukka elä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos tossa 2vrk päästä ei herkkäkään inahda niin sitten itse totean aina että se tästä.:D

Ja mitä positiivista nega kierroista? Hmm(n):D
No ei oikeastaan muuta kuin ajatus siitä, että vitamiinit ehkä potkii paremmin seuraavan kierron kohdalla molempien sukusoluja.:LOL: Ei siis varsinaisesti mitään muuta. Joskaan en jää kuitenkaan murehtimaankaan. Itsellä on oletus taas ettei natsaa varmaankaan, mutta en mä oo ees ovuloinu vielä tässä kierrossa.:LOL::LOL:

Omanapa:
Kohta pitäis sutasta päivän eka ovistesti. Limojen määrä ainakin alkaa olla sillä tasolla, että ei riitä edes kolme pyyhkäsyä että viittis nostaa housut ylös.:alien::X3: Mut silti veikkaan ovista ehkä sunnuntaiksi ellei tikut toisin sit todista.:D

Tervetuloa @Nasunen87 ja @Laurajy ! Mukavaa kun voidaan jännäillä ja jakaa ajatuksia isommalla porukalla :)

Täällä (ehkä) dpo 10 ja aamupissasta raskaustesti nega. Viime yönä oli taas paha olo, mutta koska testi näyttää tuota niin pistän olot kyllä nyt stressin ja jännityksen piikkiin. Tilasinpa siis aamutuimaan taas ison satsin testejä, joten uutta kiertoa kohden!

Kovasti koitan keksiä edes jotain positiivista siitä, ettei (vielä) plussannut. Esim on tulossa reissu lapsettomuudesta kärsivien kavereiden luo ja ehkäpä sinne on nyt rennompi mennä kun ei tarvitse kertoa raskaudesta :rolleyes: Muuta en sitten keksinytkään :ROFLMAO:

Hmm, ainoa positiivinen juttu on se, että ehdin vielä laihduttaa jos ei tästä kierrosta tärppää. :D ylipainoa kuitenkin löytyy, niin sitä tässä samalla koitan pudotella. Tämän kierron aikana lähti jo 4 kiloa, ja jos ei vielä tärppää niin jatkan kyllä painonpudotusta. (y)

@pikkutakkutukka minä päivänä sulla pitäis menkat alkaa? :)

Hmm, ainoa positiivinen juttu on se, että ehdin vielä laihduttaa jos ei tästä kierrosta tärppää. :D ylipainoa kuitenkin löytyy, niin sitä tässä samalla koitan pudotella. Tämän kierron aikana lähti jo 4 kiloa, ja jos ei vielä tärppää niin jatkan kyllä painonpudotusta. (y)

@pikkutakkutukka minä päivänä sulla pitäis menkat alkaa? :)
Sunnuntaina/maanantaina pitäs alkaa eli onhan tässä vielä pikkuinen toivo joo! (y)

Ja aikamoinen painonpudotus kyllä jo! Onhan se tosiaan totta että ei nä vähän terveellisemmät elämäntavat yrityksen aikana huonoa tee...

• Tykkää
Reactions: viii
Tervetuloa uudet :)

@pikkutakkutukka Olen opiskelija, joten hukkakierroissa lohduttaa että saa keskittyä taas seuraavat kolme viikkoa opiskeluiden edistämiseen. Muuta hyvää on kieltämättä hankalaa keksiä :D Vuosi jo yritetty, voisi pikkuhiljaa tärpätä prkl. :LOL:

Omat ovistesti näyttää ihan hailua viivaa, joten veikkaan että tännekin saapuu ovis vasta viikonloppuna.

Mie koitan ajatella niin et jos ei tärppää ni sit saa hyvän syyn kellistää miestä vähän väliä.. :D toki jos tää tahti kauan jatkuu on tuo vuorotyötä tekevä mies ihan loppu :'D :D

@pikkutakkutukka onneksi vielä on päiviä jäljellä ja mahdollisuus saada plussa! (y) Itsekin tein tänään testin, ja nega oli. Menkat pitäis alkaa sunnuntaina - torstaina. Pahimmillaan joudun siis odottelemaan vielä viikon menkkoja. JAIKS, haluaisin vaan tietää että tärppäskö vai ei. :ROFLMAO:

Tsemppiä piinailijoille (y) Kaiketi minäkin piinailijoihin kuulun vaikka ei siltä tunnu. Siis oireet on loppunut kuin seinään! Piinailenko nyt sitten että kumpa menkat pian alkaisi? :ROFLMAO: Mutta nyt on jo todettava että vaikka ei olekaan tärpännyt niin oon superonnellinen koska pystyn taas nauttia seksistä, saan orgasmeja ja parisuhde on parantunut kun ei ole tarvinnut kokea huonoa omatuntoa kun ei haluta. Mulla psyykelääkkeiden sivuvaikutus on aina ollut seksihalujen menetys :poop: Enää ikinä en lääkkeitä ota!

• Tykkää
Reactions: Laurajy
Mä oon niin superhyvä keksimään itelle kaikki oireet heti..
En muistanut ollenkaan kuinka piinaavaa tää odottelu olikaan. o_O Toisaalta on kyllä aika ihme jos ekasta kierrosta tärppää,kun ekaa tehtiin vuosi ja toistakin 7kk. Tosin siinä välissä ehti olla kaks km.

Millaisilla ikäeroilla teillä on muksuja?

Mä oon niin superhyvä keksimään itelle kaikki oireet heti..
En muistanut ollenkaan kuinka piinaavaa tää odottelu olikaan. o_O Toisaalta on kyllä aika ihme jos ekasta kierrosta tärppää,kun ekaa tehtiin vuosi ja toistakin 7kk. Tosin siinä välissä ehti olla kaks km.

Millaisilla ikäeroilla teillä on muksuja?
Täällä on uusioperhe.
Mulla oli kaksi lasta edellisestä parisuhteesta kun miehen tapasin ja sitten saatiin tämä kuopus yhdessä aikaan.:)
Lapset on vuosimalleja 08, 09 ja 15.
Mullahan piti olla lapsiluku täynnä kahden jälkeen, mutta toi mies on aivopessy mut.:ROFLMAO:

miulla hajoilee pää täällä kun nyt on jo 30/28 ja mahaa on nippaillut viimoset kaks viikkoa, valkkaria tulee tulvien ja tissit ei liiveihin enää mahdu.. testit näyttää negaa mut menkat on kadoksissa.. ompas raastavaa tää odottelu ja sit sitä tulee just keskityttyä joka nipistykseen ja tuntemukseen.. :D tuun vielä hulluks tän projektin aikana!:whistle:

Sori miä tungen nyt tännekin mut oon niin malttamaton piinailija vissii et pakko seuraa kaikkii keskustelui :ROFLMAO:!

@pikkutakkutukka elä vielä masennu jos vasta dpo10, kuten tuol joku sanoikin ni dpo12 kin voi vasta alkaa näkyä.

Ja tosi hyvin oot @viii saanut painoa putoomaan, miä mietin täs kans millä strategial vois alkaa laihduttaa kun tätä ylimääräistä on, mut ei viittis yriystäkään siirtää siihen et laihtuu eka. Aloitin tuonne tuollasen kevennysketjunkin et sinne saa tulla jakaa hyvii vinkkei ;).

Ja @Möörtsi mulla oli sama suunnitelma et kesälomalt suoraan äippikselle mut heikolt alkaa näyttää jos ei tästä kierrosta tärppää (n).

Onko sulla @Nasunen87 mones yk menossa? Toivottavasti teil tärppää nyt nopeammin kun aiemmista!

• Tykkää
Reactions: viii
@ahmis Ei meillä oo kun vasta eka yk menossa. Mut toivon että pian onnistuis. :whistle:
Jotenkin hassua olla taas täällä, kun viimeksi ollut sillon esikoisesta kuumeiluryhmissä mukana.
Vähän jännittääkin, kun kaveripiirissä kaikilla on lapsiluku täynnä ja uusia ei haluta. Jäänkö ulkopuoliseksi kaikesta yms pyörii päässä. Tyhmää tietysti ajatella noin.(n)

Täällä kp 18/23-29
Oon saanut kivan flunssan olo on ihan jyränalle jäänyt. Ei jaksa tehdä mitään.

Eilen ihmettelin.. Tai en ikinä aikasemmin oo huomannut seksin jälkeen miehen pipuli oli ihan valkosenaan mun limoja.. Kokonaan vuorattuna kuivunutta valkosta.. Oviska voi enään olla kun maanantaina tunsin kipuilut.
Mikäs lima oviksen jälkeen piti tulla vai kuivakausi? Maitomainen? Vetinen?

Jee tervetuloa uudet :) ja tsemppiä kaikille muille piinailijoille.

@pikkutakkutukka jos on oireita ja haamu? niin aika lupaavalta kuulostaa. Hyvä että ees jollain meillä :)

Mä hain äsken apteekista pari testiä. Ajattelin et niiden raskauskeijun on oltava ihan paskoja kun mulle tulee vaan puhdasta negaa :D säälittävää.
Niin ja meijän lapsi on -12 syntyny eli isohkolla ikäerolla on tulossa ihan sama koska tärppää

@ahmis tervetuloa! :) On kyllä heti paljon parempi olo kun saa painoa edes jonkun verran alemmas, mutta paljon on kyllä vielä jäljelläkin. :D Aion löytää tieni myös keventäjäketjuun, vertaistuki on aina hyvä juttu. (y)

Meillä on kolme lasta, vanhin on 5-vuotias. Lapset on syntyneet vuosina - 12, - 14, -16, ja tykkään kovasti kun lapset on suht pienillä ikäeroilla. Haaveissa meillä on suurperhe, että nähtäväksi jää kuinka monta lasta tähän perheeseen saadaan. :love:

Yhteistyössä