Toiveena vauva 2017-2018

Hyvä viipulainen kun sait miehen puhuttua ympäri! :D Ja tosiaan ihana asenne sulla, vaikka uusi kierto alkoikin. (y)

Nadine, toivottavasti testi muuttuu vielä plussaksi! :)

Tervetuloa kaikille uusille! :)

ON: Nyt on täysin sellainen tunne, että tässä kierrossa ei tärppää. Kp on tänään 25/30-34, ja koko kierto on tuntunut jotenkin... "tyhjältä"... (n) tilasin kuitenkin raskaustestejä valmiiksi, jotta pääsisin pian testailemaan. Testien tekeminen on vaan niin kivaa. :D

@emilyyh meil onki aika samat hetket menossa vaikka mä en oo ihan varma mun ovulaatiosta. Huomenna testaan aamusta kans.

Viime kierrossa mulla alkoi tulla vaaleanpunaista tuhrua pyyhittäessä pari päivää ennen menkkoja. Jännä nähä miten nyt käy jos ei tärppää. Joka toinen hetki oon varma että plussa tukee ja sit taas hetken päästä ihan luovuttanut olo. Oireet puuttuu aika pitkälti edelleen joten oo kummissani, vaik tiedostan että tässä vaiheessa ei vielä kauhean suuria oireita välttämättä ookaa

• Tykkää
Reactions: emilyyh
@viipulainen, hienosti hoidettu vitamiiniasia! Rupes naurattamaan sun hornoonihuuruinen vierailu appiukon luo. Onneks ne himot kohdistu vain omaan mieheen, ettei oo semmonen tunne että kunhan nyt vasn sais. Vois olla kiusallista appiukon seurassa oleminen.

@Marceline, esikoisella diagnosoitiin just asperger. Mietityttää kyllä monenlaiset asiat, mutta onneks esikoisella eri isä ja as tullut hänen puoleltaan. Mutta se on kyllä totta mitä joku sanoi (nyt en pääse katsomasn kuka), että ei se murehtiminen kyllä mitään auta/muuta. Mitenkähän saisi sen itselleen tiedostettua ihan oikeasti?!

Täällä on varmasti useitakin keskenmenon kokeneita. Aloititteko uuden yrityksen heti vuodon loputtua vai odotitteko yhdet menkat? Ohjeistettiinko teitä mitenkään? Kun netissä monenlaista tietoa. Neuvolasta kyllä sanoi, että alueen sairaala suosittelee yksiä menkkoja väliin, mutta että jos haluat raskaaksi niin sitten haluat, eikä oo pakko ootella. Tärppäskö teillä pian km:n jälkeen? Ja laskenko nyt, että km:n eka vuotopäivä on kp1?

@emilyyh meil onki aika samat hetket menossa vaikka mä en oo ihan varma mun ovulaatiosta. Huomenna testaan aamusta kans.

Viime kierrossa mulla alkoi tulla vaaleanpunaista tuhrua pyyhittäessä pari päivää ennen menkkoja. Jännä nähä miten nyt käy jos ei tärppää. Joka toinen hetki oon varma että plussa tukee ja sit taas hetken päästä ihan luovuttanut olo. Oireet puuttuu aika pitkälti edelleen joten oo kummissani, vaik tiedostan että tässä vaiheessa ei vielä kauhean suuria oireita välttämättä ookaa
Jep katoin kans! Tsemppiä sinnekkin :love: Mulla on ihan samat fiilikset sun kanssa!

@viipulainen, hienosti hoidettu vitamiiniasia! Rupes naurattamaan sun hornoonihuuruinen vierailu appiukon luo. Onneks ne himot kohdistu vain omaan mieheen, ettei oo semmonen tunne että kunhan nyt vasn sais. Vois olla kiusallista appiukon seurassa oleminen.

@Marceline, esikoisella diagnosoitiin just asperger. Mietityttää kyllä monenlaiset asiat, mutta onneks esikoisella eri isä ja as tullut hänen puoleltaan. Mutta se on kyllä totta mitä joku sanoi (nyt en pääse katsomasn kuka), että ei se murehtiminen kyllä mitään auta/muuta. Mitenkähän saisi sen itselleen tiedostettua ihan oikeasti?!

Täällä on varmasti useitakin keskenmenon kokeneita. Aloititteko uuden yrityksen heti vuodon loputtua vai odotitteko yhdet menkat? Ohjeistettiinko teitä mitenkään? Kun netissä monenlaista tietoa. Neuvolasta kyllä sanoi, että alueen sairaala suosittelee yksiä menkkoja väliin, mutta että jos haluat raskaaksi niin sitten haluat, eikä oo pakko ootella. Tärppäskö teillä pian km:n jälkeen? Ja laskenko nyt, että km:n eka vuotopäivä on kp1?
Mä sain km kesällä ja sillon mulle lääkäri sanoi että voi aloittaa yrittämisen heti.. ja niin tehtiin muttei vielä oo tärpännyt :unsure: mä muistaakseni laskin ekan vuotopäivän kp1 ja siitä kierrot sit tasaantu/selkeenty pikkuhiljaa kun km vuoto oli ohi.

@vuuti ai tsiisus kuolen nauruun:ROFLMAO::ROFLMAO:..joo ei onni ja autuus sentään flippaa niin että mikä vaan kaksilahkeinen metrin säteellä kelpais.:LOL:

Ja hei, tsemppiä piinailijoille, vois nyt kyllä plussa aalto ryöpsähtää tohon joulukuulle, itsehän saan tietää taas miten kävi vasta vuodenvaihteen kupeessa. Toivottavasti pääsis posauttaa pari rakettia raskauden johdosta, mut jos ei, vois juoda vaikka lasin skumppaa.:D

Ja rasti seinään...mies söi tänäänkin vitamiininsa.:D(y) On aika voittaja fiilis.:giggle:

• Tykkää
Reactions: emilyyh ja viii
Puhdas nega jälleen :cry: No jos jotain positiivista nii noi liuskat ei kyl anna viivanpaikkoja tms. Hitto pitikin alottaa näin aikasin ku nyt toivo kuitenkin säilyy mut sit aina petyn ku nega tulee. Seuraavaks testaan kyl vasta alkuviikosta nii eiköhän ne menkatki ala sit pian jos on alkaakseen. Toisaalta jos se viikontakainen kipukohtaus oliki vasta ovulaatio nii sit kierto voi venyä muutaman päivän.

@vuuti mulle sanottiin että pitäs odottaa yhet menkat.. ei ooteltu mutta km jälkeen on kyllä kierto sekasin, en saanut ovulaatiota kiinni nyt kp30 eikä vielä vuotoa näy mutta ei kyllä ole yhtään raskausoireitakaan eli varmaan tää kierto venyy vaan pitkäksi :/ laskin km vuotopäivän olevan kp 1 ja km vuoto kesti vaan 3-4pvää joista yksi oli tosi runsas.

Meinasin testata huomenna mut katotaa pystynkö oottamaan :geek::geek: mun suurin murhe oli aamulla kohdunnapukka ku on muuten kova ja jotenkin pitkähkö mut tuo "suu" pehmeä :LOL::LOL::LOL: nyt taidan lopettaa sit ronklaamisen. En kestä, nauran yksinäni :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mä laitan teille kuvaa jos ja kun toivottavasti tulis paremmat viivat :sick:

Joo toi kn on niin yksilöllinen juttu, että oikeastaan vaan se ovistuntuma on suht yhteinen kaikilla. Sen jälkeen se käyttäytyy jokaisella vähän eri tavalla. Eli anna vaan olla, etenkin nyt kun siellä viivaillaan.
Mä veikkaan että viimistään ylihuomenna olis jo selkeesti selvempi viiva, eli älä panikoi jos huomenna ei vielä näytä selvemmältä, vaikka toki voi näyttää, riippuu taas niin siitä hcg:n noususta ja sekin on niin raskauskohtaista missä tahdissa nousee ekoina päivinä.:love:

Hei testeistä sen verran, että tein aamupissasta sen Rfsu herkimmän testin(valko-liila paketti) ja äsken tein siis todella laimeasta lirusta pc:n, joka ei oo ees herkkä ja siihen tuli selkeesti vahvempi viiva kuin tuohon "herkempään" testii ! Elikkä näköjään tuo herkkä testi on ihan hanurista!

Hei testeistä sen verran, että tein aamupissasta sen Rfsu herkimmän testin(valko-liila paketti) ja äsken tein siis todella laimeasta lirusta pc:n, joka ei oo ees herkkä ja siihen tuli selkeesti vahvempi viiva kuin tuohon "herkempään" testii ! Elikkä näköjään tuo herkkä testi on ihan hanurista!
Oo no entistä parempi! :love:
Noissa kyllä on eroja ihan valtavasti ja se mitä ilmoitetaan herkkyydeksi voi olla sitten ihan muuta. Se taitaa riippua paljon mm.siitä miten valmistaja ns.asettaa reagointi tasoksi. On olemassa esim.25mIU testejä jotka eivät pihahdakkaan ennen kuin tuo 25mIU raja on joko tasan tai hieman yli ja silloinkin viiva voi olla vaaleahko. Ja sitten osaan on laitettu niin, että reagoi haaleasti esim.15mIU pitoisuuksiin ja 25mIU täyttyessä kirkuu plussaa. Näistä vaan ei taida harmi kyllä olla mitään luetteloa valmistajien sivuilla, mutta eipä sillä kai niin väliä lopulta ole, kunhan viiva on selkeä ja värillinen ja vahvistuu.:)

• Tykkää
Reactions: emilyyh
Onnea @emilyyh. Lähetä vähän plussatuulta mulleki :D tää kyl vaa vahvisti omaa tuntemusta että noinkohan mun toivo on jo menetetty tässä kierrossa

Pieni avautuminen tähän väliin kun siis mehän ollaan käyty lapsettomuusklinikalla ja mun piti soittaa sinne heti kun saan haamun tai positiivisen.. no se täti ei uskonu ku sanoin että nyt on dpo9-10. Kuulemma vasta 16 päivää ovulaation jälkeen voi saada positiivisen testiin... siis häh? :LOL: passitti mut sit ma verikokeisiin mikä tietty on hyvä! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Yhteistyössä