Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen pahoittelut negasta :(

Noissa digeissä on aina kaksi viivaa (= viivanpaikkaa), koneelle kun ei ole niin väliä onko siinä joku hailurainen haamu vai ei.

Itse olen myös kokenut tosi raskaana nämä jatkuvat pettymykset. :unsure: Vaikka ei olla edes kauaa yritetty, yk9 (tai 5 km jälkeen) alkaa kohta. Jos me joskus se toinen saadaan, niin toivon että mies kävisi laittamassa piuhat poikki, ettei tarvitsisi ruveta edes vahingossa kuumeilemaan kolmatta. :cautious: Koko tämä vuosi mennyt ihan sumussa...

Joo niin mä aattelinki että ylhäällä pitäis olla kaks mutta mietin pitääkö alhaalla olla myös kaksi että se ois plussa, kun yhteensä on siis kolme viivaa, kaksi ylhäällä ja yksi alhaalla. :LOL:
Tää on viikko näytöllinen ja google anto hyvin ristiriitaista tietoa asiasta. Mutta kyllä mä tohon tulokseen luotan silti.:)
Eipä tässä, napa täyteen herkkuja ni hyvä tulee.
Katotaan sitä ens kiertoa sitten että jatkuuko yritys sen jälkeen enään. Ahdistaa jopa miehen olevinaan hauskat huulen heitot "eläintarhasta", tuntuu että ei se panis pahakseen ollenkaan jos ei tärppäis kun tollasta sanoo.:devil:

**ja nyt mä viimein sain kiinni tosta testin logiikasta:giggle:

Viimeksi muokattu:
Kylläpä tuli nukuttua, 10h meni heittämällä. :whistle:
Eilisen illan kovaksi yltyneet alaselän ja reisien kivut poissa. Olin varma että menkat alkaa ajoissa, mutta ei nyt ainakaan vielä. Aamulämpö oli 37,0 mutta heräsin myöhemmin kuin yleensä joten voipi vaikuttaa hieman. Ei ole kuitenkaan laskusuunta jatkunut vaan nousi silloin sen muutaman päivän laskusuhdanteen jälkeen takaisin 36,9 ja on pysynyt siinä. Oletan että tänäänkin jos olisin herännyt normaaliin aikaan, olisi ollut tuo 36,9.
Hormoonifinnit jotka yleensä tulee 2-3vrk ennen menkkoja huutaa poissaoloaan ja niistäessä tuli verta nenästä hieman.
Lähinnä pohdin, että kivat jos ovis ei onnistunutkaan vaikka yritys oli tosi hyvä. Sitten kierto taas venyisi, kun menkkaoireisto on kateissa. Yleensä pms ketutus pysyy ja yltyy monta päivää ennen menkkoja, nyt ei mitään.Huoh!
Maanantain tuloa kovasti siis ootan.:p

Ja näin ihan kamalia unia. Joku italian mies siinä tuli väkisin pussailemaan ja mies näki sen ja oletti että mulla on toinen mies. Itkin siinä kun mies ei uskonut edes parasta ystäväänsä joka tämän tilanteen näki ja kun heräsin paniikissa oli tyyny märkä kyynelistä myös.:ROFLMAO::whistle: Hieman liian todentuntuinen uni.:LOL:

Mut hei, mitäs kaikkien muiden napoihin kuuluu? :)

Ei oo menkat vielä ainakaan kurvannu paikalle. Eli varmaan sit huomenna kuitenkin.
On vaan tosi erikoista että mun normaalit pms oireet puuttuu täysin. Makeanhimo (yleensä etenkin suklaata voisin syödä loputtomasti, nyt ei maistunut erityisesti), kova/loputon ruokahalu, jäätävä ketutus/lyhyt pinnaisuus, finnit...sen sijaan mulla on kuiva naama, rutikuiva nenä, alakertakin ihan kuiva vaikka yleensä tätä on vain muutama päivä JÄLKEEN menkkojen, etoo ja eilen söin kookokselta maistuvaa jugua ja en voinut 3 lusikallista enempää syödä kun alkoi oksettaa koko moska. Tykkään normaalisti kookoksesta kovasti. Aamulämpökin pysynyt vielä samassa.
Erikoista on siis. Vaan huomenna toivottavasti saa tämän kierron loppuun. Ei jaksa yhtään tätä vatvomista enään. Haluan päästä tikuttamaan ovista.:LOL:

fnn
Oon aina syvällä sisimmässäni pelännyt etten voi koskaan saada lapsia.. oikeastaan mitään perusteltua syytä näille ajatuksille ei oo.. mutta sitte taas toisaalta aina "pelännyt" että ku kerran on ilman ehkäsyä pamahtaa paksusks :D vasta yk 2, mutta perr etttä ottaa päähän:geek: ens kierrossa taidan itekki ottaa greippimehut, punkut ja muut vippaset käyttöön:whistle:
Tilasin muuten 17 ra testiä kerralla..jospa riittäis muutamaan kiertoon :LOL::LOL:

Aijaa tuhoaa kuvanlaatua aika ansiokkaasti kun puhelimen omassa galleriassa näkyy niin räikeänä tuo viivan paikka. Tuli siis jälleen selvä viivan paikka joka kuulsi aikansa punahtavana, mutta kuivuttuaan jäljelle jäi tuskin mitään viivaksi sanottavaa. Pc siis taas. En kyllä osta näitä jatkossa.

*ja perään muokkaus että pyyhkiessä vessareissulla veriviiruista vv:a. Menkat siis starttaa tämän illan/huomisaamun aikana. Eli vaikka kaikki mahdollinen tuli bongattua ja hyödynnettyä oppikirjamaisella tarkkuudella ja laskelmoinnilla, se pirun 25% mahdollisuus/kierto on vaan aina vastaan kaikessa. (y)
Mutta hyvä, huomenna tilaamaan ovistestejä ja myöhemmin seuraa miehen kanssa vakavalaatuisempi keskustelu asian tiimoilta. :D

Viimeksi muokattu:
Aijaa tuhoaa kuvanlaatua aika ansiokkaasti kun puhelimen omassa galleriassa näkyy niin räikeänä tuo viivan paikka. Tuli siis jälleen selvä viivan paikka joka kuulsi aikansa punahtavana, mutta kuivuttuaan jäljelle jäi tuskin mitään viivaksi sanottavaa. Pc siis taas. En kyllä osta näitä jatkossa.

Ohhoh! Aika räikeä viivanpaikka. Olisin kyllä luullu haamuksi. Onko pc:t siis niitä edukkaita liuskoja joita myydään tavallisissa marketeissakin kahen pakkauksissa?

Ja pahoittelut jos nyt tosiaan alkaa uusi kierto :(

@tänttähäärää oispa mullaki jo ees kp3.:LOL: Tässä oottelen josko hanat nyt suvaitsisi aueta kunnolla. Vähän vaan pohdin että jos ne aukiaa nyt täsä illan aiempina tunteina, niin merkkaankohan kp1 tälle päivää vai kuitenkin vasta huomiselle.(n) Aiemmin oon tehny niin, että jos lähempänä puoltayötä (tyyliin klo. 22 tai 23) alkaa, niin se on ollu sit merkintä seuraavalle päivälle.

Miehelle vähän tossa vuodatin kun märinä fiilikseen pääsin. :p
No ei, ihan rakentavasti vaikkakin viestillä jouduin vuodattamaan taas.
Mun pitää kuulema opettaa sille mun kiertokalenterin avulla vielä että mitä millonkin on. Ei nyt ihan tainnu viime kertainen avautua sille kuitenkaan.:LOL:
Oli myös pakko varovasti sanoa, että selkeesti tämmönen täsmä isku ei riitä vaan pitäis olla aktiivista aiemminkin. Käski näyttää senkin kalenterista että tajuaa sitten ajan koittaessa että ei koita vaan nukkua. Hyvä että tuntee itsekkin itsensä.:ROFLMAO::ROFLMAO:
Mut joo, huomenna ovistestit tilaukseen, niitä on kiva tehdä kun aina näkyy jotain.:D

Ohhoh! Aika räikeä viivanpaikka. Olisin kyllä luullu haamuksi. Onko pc:t siis niitä edukkaita liuskoja joita myydään tavallisissa marketeissakin kahen pakkauksissa?

Ja pahoittelut jos nyt tosiaan alkaa uusi kierto :(
Joo näinpä, todella räikeä kyllä. Ja joo just niitä halpoja marketin testejä. Mä olen nyt kahdessa kierrossa näitä tehnyt ja omakohtaisesti olen saanut varmaan 8/10 testiin eri tasoisia viivanpaikkoja, joista tämä oli kaikkein törkein.

Mutta nou hätä, onpahan nyt tämäkin kartoitettuna. :D käyttelen jatkossa ihan vaan niitä mistä ei ole juurikaan vääriä tuloksia tullut. Eli herkät ja apteekin oma sekä toki cb:n digi :giggle:

Pahoittelut uudesta kierrosta @tänttähäärää ja @viipulainen.

Kp 23/28-32. Oviksen ajankohta epäselvä. Paksu ja runsas lima oli viime su, mutta sen jälkeen oli ainakin neljänä päivänä ihmeellistä tuntemusta mahassa. Tai no oikeestaan niitä tuntemuksia on joka päivä nyt jotain. Tosi täyden oloinen maha on ja vihloo ja nippailee. Oviksen jälkeen ei ole tullut kuivaa kautta. Ja alkuviikosta koski häpyluuhun tai sinne paikkeille hetkellisesti kyykyssä ollessa ja liikkeellä. Ihme homma, ei yleensä kyllä koske. Ja tosi ällöttävä olo tuli pari päivää sitten huonon syönnin takia, yleensä en oo niin reagoinu.

Voi harmi @viipulainen ! Uutta kiertoa kohti siis. :(

Täällä kp 29/31 ja dpo7, ei mitään oloja paitsi vv jatkunut oviksesta lähtien. Hairahduin aamulla tekemään raskaustestin kun olin nähnyt unta että tein ja sain dpo7 ihan räikeän positiivisen tuloksen. Noh, en saanut sitten enää hereilläollessa kuitenkaan :ROFLMAO:

Ihan tyhjää näytti vaikka ihan kävin roskiksestakin tikun kaivamassa. Kyllä on naisen mieli hassu :LOL:

Nyt vaan sitte ootellaan...

Koska täällä on ollut joku ihme testi-ilta eilen, niin olipas minunkin pakko sitten lirauttaa.. Onko ihme jos tunnin pidätyksellä dpo8 ei näy mitään :LOL: Pc:n testiin tuli kyllä mielestäni samanlainen väriäkin vilauttava viiva kun viipulaisella, sitten ei mitään ja nyt kuivuessaan siinä tihrustamalla jotain näkyy. Tiedä sitten onko viivanpaikka. Koitan nyt vaan malttaa huomiseen aamuun seuraavan testin kanssa :ROFLMAO:

Koska täällä on ollut joku ihme testi-ilta eilen, niin olipas minunkin pakko sitten lirauttaa.. Onko ihme jos tunnin pidätyksellä dpo8 ei näy mitään :LOL: Pc:n testiin tuli kyllä mielestäni samanlainen väriäkin vilauttava viiva kun viipulaisella, sitten ei mitään ja nyt kuivuessaan siinä tihrustamalla jotain näkyy. Tiedä sitten onko viivanpaikka. Koitan nyt vaan malttaa huomiseen aamuun seuraavan testin kanssa :ROFLMAO:
Kaipa tuo aika aikaista on :sneaky: Parin päivän päästä jo varmaan eri tilanne!

Täällä muuten sama dpo menossa! Tosin aika satavarmat menkkafiilikset ja aamulla tuhruista vv :cry: Hemmettiläinen! Miehen "Ai." -lohdutus ei ihan auttanut pettymyksen nielemisessä:(

Kaipa tuo aika aikaista on :sneaky: Parin päivän päästä jo varmaan eri tilanne!

Täällä muuten sama dpo menossa! Tosin aika satavarmat menkkafiilikset ja aamulla tuhruista vv :cry: Hemmettiläinen! Miehen "Ai." -lohdutus ei ihan auttanut pettymyksen nielemisessä:(
Ääh eika sinnekkin.:unsure:
Tommoset "ai" heitot on yhtä tyhjän kanssa kyllä, itsellä tulee sellanen fiilis ettei toista edes kiinnostaisi. Vaikka tottakai voi olla että ei niin ole, ei vaan tiedä mitä sanoa.(n)

Täällä kun miehellä oli ja on ollut joka pettymyskierrossa kova tsemppaus aina ja lohduttaa muutoinkin parhaansa mukaan. Tuntuisi pahalta jos ainoa mitä omassa pettymyksessään rypemisessä saisi toiselta, olisi kahden kirjaimen mittainen sana.:ninja: Josko se mies kuitenkin osaisi myöhemmin tänään sanoa muutakin ja lohduttaa.

Mä täällä edelleen odotan, että alkaako ne menkat. Yleensä n.puolilta päivin alkaa aina viimeistään.
Se veriviiruinen vuoto kesti eilen vain hetken. Olin ihan varma että olisi yöllä alkanut, mutta nöyp.:D
Miehelle eilen näytin tosiaan uudelleen kiertokalenterin avulla vähän näitä asioita ja olihan se aika hämmentynyt kun kalenteri näyttää aina etukäteen 7pv hedelmällisen jakson, "ai noi kaikkiko on siis käytettävä?!:eek:".
No onneksi ei ihan sentään, sanoin että joka toinen päivä ovikseen saakka ja oviksen ilmoitellessa itsestään tikkuun ne molemmat päivät mielellään.:ROFLMAO::ROFLMAO: Mutta siis näillä näkymin ei oo mies ainakaan vätystelemässä tässä asiassa.:D

• Tykkää
Reactions: Nelliida
Mun mies on aina silleen "no ei kai se nyt heti tärppää?!" kun masennun menkoista :rolleyes: no eipä kai ei, mutta pieni empaattisuus olisi paikallaan... Onneksi palstalle voi aina vuodattaa <3

Viikko vielä menkkoihin ja olen tehnyt jo pieniä valmisteluja ensi kiertoa varten. En ole mitenkään kikkakolmosten suurin fani, mutta nyt vähän pelästyin kun uusi kierto-appini käski menemään lääkärille :LOL: Mulla ei siis ole ollut pitkään aikaan (kai?) minkäänlaisia ovislimoja, ja muutenkin tosi vähän minkäänlaista valkovuotoa. Löysin netistä jonkun pillerin jonka on tarkoitus lisätä ovislimoja, mutta koska se oli kallista ja sitä sai vain toiselta puolelta Atlanttia (+ siinä oli koralleista otettua kalsiumia :mad:), katsoin vain ainesosat ja ostin niitä erikseen. Eli nyt menee L-arginiini, maitohappobakteeri, monivitamiini ja kierron alussa pitää vielä raahata kaupasta greippimehut. Katsotaan mitä tapahtuu!

Mää oon aina menkkojen alettua kun perseeseen ammuttu nalle. Mies positiivisenä (vieläkin kun jo vuosi pettymystä pettymyksen perään) että kyllä meillekkin se vauva tulee. Itellä mennyt jo usko moiseen kauan sitten.. Haaveillaan ja puhutaan kyllä paljon aiheesta.

Yöllä ei ollut enään tullut vuotoo mää niin ootan et saisin tänään.
Kp 4.

• Tykkää
Reactions: viipulainen
Noniin, liki kellon tarkkuudella ne menkat tuli ihan niinkuin odotin. Eli kp1 ja yk4 ja sikäli nyt eilisten märinöiden jälkeen varsin ok fiilis kun kuitenkin kroppa toimi viimeinkin kuten pitää.(y)
Kierto siis 28pv. Kierto appi ennustaa ensi kierrosta pidempää ja itsekkin olen samalla kannalla. Joka toinen on nyt ollut pitkään lyhyempi ja toinen pidempi.
Tuossa kun katselin lämpökäyrää, niin olihan tämä nega ihan odotettavissa.:whistle:Mulla joka raskaudessa on aamulämmöt olleet dpo6-7 alkaen 37,3 ja nyt se vähän sahaili siitä eteenpäin 36,8 ja 36,9 välillä. Ja saman näköistä siksakkia aiemmissa kierroissakin.

Mä mietin myös tota greippimehua. Keskimmäinen tärppäsi siitä kierrosta aikanaan kun litkin sitä litkua ja söin myös greippejä. Oli aika happamat aamut.:ROFLMAO:
Ja oli itseasiassa sekin silloin yk4. Toivotaan että historia toistaa itseään.:giggle:

Nyt mie meen tilaamaan ovistestejä. Tääl on jo lippu korkeella, pääsin yli tällä kertaa ihan nopsaa. Pitää vaan toivoa että ei nyt tulis mitään sairasteluja (miehelle) mitkä pilais koko homman.:D Tänäänkin tungin miehelle reppuun hedelmiä ja vihanneksia, se kun on tosi huono syömään niitä oma-aloitteisesti eikä suostu syömään vitaminilisiä. Kaikki mahollinen nyt käyttöön.

Mäpä liityn nyt tähänkin ketjuun kuumeilemaan. :love: Eli täällä yk 5 ja ekaa kertaa ovisplussa tikutettu viime la. Tänään aamulla pc:ssä viivanpaikka ehkä vähän väriä, mut tosin menkkojen pitäis alkaa vasta la.. :D:D kun ei vaan malta olla testailematta.. mulla pco epäily ja siitä syystä oon ajatellut että en varmaankaan ovuloi joka kk, ainakaan oloja ei aina ole. Otin 2kk sitten käyttöön greippimehun ja gelee royalet plus mammavitamiinit niin kierrot on lyhentyneet ja se oviskin sieltä vihdoin todistetusti tuli! :)

Mäpä liityn nyt tähänkin ketjuun kuumeilemaan. :love: Eli täällä yk 5 ja ekaa kertaa ovisplussa tikutettu viime la. Tänään aamulla pc:ssä viivanpaikka ehkä vähän väriä, mut tosin menkkojen pitäis alkaa vasta la.. :D:D kun ei vaan malta olla testailematta.. mulla pco epäily ja siitä syystä oon ajatellut että en varmaankaan ovuloi joka kk, ainakaan oloja ei aina ole. Otin 2kk sitten käyttöön greippimehun ja gelee royalet plus mammavitamiinit niin kierrot on lyhentyneet ja se oviskin sieltä vihdoin todistetusti tuli! :)
Tervetuloa joukkoon! Jännät paikat. Täällä oli ovis varmaan viime la tai su, mutta testiin en ole saanut yhtään mitään näkyviin ja kovasti tuntuvat menkat kolkuttelevan ovella. Keskiviikkona tai torstaina pitäisi alkaa. Toivotaan kovasti että greippimehut ja muut olisi sulla tepsineet! Vaikuttaa kieltämättä lupaavalle (y)

Huoh, mikä siinä onkin että niitä testejä pitää näin varhaisilla päivillä mennä tekemään ja sitten pettyä tuplasti kun a. tulos on negatiivinen ja b. parin päivän päästä alkaa menkat. Kun voisi säästyä vaan yhdellä pettymyksellä jos malttaisi olla testaamatta :(

Tsemppiä @viipulainen uuteen kiertoon! Täältä tullaan mitä luultavimmin loppuviikosta perässä. Jollei suuria ihmeitä tapahdu. :D

• Tykkää
Reactions: emilyyh
@emilyyh tervetuloa. Toivotaan että tää olisi teille positiivinen kierto.:love:

@pikkutakkutukka kiitos tsempeistä.:)

Nyt on arsenaalin verran kaiken maailman testiä tilattu. Ei tuu ens viikolla tylsää.:ROFLMAO:
Meidän lähikaupassa ei ollu greippimehua, mutta greippejä oli. Pitää huomenna raahautua muutenkin tuonne isommille apajille, niin luulisi jommassa kummassa isossa kaupassa olevan sitä mehuakin.:LOL:
Vedetään nyt överiksi sitten kun kerran on alotettu.:D

Ainiin, mies oli eilen ihana kun mä sille sitä kiertoappia esittelin. Panikoi ensin että kun ei ole ens viikonloppuna kotona, että pitääkö tulla välissä käymään himassa.:ROFLMAO:Näytin sitten vielä kerran, että se hedelmällinen jakso alkaa vasta ens viikon puolivälissä. "Aa no siis sithän tää menee ihan nappiin, homma paketissa, et ota nyt mitään stressiä tästä.":LOL:
Me tasapainotetaan hyvin toisiamme. Mies keulii ja hypettää tässä alkukierrossa ja mä pyrin pitämään järjen päässä, sitten mulla keulii sen sata kertaa pahemmin loppu kierron ajan, jollonka mies koittaa vähän rauhotella vuorostaan mua.:p

Mutta nyt greippiä naamatauluun, paree olis toimia.:X3:

Viipulaiselle peukut seuraavaan kiertoon :)

Olen samaa mieltä että miksi pitää testata ennenaikojaan :cautious: Kun se on selvää että nega tulee kun liian aikasin testaa, niin silti sitä pettyy ja on varma että menkat alkaa.

En jaksaisi montaa.kiertoa yrittää, tulee turhan kalliiksi tuolla yksityisellä ravata :(

Yhteistyössä