No mä väsäsin myös digin ja sekin huutaa ei raskaana. Dpo13 joten pitäis näkyä jos ja millasessa testissä ja tuo lienee se yksi luotettavimmista. Katellaan siis maanantaina sitä tätiä saapuvaksi viimeistään. P**ka nakki.
Ohhoh! Aika räikeä viivanpaikka. Olisin kyllä luullu haamuksi. Onko pc:t siis niitä edukkaita liuskoja joita myydään tavallisissa marketeissakin kahen pakkauksissa?
Joo näinpä, todella räikeä kyllä. Ja joo just niitä halpoja marketin testejä. Mä olen nyt kahdessa kierrossa näitä tehnyt ja omakohtaisesti olen saanut varmaan 8/10 testiin eri tasoisia viivanpaikkoja, joista tämä oli kaikkein törkein.Ohhoh! Aika räikeä viivanpaikka. Olisin kyllä luullu haamuksi. Onko pc:t siis niitä edukkaita liuskoja joita myydään tavallisissa marketeissakin kahen pakkauksissa?
Ja pahoittelut jos nyt tosiaan alkaa uusi kierto
Kaipa tuo aika aikaista on Parin päivän päästä jo varmaan eri tilanne!Koska täällä on ollut joku ihme testi-ilta eilen, niin olipas minunkin pakko sitten lirauttaa.. Onko ihme jos tunnin pidätyksellä dpo8 ei näy mitään Pc:n testiin tuli kyllä mielestäni samanlainen väriäkin vilauttava viiva kun viipulaisella, sitten ei mitään ja nyt kuivuessaan siinä tihrustamalla jotain näkyy. Tiedä sitten onko viivanpaikka. Koitan nyt vaan malttaa huomiseen aamuun seuraavan testin kanssa
Ääh eika sinnekkin.Kaipa tuo aika aikaista on Parin päivän päästä jo varmaan eri tilanne!
Täällä muuten sama dpo menossa! Tosin aika satavarmat menkkafiilikset ja aamulla tuhruista vv Hemmettiläinen! Miehen "Ai." -lohdutus ei ihan auttanut pettymyksen nielemisessä
Tervetuloa joukkoon! Jännät paikat. Täällä oli ovis varmaan viime la tai su, mutta testiin en ole saanut yhtään mitään näkyviin ja kovasti tuntuvat menkat kolkuttelevan ovella. Keskiviikkona tai torstaina pitäisi alkaa. Toivotaan kovasti että greippimehut ja muut olisi sulla tepsineet! Vaikuttaa kieltämättä lupaavalleMäpä liityn nyt tähänkin ketjuun kuumeilemaan. Eli täällä yk 5 ja ekaa kertaa ovisplussa tikutettu viime la. Tänään aamulla pc:ssä viivanpaikka ehkä vähän väriä, mut tosin menkkojen pitäis alkaa vasta la.. kun ei vaan malta olla testailematta.. mulla pco epäily ja siitä syystä oon ajatellut että en varmaankaan ovuloi joka kk, ainakaan oloja ei aina ole. Otin 2kk sitten käyttöön greippimehun ja gelee royalet plus mammavitamiinit niin kierrot on lyhentyneet ja se oviskin sieltä vihdoin todistetusti tuli!