Tehän kirjotatte, en oo viikkoon käyny ja täällä kunnon romaani luettavaksi
Monilla oli uusi kierto alkanut, suuret pahoittelut siitä
Piinailijoille isot tsempit
Nyt on maca-tabletit ja gelee royal-kapselit tullut. Niitä nyt otan päivittäin ja mieskin otta macaa. Eipä noista haittaakaan ole vaikkei hyödyttäiskään. Mulla ne auttaa henkisesti, olo että tekee edes jotain yrityksen eteen.
Kävin tänään terveysaseman lääkärillä muissa asioissa, uus terkkari kun ollaan muutettu niin eka kerta oli koko paikassa. Ihana lääkäri, kuunteli kaikki mun vaivat ja myös aiotaan hoitaakin kokonaisuutta ei vaan sitä yhtä oiretta.
Lapsettomuusasioissakin edettiin vaikka luulin ettei kunnalliseen ylipainoisia oteta. Aamulla mulla ja miehellä edessä labraan meno, ottavat ties mitä kokeita. Katsellaan kaiken maailman hormoneja ja muitakin perusasioita. Jos ei niissä häikkää niin eiköhän tästä päästä jonottamaan lapsettomuuspolille ja tämä lääkäri kyllä aikoo auttaa tässäkin asiassa niin paljon kun voi. Suuren suuri paino putosi harteilta tämän käynnin jälkeen, me saadaan oikeesti apua. Mä en ole liian lihava saamaan lapsia. Tietysti laihdutan tässä samalla myös sairauksienkin takia. Ai että, voi lopettaa stressaamisen siitä ettei apua saa. Ehkäpä nyt tärppää tästä kierrosta kun ei oo kamalaa stressiä yrityksestä, apua on nurkan takana
Voi se lapsentekokin olla hauskaa, eihän sitä muista kun pitkään on tehty sitä vaan hampaat irvessä kamalalla pakolla vaikkei oo mieli tehnytkään. Nyt tekee mieli ja KOKO AJAN
Huomaako että stressi lievittynyt, osa stressistä loppui jo kun menkat alkoi. Ei se lapsi pakottamalla tule, sen opin vasta tän kierron alkaessa. Käännän katseen ammattikorkeakoulujen hakuun ja itseni kuntouttamiseen