Töitä tekevät ovat voittajia ja vasemmistolaiset elämäntapatyöttömät ovat häviäjiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo mä oon elämäntapatyötön jep jep selkä paskana kilpirauhasen vajaatoiminta krooninen masennus jne..
Vauva av:lla on ketju keskustelupalstoilla hengailusta. Joku kertoi voivansa huonosti jo viiden minuutin vierailusta vauva av:lla.
Hän oli päässyt masennuksen takia terapiaan ja voi nykyään hyvin.
Nettikeskusteluista poistuminen on tehnyt hänelle hyvää.
Kävin hammaslääkärillä reikiä nolla. Nauroimme lääkärin ja hammashoitajan kanssa silmät vesissä hauskoille jutuille.
Miksi suomalaiset keskustelupalstat ovat toksisia?
Tämä on hyvänmielen perhepalsta. Ostin kauppareissulla Anna-lehden 60 v. juhlanumerona.
Minua on kielletty tällä palstalla muistelemasta menneitä. Kaikki mikä on mielestäni normaalia elämää on tällä palstalla epänormaalia.
Tsemppiä vähävaraisille päähänpotkituille.
Menen kirjallisuusiltaan.
Ei kaikkien tarvitse kirjoittaa elämästään kirjaa. Tykkään elää tässä hetkessä ja löytää elämästä ilon ja huumorin aineksia. Netissä on helpompi keskustella kuin suu täynnä hammaslääkärin työkaluja.
Häntäkärpäseni pysykää viesteistäni loitolla. En kaipaa ankeita tölväisyjänne.
Jutuistani pitäville toivon kaikkea hyvää.

Vauva av:lla on ketju keskustelupalstoilla hengailusta. Joku kertoi voivansa huonosti jo viiden minuutin vierailusta vauva av:lla.
Hän oli päässyt masennuksen takia terapiaan ja voi nykyään hyvin.
Nettikeskusteluista poistuminen on tehnyt hänelle hyvää.
Kävin hammaslääkärillä reikiä nolla. Nauroimme lääkärin ja hammashoitajan kanssa silmät vesissä hauskoille jutuille.
Miksi suomalaiset keskustelupalstat ovat toksisia?
Tämä on hyvänmielen perhepalsta. Ostin kauppareissulla Anna-lehden 60 v. juhlanumerona.
Minua on kielletty tällä palstalla muistelemasta menneitä. Kaikki mikä on mielestäni normaalia elämää on tällä palstalla epänormaalia.
Tsemppiä vähävaraisille päähänpotkituille.
Menen kirjallisuusiltaan.
Ei kaikkien tarvitse kirjoittaa elämästään kirjaa. Tykkään elää tässä hetkessä ja löytää elämästä ilon ja huumorin aineksia. Netissä on helpompi keskustella kuin suu täynnä hammaslääkärin työkaluja.
Häntäkärpäseni pysykää viesteistäni loitolla. En kaipaa ankeita tölväisyjänne.
Jutuistani pitäville toivon kaikkea hyvää.
Epäiletkö jonkun pitävän sun jutuista?

petteri on kpää jolla on ihan vithusti salailtavaa...kabineteissä meidän piikkiin ostetuissa kalleissa konjakkipäissään ei ole kuulemma hänen mielestään ilmastomuutosta höh höh joo saat sä kake orjat multa mitä mä s
aan sulta höööh hik mun lentoemo oottaa ostin sille paperit hik joilla me yhdessä laitetaan meidän lompakko eiku suomi kuntoon raakaaas...

Uusimmat

Yhteistyössä