Töitä hoitovapaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päiväkodissa työpaikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päiväkodissa työpaikka

Vieras
Millaisia töitä olette tehneet hoitovapaalla ollessa? Jos siis ylipäätään olette tehneet :)

Miten oman lapsen/lasten hoito on järjestetty kun teet itse töitä?

Itselläni kohta äitiysloma loppuu :/ Tuli tässä pari yllättävää, isompaa, pakollista hankintaa tehtyä ja alkaa "valaistua" tämä rahatilanne paremmin. Tähän asti on ollut säästössä reilusti rahaa yllättäviin menoihin, mutta nyt ne meni.. Vielä kun omat tuloni tästä pienen niin huh huh..

On siis tullut mietittyä töitä viime aikoina.. Omaa lasta en vielä hoitoon halua viedä, ainakaan joka päivä koko päiväksi.

Minulla on työpaikka päiväkodissa. Onko kenelläkään kokemusta onnistuuko päiväkodissa työskentely esim. 2pv/vko? Oman kokemukseni mukaan ei tunnu järkevältä.. Tai entä jos "löydän" lapsen joka tarvitsisi hoitoa muutamia tunteja/päiviä viikossa ja ottaisin hänet kotiini hoitoon, mitä järjestelyjä edellyttää minulta, vakuutukset ym..?

Huh, kertokaa kaikenlaisia kokemuksia!

Heippa
Itse teen siivoustöitä kun miehellä vapaata.....kannattaa pitää huolta ettei tulorajat mene rikki jos saat hoitolisää. Päiväkotityöstä ei kokemusta.

oon soittanu läheiseen kehitysvammaisten hoitokotiin aina ku miehellä vapaata tai äiti on hoitanu lasta jouluna vappuna talvilomalla jne että nyt voisin tulla tekee sijaisuuksia ja aina on joku homma ja sijaisuus sieltä tullu... Pari viikkoa hoidoin myös naapurin lasta ja koiraa=)

Yhteistyössä