Toistuvat päänsäryt raskausaikana...

Onko muita, joilla tätä ongelmaa. Itellä on nyt useemman viikon ollut 4-5krt viikossa päänsärkyä,välillä lievää, välillä migreenityyppistä ja pikkuhiljaa alkaa ottamaan kupoliin... |O Koko aikaa viittis kuitenkaan parasetamoliakaan nappailla.... :|
 
Millä viikoilla oot? Mulla toi oli alkuraskauden oire, joka lähti pois sitten ajan kanssa.. Tosiaan mullakin oli vähintään se 4päivää viikossa pääkipee ja tuntu pahalta vetää panadolia joka päivä, siks sitä yritti aina kärvistellä sen kivun kanssa.. Mutta mulla se kesti yhteensä ehkä jonkun 4viikkoa. En nyt muista miltä viikoilta alkoi mut kyllä se ohi oli jo siinä 12 viikon paikkeilla viimestään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Millä viikoilla oot? Mulla toi oli alkuraskauden oire, joka lähti pois sitten ajan kanssa.. Tosiaan mullakin oli vähintään se 4päivää viikossa pääkipee ja tuntu pahalta vetää panadolia joka päivä, siks sitä yritti aina kärvistellä sen kivun kanssa.. Mutta mulla se kesti yhteensä ehkä jonkun 4viikkoa. En nyt muista miltä viikoilta alkoi mut kyllä se ohi oli jo siinä 12 viikon paikkeilla viimestään.
Mulla kans ihan sama homma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Millä viikoilla oot? Mulla toi oli alkuraskauden oire, joka lähti pois sitten ajan kanssa.. Tosiaan mullakin oli vähintään se 4päivää viikossa pääkipee ja tuntu pahalta vetää panadolia joka päivä, siks sitä yritti aina kärvistellä sen kivun kanssa.. Mutta mulla se kesti yhteensä ehkä jonkun 4viikkoa. En nyt muista miltä viikoilta alkoi mut kyllä se ohi oli jo siinä 12 viikon paikkeilla viimestään.
Nyt menossa 14+3. Muutaman kerran on menny niin pahaksi että oon joutunut Panacodia ottaan....varmistin,että on turvallista. Mutta en sitäkään uskalla usein ottaa....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Migreenipotilas:
Sairastatko yleensä migreeniä? Mulle lääkäri sanoi että toisilla migreeni pahenee raskausaikana, toisilla se helpottaa.
Mulla on migreeni...tosin hyvon harvoin saan kohtauksen ja nekin usein liittyy stressitilanteiden laukeamiseen. Siihen mulla on just toi Panacod määrätty.

MUOKS vielä, että esikoisen odotusaikana oli tasan yksi kohtaus. ELi silloin meni parempaan suuntaan.
 
Minulla oli kuopusta odottaessa migreeniä useita kertoja viikossa. Oli melkein koko raskauden ajan. Todella ärsyttävää, mutta eipä muuta ohjetta saanut, kun että ota panadolia ja koita kestää :snotty:
 
Migreenipotilas
Kyllä se vois olla että se migreeni on pahentunut. Ja kuulemma sitä Panacodia saa ottaa raskausaikana, määristä en tiedä. Voishan olla et on joku täsmälääke mitä sais ottaa raskausaikana, kannattais kysyä lääkäriltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Migreenipotilas:
Kyllä se vois olla että se migreeni on pahentunut. Ja kuulemma sitä Panacodia saa ottaa raskausaikana, määristä en tiedä. Voishan olla et on joku täsmälääke mitä sais ottaa raskausaikana, kannattais kysyä lääkäriltä.
Mulle ennen muksuja jotain noita täsmälääkkeitä koitettiin, nimiä en muista, mutta ne ei tepsinyt. Toi Panacod on ainoa, ja se auttaa vielä sittenkin, kun särky on jo alkanut. Mulla kun migreeni alkaa täysin ilman varotusta, naps vain ja yhtäkkiä on täysi höhkä päällä.....
 
molly harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Millä viikoilla oot? Mulla toi oli alkuraskauden oire, joka lähti pois sitten ajan kanssa.. Tosiaan mullakin oli vähintään se 4päivää viikossa pääkipee ja tuntu pahalta vetää panadolia joka päivä, siks sitä yritti aina kärvistellä sen kivun kanssa.. Mutta mulla se kesti yhteensä ehkä jonkun 4viikkoa. En nyt muista miltä viikoilta alkoi mut kyllä se ohi oli jo siinä 12 viikon paikkeilla viimestään.
sama täällä..
 
Verisuonisto laajenee ja verenkierto lisääntyy raskauden aikana josta johtuu toistuvat päänsäryt ja migreenit pahenee. Itsellä rv 25 menossa eikä vieläkään hellitä. Paratabs ja burana yhdessä auttaa ja tuota buranaahan voi turvallisesti käyttää viikolle 32 asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamitsu-77:
Verisuonisto laajenee ja verenkierto lisääntyy raskauden aikana josta johtuu toistuvat päänsäryt ja migreenit pahenee. Itsellä rv 25 menossa eikä vieläkään hellitä. Paratabs ja burana yhdessä auttaa ja tuota buranaahan voi turvallisesti käyttää viikolle 32 asti.
mä oon luullu, että buranaa ei saa käyttää koko raskauden aikana :kieh: Ja mä yritin sinnitellä panadoleilla ne viikot vaikka tiesin, ettei ne ees auta yhtään |O
 
Alli
Mulla oli myös migreenityyppistä päänsärkyä koko alkuraskaus ja täytyy myöntää että tila oli niin kauhea etten pystynyt juuri muuta tehdä kuin olla. Panadol ei auttanut ollenkaan ja Panacodia en uskaltanut syödä kuin ihan silloin kun meinas järki lähteä. Oiskohan jossain puolessa välissä raskautta helpottanut ja sit tuli jumalattomat liitoskivut, tosi ihana raskaus siis :)

En osaa kyllä neuvoa että mikä auttais mutta eipä tuo taida olla niin harvinaista kuin luulin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alli:
Mulla oli myös migreenityyppistä päänsärkyä koko alkuraskaus ja täytyy myöntää että tila oli niin kauhea etten pystynyt juuri muuta tehdä kuin olla. Panadol ei auttanut ollenkaan ja Panacodia en uskaltanut syödä kuin ihan silloin kun meinas järki lähteä. Oiskohan jossain puolessa välissä raskautta helpottanut ja sit tuli jumalattomat liitoskivut, tosi ihana raskaus siis :)

En osaa kyllä neuvoa että mikä auttais mutta eipä tuo taida olla niin harvinaista kuin luulin.
Onneksi näyttää siltä, että ei tosiaan mitään poikkeuksellista. Täälläkin monella kerran ollut vastaavaa. Nyt onneksi tämänpäiväisestä päänsärystä selvittiin pelkällä parasetamolilla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamitsu-77:
Ohjeet äippäpolilta erikoislääkäriltä ja neuvolasta. Uus ohje on (siis ainakin täällä päin) et 32 viikolle voi huoletta buranaa popsia. Itellä ei ainakaan panadolit tehoo yhtään.
Hyvä tietää :flower: Mielummin kuitenkin kai Buranaa kun Panacodia. Pitää apteekista hakea, nyt kun kotona on vaan sitä parasetamolia
 

Yhteistyössä