Töistä pois jääminen, mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homeoireilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

homeoireilija

Vieras
siis mulla ei ole vakipaikkaa vaan tuuraus...tosin kestänyt kaksi vuotta,..no mulle luvattiin, et palkkaa nostetaan, jos jään vielä hetkeks aikaa, kun meinasin jo lähteä..no koska jään nyt kuitenkin kesälomalle, niin mun palkkaa ei sen takia nostettukaan, kun vasta lomien jälkeen..arvatenkin, ettei tarvi maksaa suurempia lomarahoja...otti tämä sitte raakasti päähän tämä pelaaminen..no, meidän firmassa on homeongelma, jonka korjaaminen kaikkien tappeluiden jälkeen luvattiin aloittaa heinäkuussa..mutta sitä ei varmasti tehdä kunnolla, koska n.20m seinää pitäis korjata kuulemma kolmessa viikossa...vaikka luvattiin, (koska sen takia meinaisin lähteä) et korjataan kunnolla joo..omistaja ei välitä yhtään meidän homeoireista...se ketä tuuraan tulee takasi syyskuun alusta mutta sitte siirtyisin toiselle paikalle, mihin alun perin kaksi vuotta sitten tulin..tähän ei ole tullut vielä ihmistä takaisin...no..mua ärsyttää tää koko firman touhu, kun ei voida palkkaa nostaa, vaik omistajan tytölle maksetaan jo, vaikkei hän ole töissäkään, muuta kun vähän käy..meinasin, et ilmottasin vaan lomalta, et jään pois elokuun lopussa kuten alun perin meinasinki...saan sovittua, et määräaikasuuden päättyminen..et karenssille en joudu..mut olen vetvonut ees taas asiaa..meillä lankee rakennuslaina ens kevään lopulla maksettavaks..toisaalta olen kamalan väsynyt ollut tästä hometaistelusta ja muutenki olis ihana olla syksy kotona, kun esikoinen menee kouluun jne....sairaslomaa ei työnantaja hyväksy..hän on ollut toisen homeoireilijan sairaslomista niin kiukkunen, et haluaa hänet pois mahdollisimman pian...eikä kukaan sitte tekiskään mun hommia, ja sitte he saisivat sen sumplittua niin, et irtisanosivat mut kuitenkin, kun kerran mun määräaikasuus päättyy tämän omistajan tytön tullessa lomalta..mutta et teenkö tyhmästi..jos en saakaan toista työpaikkaa mistään...toisaalta mies sano, et kyllähän sillä palkankorotuksella antibioottikuurin kuukaudessa taas saa...et kyllähän se terveys pitäis olla se ykkösjuttu..mulla on aikasta vahvat oireet jatkuvasti...

Yhteistyössä