Töissä on kiva olla, kun on vaan t-paita, caprit ja paljaat varpaat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiva, kun niin moni tykkää. Ja niin ne tykkää täällä töissäkin :) Tästä kesälookista ei ole kuulunut pahaa sanaa työkaverilta eikä asiakkailta. Paljaat varpaat herättää aina iloisia tuntemuksia ja positiivista kannustamista... Nutturat palstamammat painukoon ikuiseen talveen. NYT ON KESÄ !!!

Kyllä mä vähän pitkään katsoin sellaista kesäilijää, joka täysin avoselkäisessä vetimessä työhön ilmestyi. Selvästi firman ohjesäännön vastaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Itsekin olen capreissa ja paljain varpain, töissä :) Oon perhekodissa töissä, joten ihan "kotikuteet" meillä täällä ohjaajilla on päällä.

Ja siis meillä katsoittais kieroon, jos ilmeistyisin jakkupuku tai jokin muu sellainen päällä töihin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiva, kun niin moni tykkää. Ja niin ne tykkää täällä töissäkin :) Tästä kesälookista ei ole kuulunut pahaa sanaa työkaverilta eikä asiakkailta. Paljaat varpaat herättää aina iloisia tuntemuksia ja positiivista kannustamista... Nutturat palstamammat painukoon ikuiseen talveen. NYT ON KESÄ !!!

Jaa, eikös muilla sitten olekaan paljaita varpaita?????? Ihmettelen että olet ainoa siellä töissä jolla on kesävaatteet???

Meidän työpaikan pukeutumisohjesääntö kieltää paljaat varpaat ja paljaat olkapäät. Sekä leggarit naisilta. Korujenkin määrä on rajoitettu. Miehillä ei lyhyet lahkeet ole lainkaan sallittuja ja vähintään kauluspaita pitää olla eikä farkkuja saa käyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja lomailija:
Meidän työpaikan pukeutumisohjesääntö kieltää paljaat varpaat ja paljaat olkapäät. Sekä leggarit naisilta. Korujenkin määrä on rajoitettu. Miehillä ei lyhyet lahkeet ole lainkaan sallittuja ja vähintään kauluspaita pitää olla eikä farkkuja saa käyttää..

Mulle ei ole oikein selvinnyt meidän toimiston pukukoodi. Siellä on porukkaa ihan jakkupuvuissa, sitten on capreissa ja tunikoissa sandaalit jalassa, miehillä on kyllä aina kauluspaita, mutta joillain farkut toisilla puku.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Mulle ei ole oikein selvinnyt meidän toimiston pukukoodi. Siellä on porukkaa ihan jakkupuvuissa, sitten on capreissa ja tunikoissa sandaalit jalassa, miehillä on kyllä aina kauluspaita, mutta joillain farkut toisilla puku.

Meille on jaettu kirjalliset ohjeet, joissa on jopa lävistysten sallitut määrät.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Meille on jaettu kirjalliset ohjeet, joissa on jopa lävistysten sallitut määrät.

Meillä ei ole mitään erityisiä ohjeita, mutta ollaankin niin lukkojen takana, ettei sinne kukaan ulkopuolinen pääse kuin etukäteen sopimalla. No, eihän se tietty ole ainoa syy asialliseen pukeutumiseen. Ollaan päivisin suht asiallisia, yövuoroissa on erilaisia rentoja asukokonaisuuksia, joista joku tyylilyyli varmaan hapettuisi oitis. Joskus mietittiin, että miten olisi Casual Fridayn tilalta nakuperjantai... Ei se saanut kannatusta.

Se on varmaan sitten joku kansainvälinen yritys, kuulostaa ainakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Meillä ei ole mitään erityisiä ohjeita, mutta ollaankin niin lukkojen takana, ettei sinne kukaan ulkopuolinen pääse kuin etukäteen sopimalla. No, eihän se tietty ole ainoa syy asialliseen pukeutumiseen. Ollaan päivisin suht asiallisia, yövuoroissa on erilaisia rentoja asukokonaisuuksia, joista joku tyylilyyli varmaan hapettuisi oitis. Joskus mietittiin, että miten olisi Casual Fridayn tilalta nakuperjantai... Ei se saanut kannatusta.

Vanhoillinen ala ja työkohteena pääkonttori, joten pukeutuminen konservatiivista. Toisaalta, jos joutuu kohtaamaan ihmisen, joka menettänyt läheisensä tai vaikka kontaktia Korkeimpaan oikeuteen, puhumattakaan suurista sijoitusdiileistä, ei olisi kiva olla jossain nirunarutopissa ja varvassandaaleissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Se on varmaan sitten joku kansainvälinen yritys, kuulostaa ainakin :)

Ei ole.

kumpa meilläkin sais olla kevyessä kesävaatetuksessa, mie viuhtoisin menemään tuolla topissa ja shortseissa :D mutta ei.. täytyy olla pitkälahkeista ja pikee paita.. tai haalari..

Vanhoillinen ala ja työkohteena pääkonttori, joten pukeutuminen konservatiivista. Toisaalta, jos joutuu kohtaamaan ihmisen, joka menettänyt läheisensä tai vaikka kontaktia Korkeimpaan oikeuteen, puhumattakaan suurista sijoitusdiileistä, ei olisi kiva olla jossain nirunarutopissa ja varvassandaaleissa.
Ymmärrän. Minä olin yhden kesän pankissa töissä, ihan avustavia tehtäviä tein taustalla, sielläkin oli tarkkaa miten piti pukeutua, tarkempaa kai lähinnä keskinäisen kyttäyksen osalta (taas tuolla on sama tanttu ) . Minulla ei moiseen garderoobit riittäneet ensimmäistä viikkoa pitempään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaa, eikös muilla sitten olekaan paljaita varpaita?????? Ihmettelen että olet ainoa siellä töissä jolla on kesävaatteet???

Toki muillakin on kesävaatteet ja on sandaaleja yms jalkineita. Mut kokonaan paljain jaloin hilluvia, ei meitä ole kun muutama :)

eilen kävin ostamassa lapsille uima-altaan niin kaupan pihassa oli ns. kesäpiha johon oli komennettu nuori mies, tosin vakkarityöntekijä: tämä tyyppi loikoi lepotuolissa ja naureskeli että tervetuloa ostoksille :) oli aika kesäistä!!

Yhteistyössä