Töissä ei mitään tekemistä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli, aloitin viime viikolla uudessa työssä jota kohtaan oli huikeat odotukset, oli määrä päästä tekemään sitä mihin koulutuksen oon saanut. Nyt kuitenkin olen viime ja tämän viikon pyörinyt hallissa kädet taskuissa, tyyppi jonka pitäisi mut perehdyttää ei katso päin eikä oo aikomuksissakaan ottaa mua mukaan oppimaan, ja työnjohtajalta oon vähän nolona kysynyt pari kertaa olisko niinku MITÄÄN tekemistä, sanoo vaan että kyl täytyy nyt ite kehittää töitä. MISTÄ? MITEN? Eli töitä täytys tehdä kyllä vaan kun ei oo mitään.
Lisäksi kävi ilmi että osastolla mihin mut otettiin ei riitä edes sille yhdelle tarpeeksi töitä, ihmettelen suuresti miks mut edes palkattiin. Harmittaa ihan helvetisti. Enkä ala kyllä ketään anelemaan opettamaan tai antamaan töitä.

Onko ketään ollut saman kaltaisessa tilanteessa ja vinkkejä kaipaan mitä ehkä kannattaisi tehdä? Tämä on vuokratyöpaikka josta lupasivat ottaa sitten talon kirjoille.

Ei se auta kuin olla aktiivinen. Katsoa, kuunnella ja kysellä. Jos ei töitä kertakaikkiaan ole, niin sitten siellä on jostain syystä tehty virherekrytointi. Kaikkein pahin skenaario on se, että vanhan työntekijän olisi tarkoitus perehdyttää ja sille annetaan sitten kenkään kun olet oppinut hommat. Ei ihme, jos ei sillä ole hirveästi motivaatiota sua neuvoa.