Toisitko lapsen pph:lle tietäen et jää äitiyslomalle vuoden loppupuolella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
oon siis lastenhoitaja ammatiltani, olemme muuttamassa ja pph:n tehtäviä haluaisin tehdä siellä uudella asuinpaikkakunnallakin.. mutta:
Voisin ottaa hoitolapsia heinäkuusta eteenpäin mut äitiyslomalle jään marraskuun alusta.
Toisitko hoitoon näin lyhyeksi aikaa raskaana olevalle mut hyvin ammattitaitoiselle ja aktiiviselle hoitajalle?

Moni ei varmaan toisi ja siksi mietin et pitäskö sit heinäkuusta marraskuun alkuun etsiä vaan jotain keikkahommaa päiväkodeilta ja jatkaa pph:na sit kahden lapsen äitinä kun esikoinen on 5v ja tää kuopus 1v..

onko paikalla joku pph tai asiasta tietävä et kun mulla olis sit kaks omaa lasta kotihoidossa niin saanko ottaa lisäks ne kaks hoitolasta edelleen? Ja omista saan kotihoidon tukea, muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
luulen, että saat töitä pph,nakin. paikoista on hirmuinen pula

Meillä olis ainakin iso talo, piha, hyvät ulkoilumahdollisuudet, leikkipuistot, olisin koulutettu lastenhoitaja, 10vuotta työkokemusta, 1 omakin lapsi ja todella järjestän lapsille aktiivista lastenhoitoa vanhempien työpäivän ajaksi..

Mutta tiedän et itseänikin häiritsis jos löytäisin pojalle sopivan hoitajan jonka tietäisin jäävän kohta äippälomalle...

Toki vuoden päästä meinaan jatkaa taas mut eiköhän kaikki vanhat hoitolapset olis jo uuteen hoitopaikkaan siinä ajassa kotiutuneet joten uusia tulokkaita odotellessa sitten.. =)

En jos tarkoitus olisi pitää lapset hoidossa pidempään (hoitajan vaihtuvuus ei olisi kiva juttu). Mutta jos tarvisin jotain tilapäishoitoa muutamaks kuukaudeksi niin sitten voisin tuoda.

Yhteistyössä