Toiset korvareiät, minkä ikäisenä?

  • Viestiketjun aloittaja "mansikkamamma"
  • Ensimmäinen viesti
"mansikkamamma"
Mulla on aika vasta 14-vuotis-synttäreitään vietellyt tyttö. Sanoi haluavansa toiset reiät korviin ensimmäisten jatkeeksi, tai reiän korvan rustoonsa. Sanoin, että mietin asiaa, mutta katsotaan sitten kun olet vanhempi, sitä ajankohtaisena. Mitä mieltä olette, voiko tuon ikäiselle jo laitattaa toiset perusreiät? Entä se rusto sitten? Tyttö oli sitä mieltä, että joko toiset reiät tai rustolävistys.
 
Anna laittaa, kunhan laitattaa lävistämössä eikä millään kultasepällä/kampaajalla pistoolilla ampumalla.

Tätä en vieläkään ymmärrä, kaikki toitottavat nykyään lävistäjällä otattamisesta.
Onko se loppupeleissä niin isosti eri asia korvalehdessä?

Ehkä mä olen sitten vain ymmärtämätön, kun omat on joko 'ammuttu' tai sitten itse suoraan korvakorulla läpi painettu. Tytöllä ekat 'ammuttiin' ja toiset lupasi laittaa hänen kummitätinsä lävistysneulalla (eli suurella injektioneulalla, sehän se lävistysneula on).
Hyvin parantui ainakin mulla aina, ja jokaikinen on edelleen 'auki' eikä umpeutunut.

En siis kritisoi, kunhan pohdin.
Hauskaa sinänsä, että tässä asiassa palataan jälleen vanhaan hyvään konstiin, ennenmuinoin korvakorut kun laitatettiin terveydenhoitajalla tätä neulamenetelmää käyttäen :D
 
Meillä
Reikiä saa korviin ottaa niin monta kuin haluaa, ne kuitenkin umpeutuvat nopeasti huomaamattomiksi jos niistä haluaa myöhemmin eroon.

Korvareiän venytyksissä meillä on ikäraja 15-vuotta ja 18-vuotiaaksi asti 6mm venytys on suurin mitä minun luvallani saa tehdä, koska sekin vielä palautuu halutessa näppärästi normaaliksi.
 
reiät
[QUOTE="mansikkamamma";28636029]Mitä mieltä olette, voiko tuon ikäiselle jo laitattaa toiset perusreiät? Entä se rusto sitten? Tyttö oli sitä mieltä, että joko toiset reiät tai rustolävistys.[/QUOTE]

Miksei vois? Mitä eroa niillä toisilla reillä on ensimmäisiin? Itse olin 12.v kun sain toiset reiät..
Rustolävistystä en ehkä antas vielä, mutta toiset reiät kyllä.
 
se mikä sinä et
Moii! Minä haluaisin toiset korvareiät ja oon 11 kohta 12v (eli 06 oon 6lk) ja äiti sano että voidaan ottaa lähi aikoina;) noh, onko siinä sit mitään ikärajaa?
 

Yhteistyössä