Toisesta kysymyksestä tuli mieleen.. Oletteko bonganneet ketään tuttuja tai jotain erikoista Googlemapsistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Me nimittäin löydettiin anoppi seisomasta bussipysäkiltä. Katottiin sen talo, ja sit naureskeltiin, kun se kävelyttää koiraansa noin 5 kertaa päivässä korttelin ympäri, että ihan varmasti se on jollain kadulla koiran kanssa, ja eikö löytyny bussipysäkiltä. Oletteko muut katelleet Googlemapsista mitään? :D

siskoni löysin kuvista mut se olikin kertonut et missä näki sen auton niin oli helppo ettiä... siltikään en joka kuvasta sitä tunnistanut ennen ku oli yks selkeempi...

Isoveljeni auto löytyy yhdestä risteyksestä, en kyllä olisi kierrellyt etsimässä jos ei olisi itse näyttänyt. Ja mun oma auto vissiin näkyy hoitopaikan parkkiksella, en ole ihan varma kun näkyy sen verran kaukaa.

[QUOTE="vieras";23460359]Mä kirjoitin just tuolla toisessa ketjussa, että löysin petturimieheni auton silloisen "toisen naisen" pihasta.[/QUOTE]

Voi miesraukkaa, miten julma kohtalo narahtaa :-D

[QUOTE="vieras";23460359]Mä kirjoitin just tuolla toisessa ketjussa, että löysin petturimieheni auton silloisen "toisen naisen" pihasta.[/QUOTE]

Tätä kerran kaveriporukassa pohdittiin että olis kyllä aika paha jos tälläinen paljastuisi...

Mä en ole mitään ihmeitä tuolta googlemapista.

Kavin vakoilemassa erään mulkun nykyistä elämää asuinalueella, johon en kehtaisi koskaan mennä ajelemaan. Talo oli pramea, mutta piha oli paskassa kunnossa. Toivottavasti nykyinen akka on jättänyt sen :D.

Yhteistyössä