toisesta ketjusta tuli mieleen.. paheniko kellään muulla ovisoireet synnytyksen jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BlackDahlia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BlackDahlia

Aktiivinen jäsen
10.07.2012
2 064
1
36
missä lie
tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa joku ihmetteli limojansa..
miula ei ennen tätä toista raskautta ollut hajuakaan, milloin mahdan ovuloida
mutta nykyisin sitä ei voi olla huomaamatta, sen verran rajut on oireet:
selkäkipua, venyvää tunnetta vatsassa, huonovointisuutta, järjetön kiima päällä ja maha on sekaisin..
JA SITÄ LIMAA |O jos istuisin ilman pöksyjä tuolille, seuraava istuja varmaan liimantuisi siihen kiinni.. tänä aamuna melkein raiskasin miehen isänpäivälahjaksi ja sitten iski paniikki, kun tunnistin ovulaation oireet ja muistin että eilen taisi jäädä pilleri väliin ! mietin jo hätäpäissäni, että otanko 2.. joo, tiedän kyllä että on naurettavaa aikusen naisen unohdella pillereitä ,mutta kun on tuota lääkitystä enemmän ja vähemmän muistettavana.. ja sitten kun se pitäisi ottaa aina samaan aikaan ja jos joku esim. soittaa siloin, niin helposti jää ottamatta.

mutta nyt eksyin aiheesta, eli ovis.. onko eroa oireilla ennen & jälkeen raskautta?

Viimeksi muokattu:
raskauksien jälkeen mulla oli todella kivuliaat ovulaatiot. menkkakipuja ei juuri koskaan ole ollut, mutta oviskivut oli kyllä jotain ihan sanoinkuvaamatonta. rauhoittuivat onneksi kun otin hormonikierukan...

sullahan on reuma..? jos unohdat ottaa pillerin ku keskityt reumaläälkkisiin, ni suositelen kyllä kierukkaa! tai kapseleta tai strelisaatiota... ja kysymykseesi, ei pahentunu. aina oon ollu vilunen ja kipunen ja limane ku ovistaa

Joo, paheni ne joksikin aikaa. Aina on ollut kovat menkkakivut, mutta sitten kun oli vielä oviskivut siinä puolessa välissä niin vähänkö otti päähän! Mahakipua, -kramppeja, pms-oireita. Ja limaa totta tosiaan erittyy, olen onnistunut jäämään omiin pöksyihini kiinni... Mutta kuopus on nyt 4v ja oviskivut on taas hävinneet. Ja täytyy todeta että menkkakivutkin on aika mitättömiä aikaisempaan verrattuna. Pidän sormet ja varpaatkin ristissä että tämä tilanne säilyisi mahdollisimman pitkään! =)

Vasta toisen lapsen jälkeen tajusin ovuloivani. Sitä ennen mulla ei ollut hajuakaan asiasta (kuin kalenterista laskemalla). Limaa, todella kipeä alavatsa (toispuoleinen kipu useinmitena), särkylääkkeen voimin mentiin jos työpäivälle sattui. Jos illalle, niin sänkyyn kippuraan, niin aamulla oli olo jo parempi.

Nyt lapsia viisi, ja mulla on hormonikierukka. Kuukautisia ei ole näkynyt pariin vuoteen, mutta silloin tällöin olen selvästi himokkaampi, ja limaisempi. En kuitenkaan joka kuukausi.

[QUOTE="Helen";27501997]sullahan on reuma..? jos unohdat ottaa pillerin ku keskityt reumaläälkkisiin, ni suositelen kyllä kierukkaa! tai kapseleta tai strelisaatiota... ja kysymykseesi, ei pahentunu. aina oon ollu vilunen ja kipunen ja limane ku ovistaa[/QUOTE]

kierukka on ehdoton ei, kapseleita olen miettinyt

Vasta toisen lapsen jälkeen tajusin ovuloivani. Sitä ennen mulla ei ollut hajuakaan asiasta (kuin kalenterista laskemalla). Limaa, todella kipeä alavatsa (toispuoleinen kipu useinmitena), särkylääkkeen voimin mentiin jos työpäivälle sattui. Jos illalle, niin sänkyyn kippuraan, niin aamulla oli olo jo parempi.

Nyt lapsia viisi, ja mulla on hormonikierukka. Kuukautisia ei ole näkynyt pariin vuoteen, mutta silloin tällöin olen selvästi himokkaampi, ja limaisempi. En kuitenkaan joka kuukausi.

Peesi. Vasta kakkosen jälkeen aloin tuntee ovulaation.

Minulla on yksi lapsi ja ovulaatio-oireet tulivat voimakkaiksi synnytyksen jälkeen. Seksiä tekee mieli niin paljon, että olo on melkein tukala ja limaa erittyy paljon.

Yhteistyössä