Toisenlaista elämää?

Joskus mietin että olisi mahtavaa jos voisi kokeilla toisenlaista elämää (toisen miehen kanssa). Sit jos toinen elämä ei olisi hyvä voisi palata takaisin vanhaan. En ole koskaan elänyt kuin tämän yhden miehen kanssa, olisi kiva tietää millaista elämä olisi jonkun muun kanssa.
Nykyinen elämäni ei ole kuitenkaan aivan kauheata joten en tiedä uskallanko lähteä vain siksi että haluaisin vielä kokea muutakin elämää..

Magnolia
Kuten mainitsin jo yhdessä vastauksessani "vika onkin naisessa" vai mikä sen otsikko oli... Niin että just tota toivois!!!! Itsekin olen ollut vain yhden miehen kanssa jos ei paria satunnaistapausta oteta huomioon, on tosiaan sellanen olo, et haluaisi tutustua muihin. Varsinkin kun olen muutamassa vuodessa muuttunut hirveästi, saanut itseluottamusta, löytänyt ammattihaaveen jne. niin todellakin tuntuu ettei nykyinen mies oikein enää vastaa kuvaa siitä, minkälaisen toivoisin aviomieheni olevan. täydellistä aviomiestähän ei ole mutta jos olisi edes vähän lähempänä prinssiä...Haluaisin omata sirpaleen "vanhemman ihmisen" (olen 25) viisautta, että onko tämä vain jotain nuoruuden paloa, vai kadunko koko loppuelämäni, jos en nyt lähde...
mutta tätähän elämä on, valintoja, joiden seurauksista ei ole hajuakaan...

äitivaan
jokainen kai jossain välissä miettii vaihtoehtoa B?????mutta onko se sittenkän parempi kuin nyt????entä pääseekö koskaan enää sen jälkeen takaisin entiseen????

en väitä että mullakaan mikään unelma mies on...mutta mää olen onnellinen sen kanssa 10vuoden päästä olen vieläkin????nii in en tiiä...ehkä ehkä EN!tulevaisuudesta kun ei koskaan tiiä. :heart: mut nyt mää haluan elää tätä elämää/tätä hetkeä!!!koska nyt se tuntuu parhaalta...

ehkä joskus määkin mietin vaihtoehtoaB!!! :ashamed:

Yhteistyössä