Toisen Ulkonäkö ei miellytä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pinnallinen Pirkko täällä hei. Seuraa epäsuosittu mielipide: en pidä mieheni ulkonäöstä enää yhtään.

Olen ollut 10 puolisoni kanssa naimisissa ja sinä aikana hän on lihonut 35kg. Nyt hän kävi ottamassa 1200e maksavan tatuoinnin käteensä ja se on aivan #$tun ruma. (Kyllä, meillä on yhteiset rahat, joita hän käytti tähän. )En pysty katsomaan miestäni enää, mutta en tietenkään voin sanoa mitään koska hänen mielestään tuo musta 20x15cm möykky on hieno. Hän haukkuu itseään todella usein ja samaan hengenvetoon vetää pizzaa suuhunsa. Ei siis saa itselleen mitään rotia. Itse olen urheilullinen ja pidän itsestäni huolta.

Siellä huudellaan trolleja heti alkuunsa mutta voin vakuuttaa että ihan olen tosissani.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ymmärrän näitä "koskaan et muuttua saa" -tyyppejä.
Mun mies oli naimisiinmennessä solakka ja söpö ainakin omissa silmissäni, mutta nyt on mahaa tullu eikä hiustenleikkuussakaan aina kävis jossen pakottais. On keski-ikäinen ja kulma-ja korvakarvatkin on paksua köyttä.

Se on väsynyt ja kiireinen, samoin kuin mä, joten ymmärrän.
No, oon mäkin lihonu vuosien varrella. 10-15 kg edelleen sinne normaalipainoon. Sen takia yritän pitää suun supussa....
Mut mä sentään yritän laihduttaa.
 
Ja miehet eivät usein tunnu tajuavan että "jos et tee jatkuvasti fyysistä työtä, älä vedä kukkuraisia lautasellisia."

Miks miesten pitäis syödä enemmän kuin pituutensa ja energiankulutuksensa vaatii?

Ja juu - tatskat on rumia. Ne vaan on. Onneks niitä ei mun miehellä oo.
 
vierailija
Ei kai se mielipide ole epäsuosittu, vaan se jos töksäyttää sen ja loukkaa toista. Tällainen anonyymi keskustelu ei varmaankaan sitä tee. Lienee aika tavallista, että puolison ulkonäkö ei enää iske, jos se muuttuu olennaisesti. Siinä vaiheessa toivottavasti löytyy muita rakkautta ylläpitäviä asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Echo
vierailija
Ihmisillä on tapana muuttua 10:ssä vuodessa.
Onkohan nyt kyseessä ulkonäön muutos vai tuo itsetunnon karkaaminen, jos ei sytytä. Vai kombinaatio. Ensimmäisen voi hoitaa sammuttamalla valot, toiseen täytyy nähdä vaivaa.
Mieti tykönäsi, ottaisitko mielelläsi id i o otin adoniksen vai karismaattisen kontion.
 
Sulla taitaa olla kunnon kiihdytysvaihe päällä näissä jutuissa. Kaikki vaan nousee lineaarisesti kattoon nollasta sataan.
Ei vaan mä haluan olla vaan rehellinen. Jokainen meistä muuttuu vuosien varrella sellaiseksi mitä puoliso ei tilannut seurusteluaikana. Siitä saa olla harmissaan, se vaan kuuluu elämään. Ja siinä punnitaan se rakkaus.

Mutta 35 kiloa on paljon, ja jos se mies ei ala muuttaa ruokailutapojaan, niin seuraavan 10 vuoden aikana se ylipainon määrä voi olla 40-50 kg.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ap ei ole vielä ilmeisesti missään "keski-iän hyväntuuliset pallerot jotka hyväksyvät toistensa rypyt"-vaiheessa, ja jos itse pitää kunnosta ja kuosistaan huolta, niin siitä että puoliso plösöilee, saa olla harmissaan.

Toki se puolison luonne on tärkein. Itse en ukkoani olisi noista syistä jättänyt.
 
Oli ap trolli tai ei, voisi hän opetella pitämään huolta myös kielestään. Nyt hän aloituksessaan kertoi, että hänellä on ollut 10 puolisoa.

Mutta itse asiasta, tatuoinnit ovat yleensä rumia. Tosin niistä on se hyöty, että ne ja niiden ihailu paljastavat jotakin (ei niin mukavaa) älykkyydestä. Varaudu siihen, että miehen kuvituksen poistaminen maksaa tuplasti sen mitä piirustelu ihoon.

 
Viimeksi muokattu:
ÄijienÄijä
Onneksi mun nykyinen vaimo sallii mulle pienet seikkailut ja joskus jopa sikailut. Omalle vaimollekkin tullut ikää ja kiloja lisää, onneksi vähemmän kuin mulle. Naamastaan ei ollut koskaan erikoinen, mutta perse mun makuun yhä.

Siis tässä epätäydellisessä maailmassa naiselle riittää todella pitkälle se, että perse näyttää ok farkuissa. Siitä ne himot herää. Sit se on menoa. Sileitä muokattuja (silikonilla ja photoshopilla) perseitä tuijottelee lähinnä teinipojat.
 
vierailija
Onneksi mun nykyinen vaimo sallii mulle pienet seikkailut ja joskus jopa sikailut. Omalle vaimollekkin tullut ikää ja kiloja lisää, onneksi vähemmän kuin mulle. Naamastaan ei ollut koskaan erikoinen, mutta perse mun makuun yhä.

Siis tässä epätäydellisessä maailmassa naiselle riittää todella pitkälle se, että perse näyttää ok farkuissa. Siitä ne himot herää. Sit se on menoa. Sileitä muokattuja (silikonilla ja photoshopilla) perseitä tuijottelee lähinnä teinipojat.
Vaadin muutakin, kuin et perse näyttää hyvältä.
T. Nainen.
 

Yhteistyössä