Toisen kanssa -sarja, mitäs tykkäätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xyz"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xyz"

Vieras
Mainoskanavilla oli Nymfeistä ja Mustista leskistä kovat mainoskamppanjat, mutta mielestäni tämä ylellä näkyvä kotimainen sarja voittaa nuo kaksi mennen tullen. Melkein yllätyin kun haku ei tuonnut tälle omaa ketjua, sillä sarjan aihekin on melkein kuin kaksplussalta: sossutätejä, avioeroa, isyydentunniutusta.. Näyttelijöinä tunnetut kotimaiset jokapaikankasvot. Mielenkiinnolla odotan jatkoa.

Mites muut, oletteko katsoneet? Jo näkyneet jaksot (3kpl) näkyivät olevan areenassa katsottavissa.

Mustia leskiä olen katsonut yhden jakson. Ei oikein kolahtanut. Nymfejä en ole katsonut ollenkaan. Aihe ei kiinnostanut. Toisen kanssa olen katsonut joka jakson. Hyvä aihe, hyvät näyttelijät.

Hyvä sarja kyllä tämä kakkosen sarja! Tykkään!
Nymfitin katsominen tuottaa sellaista kauheaa myötähäpeää ettei kärsi katsoa.
Mustat lesket on ihan katsottava ohjelma, mutta ei haittaa vaikka jäisi jakso katsomatta.

Joo, Toisen kanssa on aivan mahtava! Tykkään tosi paljon. Ja Klikkaa mua myös. Nymfit ja Mustat lesket ovat jääneet katsomatta, kun trailerit olivat jo niin surkeat.

Tässähän muuten näyttelee myös Miina Maasola, joka kuoli aiemmin tänävuonna. Hänen viimeiseksi jäänyt näyttelijäntyö. Tällainen pätkä löytyi netistä:

http://www.menaiset.fi/artikkeli/tv/mikko_leppilampi_miina_maasola_oli_niin_hyva_toisen_kanssa_sarjassa

En ole yleensä kotimaisen ystävä, mutta tämä sarja on ollut positiivinen ylläri! Ylen laatua. Vähän kaipaisin freesejä naamija, mutta Krista on kyllä hyvä. Samoin vanhempansa :) En voi sietää Leppilampea ja Nousiaista.

Mustat lesket on ihan kuraa ja Nymfejä katsoin joskus mainoskatkolla hetken. Riitti mulle.

Samaa mieltä kuin enemmistö tässä ketjussa. Mustat lesket avausjakson katsoin, se riitti. Nymfejä en ole katsonut lainkaan mutta Toisen kanssa on hyvä! Mikko Leppilammesta en yleisesti tykkää (juontajana esim.) mutta tuossa ei "häiritse". Toinen mun suosikki on Klikkaa mua. :)

Yhteistyössä