I
ii
Vieras
En ole muuten flunssassa, en ole rasittanut kättä. Sorminivelet kipeät, neljä sormea oikeasta kädestä. Ei ole koskaan ennen ollut sorminivelet kipeät. Mistä voi johtua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ii:En ole muuten flunssassa, en ole rasittanut kättä. Sorminivelet kipeät, neljä sormea oikeasta kädestä. Ei ole koskaan ennen ollut sorminivelet kipeät. Mistä voi johtua?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ii:En ole muuten flunssassa, en ole rasittanut kättä. Sorminivelet kipeät, neljä sormea oikeasta kädestä. Ei ole koskaan ennen ollut sorminivelet kipeät. Mistä voi johtua?
Onko ne nivelet turvonneet?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ii:En ole muuten flunssassa, en ole rasittanut kättä. Sorminivelet kipeät, neljä sormea oikeasta kädestä. Ei ole koskaan ennen ollut sorminivelet kipeät. Mistä voi johtua?
No ei mitenkään selvästi - yksi sormi ehkä hieman. Ei ole ainakaan selkeät pökkelöt sormet, joten en huomaa turvotusta. Itse asiassa pari vkoa takaperin kirjoitin töissä sellaista lappua ja tuntui että on vaikea liikuttaa noita sormia. Meni ohi aika nopeasti mutta nyt on sitten nivelet kipeät. Ei kai vaan reuma?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ii:En ole muuten flunssassa, en ole rasittanut kättä. Sorminivelet kipeät, neljä sormea oikeasta kädestä. Ei ole koskaan ennen ollut sorminivelet kipeät. Mistä voi johtua?
No ei mitenkään selvästi - yksi sormi ehkä hieman. Ei ole ainakaan selkeät pökkelöt sormet, joten en huomaa turvotusta. Itse asiassa pari vkoa takaperin kirjoitin töissä sellaista lappua ja tuntui että on vaikea liikuttaa noita sormia. Meni ohi aika nopeasti mutta nyt on sitten nivelet kipeät. Ei kai vaan reuma?
Kyllä mun mielestä kannattas käydä näyttämässä lääkärissä jos vaiva ei helpota,reuman lisäksi mahdollisuuksia muitakin.Esim.flunssan jälkitautina voi saada tulehtuneita niveliä ja myös se että joku hermo on puristuksissa jossain kohtaa kädessä/niskassa voi oireilla sormiin.