Toiseen rintaan ilmestyi finni yön aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On tuolla kainalopuolella sivussa, punainen ja ihan finnin näköinen,hiukan aristava. Mitään päätä siinä ei vielä ole.

On mulla tullut rintalastan alueelle ja tuohon rintojen läheisyyteen finnejä ennenkin ja ihan lähiaikoinakin niitä on taas tupsahdellut yhtenään mutta silti sitä sain jostain nyt hirveän huolen itselleni.

Olen 32v, suvussa ei ole rintasyöpää. Minulla on kolme lasta ja viimeiset kuusi vuotta olen imettänyt ja imetän edelleen taaperoa.
 
neljän äiti
Sou? Kyl finnejä voi tulla melkein mihin ruumiinosaan tahansa. Mulla varsinkin imetysaikoina on ollut finnejä päänahassa, korvan takana, selässä ja rinoissakin.
 
"alkup"
Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;25116135:
Sou? Kyl finnejä voi tulla melkein mihin ruumiinosaan tahansa. Mulla varsinkin imetysaikoina on ollut finnejä päänahassa, korvan takana, selässä ja rinoissakin.
Joo mulla on kans tullut... Ja nyt on taas vaihe, että niitä tupsahtelee enemmän. Juurikin noi niska,korvantaus, päänahka ja rinnan alue on niitä ihan lemppareita. Mutta on niitä sitten jossain ihan oudoissa paikoissakin ollu kuten nivustaipeissa ja kestää parantuakin iät ja ajat. Tai siis kestää, että se jälki häviää lopullisesti. Ärsyttävää. :/

Nyt vaan kehitin huolen itselleni. :(
 
tth
Niin mitä sinä pelkäät? Rintasyöpää? Yön aikana ilmaantunut näppy on varmasti jokin pieni tulehdus, eli siis finni tässä tapauksessa.

Tiedän, joskus asioilla on tapana paisua omassa mielessä :)
 

Yhteistyössä