toinen toiveissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miranda-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miranda-81

Jäsen
06.07.2005
880
0
16
meillä esikoinen sai alkunsa lopulta clomifen + metrofem-yhdistelmällä. Tähän päädyttiin koska en ilmeisesti ovuloinut ja oli pco (epäily). Nyt on toinen saanut tulla heti perään, mutta eipä ole kuulunut. Takana on 3 kiertoa todellista yritystä, sitä ennen oli TJOT-meininki. Ovistestit ovat näyttäneet näinä kolmena kiertona, että ovulatio tapahtuisi (kp:nä 15-19). Nyt mietin, että voiko kuitenkin olla, ettei ovulaatiota kunnolla tapahdu vaikka testit näyttävätkin plussaa. Voiko pco olla vaikka ovuloikin? On hiukan päässyt unohtumaan asiat. Kertokaahan omia kokemuksia joilla pco ja olette saanet ekan clomeilla ja miten seuraavaa yrittäessä on käynyt. Kiitoksia!

Hei vaan!
Meillä eka saatiin clomi+pregnyl menetelmällä ikuisen yrittämisen jälkeen. Tokaa ollaan koitettu just tollai että "tervetuloa vaikka heti" TJOT mutta ei vaan oo tapahtunut.. Nyt sen jälkeen koitettiin sitten clomeja uudestaan 6kk, turhaan... sitten laparoskopia hysteroskopia (mulla pco ja endo) ja uutena hoitona menopur+pregnyl+inssi. Että ei helppoa ole, mutta pakko vaan yrittää, haluamme lapselle sisaruksen !!
Olen kuullut että pcolaisille ovistestit voivat näyttää väärin, minulta lekuri tyrmäsi ajatuksen niistä kokonaan. Voimia hoitoihin!

Heippa!
Meillä 7 vuoden yrityksen jälkeen clomit ym kokeiltiin sit luomuna raskauduin ja nyt tyttö 3,5v. Ovistesteistä PCO potilaalle luotettavin on kuulemma digitaalinen,joista myös oma kokemus. Mulla kans PCO ja huomenna 1. PAS jos sulatuksesta joku selviää...

Yhteistyössä