Toinen nimi Tovelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mr

Vieras
Mikä sopisi toiseksi (ja kolmanneksi) nimeksi Tovelle? Ja kumpi kirjoitusasu olisi kivempi, Tove vai Tuve?

Itse ollaan mietitty perinteistä yhdistelmää Tove Elisabeth, mutta Elisabeth ei tunnu jotenkin omalta...

Lapsen isä ruotsinkielinen, eli nimi saisi olla ruotsinsukuinen :)

Tove ehdottomasti kun ruotsinkielisiä on perheessä. Ja tuon nimen (joka on muuten tosi nätti) osaa suomenkielinenkin lausua oikein, kiitos Satutädin.

Teresa on ainakin kaunis ja sopii nimeen.

tove amanda
tove alina
tove camilla
tove daniela
tove dorotea
tove eleonora
tove elise
tove ellinor
tove elvira
tove etel
tove gunilla
tove henrietta
tove juliana
tove leonora
tove lisbet
tove lilian
tove vilhelmiina
tove viola

Tove Linnea :)

En tiedä miksi emme olleet tulleet itse ajatelleeksi, mutta sopii sukuakin ajatellen tosi hyvin :) Ja muistuttaa kuitenkin hieman tuota alunperin ajattelemaamme Elisabethia (lisbet, linnea...) mutta on kuitenki nykyaikaisempi. Ja ajatus, että Linnea on kukan nimi, ihastuttaa myös :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tove Linnea on kaunis nimi. Miksi täällä taas noin pahoin arvostellaan toisten valintoja?? Oispa kiva tietää arvostelijoiden lasten nimet....

Arvostelijat haluaa lapsilleen varmaan näitä "kv" nimiä, Nicoa, Jessicaa sun muuta.

Tove on tosi nätti nimi, toinen josta tykkään paljon on Åsa :heart:

Juu mun mielestäni arvostelijat saisivat katsoa itseään peiliin! Jokaisella on omat makuasiat ja mieltymyksensä mutta ei niitä tarvisi noin arvostella. Tuollaisista kommenteista huomaa ihmisen fiksuuden!!