Kuten otsikossa lukee, mikä toinen nimi sopisi Emilian kanssa?
SininenSatutar 28.12.2011 #2 Mä laittaisin kolme nimeä, eli joku lyhyt ja sit vielä pidempi. Vaikka esim. Iida/ Ida Elisabet Reactions: Kais ja Kastanja
"vieras" 28.12.2011 #3 Vellamo, Tellervo, Aulikki, Marilla, Vadelma, Fenniina, Birgitta; hyvin vaikea sanoa kun sukunimestä ei ole tietoa. Itse miettisin varmaan myös kolmen nimen vaihtoehtoa tyyliin Emilia Ira Vadelma.
Vellamo, Tellervo, Aulikki, Marilla, Vadelma, Fenniina, Birgitta; hyvin vaikea sanoa kun sukunimestä ei ole tietoa. Itse miettisin varmaan myös kolmen nimen vaihtoehtoa tyyliin Emilia Ira Vadelma.
Juuh 28.12.2011 #4 Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar: Näytä alkuperäinen viesti Mä laittaisin kolme nimeä, eli joku lyhyt ja sit vielä pidempi. Vaikka esim. Iida/ Ida Elisabet Click to expand... Kompaan tätä. Entä Emilia Isa Amanda?
Alkuperäinen kirjoittaja SininenSatutar: Näytä alkuperäinen viesti Mä laittaisin kolme nimeä, eli joku lyhyt ja sit vielä pidempi. Vaikka esim. Iida/ Ida Elisabet Click to expand... Kompaan tätä. Entä Emilia Isa Amanda?
Kastanja 28.12.2011 #5 Kolmen nimen yhteen sovittaminen voisi olla helpompaa koska etunimi jo aika pitkä. Mutta jos vain kaksi nimeä niin esim. Emilia Katariina, Elviira, Serafiina, Josefiina...
Kolmen nimen yhteen sovittaminen voisi olla helpompaa koska etunimi jo aika pitkä. Mutta jos vain kaksi nimeä niin esim. Emilia Katariina, Elviira, Serafiina, Josefiina...
"Äippä" 28.12.2011 #6 Emilia Karoliina, Emilia Marietta, Emilia Katarina, Emilia Ailakki, Emilia Rosalina, Emilia Johanna
Kais 28.12.2011 #7 Emilia Aleksandra Emilia Aurora Emilia Iida Linnea Emilia Aada Olivia Emilia Sara Maaria
"vieras" 28.12.2011 #8 Emilia on kamala nimi. Yök. Emilia Mimosa Emilia Julianna Emilia Isabella Emilia Kanerva
"Äippä" 28.12.2011 #10 Emilia, joka on minun mielestäni niitä toiseksi nimeksi sopivampia, kävisi hyvin tuon Ottilian kanssa. Ovat molemmat tosi vanhoja nimiä.
Emilia, joka on minun mielestäni niitä toiseksi nimeksi sopivampia, kävisi hyvin tuon Ottilian kanssa. Ovat molemmat tosi vanhoja nimiä.
"vieras" 29.12.2011 #11 Emilia Sofianna Emilia Maria Emilia Alexandra Emilia Amanda Emilia Aurora Emilia Melissa