toinen lapsi

meillä on 2,5vuotias poika ja nyt meillä avomieheni kanssa kova vauvakuume ja olemme yrittäneet vauvaa jo melkein puoli vuotta mutta ei tärpää.. :( emme käytä ehkäisyä mutta ei.. mikähän neuvoksi mikä olisi teidän mielestä se kaikkein parhain aika kuukaudesta yrittää?

ARVOSTELIJAT ELKÖÖN VAIVAUTUKO VASTAMAAN


VOISIKO JOKU AUTTAA ONGELMASSA.. :)
KIITOS :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 11:40 Rita kirjoitti:
Paras aika yrittää vauvaa on vaan "unohtaa" koko juttu,ku ei tressaa asiasta niin tärppi käy helpommin,toimi ainakin meillä molemmissa..
Juu, näin on. Kokemuksella voin sanoa, että kun päätettiin "olla yrittämättä" niin johan tärppäsi heti seuraava kuukautena =) Ovulaatiotestejä voi myös apteekeista ostaa. Niiden avulla pitäisi saada tarkka aika, jolloin kannattaa yrittää (tosin itselläni niistä ei ole komemusta, mutta juttua olen kuullut).
 
Ovulaation aikana tietenkin =) Apteekista ja netistä voi ostaa ovistestejä. Meillä oli yritystä 10kk takana, kun päätin ostaa ovulaatiotestejä ihan mielenkiinnosta. Halusin selvittää, että ovuloinko joka kuukausi edes. No tikkujen ansiosta oon nyt raskaana, sillä kuvittelin ovulaation olevan hiukka eri aikaan kuukaudesta, kun todellisuudessa selvisi tikkujen avulla. Aikasemmin tuli pupuiltua ihan väärinä päivinä..
 
Älkää stressatko asiasta liikaa :hug:

Me ollaan alettu yrittämään sillai siis että ei yrittämällä yritetä vaan on utllakseen jos on eikä siis seksiä koko ajan.Eikä tosiaankaan kannata ottaa mitään stressiä siitä sillon siitä ei tule mitään.

Onnea vauvantekoon :heart: ;) :p
 
[mä kans inhoon jos aletaan arvostelemaan, kun kysyy jotain ihan muuta.


quote title="09.06.2006 klo 12:24 Kerttu85 kirjoitti"]
meillä on 2,5vuotias poika ja nyt meillä avomieheni kanssa kova vauvakuume ja olemme yrittäneet vauvaa jo melkein puoli vuotta mutta ei tärpää.. :( emme käytä ehkäisyä mutta ei.. mikähän neuvoksi mikä olisi teidän mielestä se kaikkein parhain aika kuukaudesta yrittää?

ARVOSTELIJAT ELKÖÖN VAIVAUTUKO VASTAMAAN


VOISIKO JOKU AUTTAA ONGELMASSA.. :)
KIITOS :/
[/quote]
 

Yhteistyössä