Toinen koira vai ei. Mitä mieltä muut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko perheessänne kuin monta koiraa? Suositteletko toista vai et?
Ja miten vaikeaa se päätös oli? Oliko mieskin yhtä suotuisa vai pitikö taivutella? Kumpa halunnut enemmän koiraa/koiria? Ja kuin se elämä poikkee kahden koiran kaa siitä et eläis yhden koiran kaa?

Tää on yhtä vaikeaa kun aikanaan toisen lapsen miettiminen :D

No meillä on kaksi koiraa, minun aloitteestani ja jonkin verran miestä sai taivutella asiaan, tosin nyt on kyllä itsekkin sitä mieltä, että kaksi niitä olla pitääkin :)
Eikä se elämä siitä paljoa poikkea, meillä ainakin koirat leikkivät hirveästi keskenään (ovat nyt 3,5 ja 5 vuotiaat) ja tulevat kaikin puolin tosi hyvin juttuun. Reissujen ajat ovat hoidossa ystäväperheessämme tai sitten ovat mukana, riippuu reissusta.
Siinä sitä kaksi koiraa ruokkii kun yhdenkin, rahaa tietty menee niihin tuplasti. Meillä koirat ovat oppineet hyvin kulkemaan hihnoissa, eli kahdenkin kanssa lenkillä käynti sujuu, tosin meillä koirat saavat juosta irti ulkona, maalla kun asutaan, joten useinkaan ei edes ole pakko kahden kanssa yksin lenkille lähteä.
Ja ainiin, auto piti vaihtaa tila-autoon, kun farmari tuli lasten ja koirien kanssa turhan ahtaaksi.

Meillä on kaksi koiraa. Mä oon meillä aina enemmän halunnut koiria. Toisen koiran ottaminen oli helppo päätös. Mun mielestä kaks koiraa menee siinä missä yksikin. Hyvät kaverit noista tuli pienen alku mustasukkasuuden jälkeen. Meillä on isä ja poika.

Yhteistyössä