TOINEN KILOPINO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rile-x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rile-x

Jäsen
27.09.2004
80
0
6
Huomenia kaikille! Täällä on huonoja uutisia, tekis mieli heittää koko laihdutus sikseen :kieh: Olen koko viikon käynyt ahkerasti hiihtää tai crosstrainerilla polkenut niin että yksi välipäivä on vaan ollut eikä paino ole tippunut grammaakaan :'( Kaiken lisäksi olen vielä syömisiäkin vahtinut etten syö ihan mitä sattuu, nyt kyllä tympäsee ihan tosissaan..... Mutta hammasta puren ja tulen ens viikolla tähän koneelle ihan varmasti kevyempänä. Toivottavasti muilla on iloisempaa kerrottavaa vaikka pino alkaakin näin surkeasti ;)

Taas on viikko tullut täyteen ja kävin vaa'alla tänä aamuna ja ilokseni huomasin että miinusta oli tullut. Lähtö oli 87,5kg ja nyt 85,8kg eli tällä viikolla -1,4kg ja senteissä oli 3cm lähtenyt vyötäröltä että hyvä saavutus, mutta oon kyllä töitäkin tehnyt. Aloitin vuoden alusta painonvartijat ja täytyy vaan todeta että kyllä se tosiaan toimii jos vaan ohjeita jaksaa noudattaa, olen myös liikkunut5-6kertaa viikossa mm. spinning,sali, soutu ja lenkkeily. Urakkaa on paljon jäljellä mutta tästä on hyvä jatkaa =)
Ei kannata lannistua, välillä paino saattaa junnata paikallaan ja tulla plussaa mutta sitkeesti vaan jatkaa, kyllä se alkaa pikku hiljaa siitä laskemaan.
Tiedän tunteen kun työstää työstämällä eikä tulosta vaan synny, se sitten on niin rasittavaa mutta eihän me pienestä lannistuta.. Tsemppiä jatkoon!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2006 klo 09:38 sähäkkä kirjoitti:
Huomenta!Ei muakaan kauheasti naurata. :kieh: Elikkäs keskiviikkona tulee mulla täysi viikko kun aloitin.Lähtöpaino oli mulla 72kg ja vaaka näytti aamulla 70kg.
Kyllä mulla suun vetäis ainakin hymyyn jos nuin hyvin olisi lähtenyt

Huomenia!
Ihan hyvin eka viikko meni, vaikka viikonloppuna sorruin ihan totaalisesti...karkkia, pizzaa, olutta...kaikki hirveimmät herkut mitä voi olla, no sipsit onneksi puuttui matkasta :D
Elikkä viime viikolla lähtöpaino oli 80kg ja tänä aamuna vaaka näytti 78,9kg eli 1,1kg on viikossa lähteny. =)
Tästä on hyvä jatkaa. Aamulenkit ja callanetics on mulla jokapäiväsessä ohjelmassa.
Tsemppiä kaikille, tästä tulee vielä hyvä viikko!!

Puoli kiloa pudonnut, paino nyt 71kg. Kaksi viikkoa takana vähähiilarista ja 2kg lähtenyt. Olen ihan tyytyväinen, tästä on hyvä jatkaa. Liikunta on vielä ihan nollassa, mutta yritän tässä jotain kehitellä.

Hih tervehdys!Mä kävin vasta tänä aamuna vaa'alla ku oon ollu kipeenä...juu näytti 74,7 kg eli viime viikosta tippunut 1,5 kg :D
Osasyynä taitaa kyllä olla toi ruokamyrkytys... :laugh: Oikeesti mä yhtenä iltana olin kaverilla ja syötiin sit kaikkee...no seuraavana pvänä se alko...mikää ei pysyny sisällä,maha pulputti ja röyhtäilin mätii kananmunii :x
Eilen vasta helpotti ja nyt uskaltauduin jo kahviakin ottaa...mutta tästä siis jatketaan :)
Tsemppii kaikille!

Yhteistyössä