Toinen asiani..Täällähän on miehiä nykyään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myttynen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Myttynen

Uusi jäsen
27.12.2007
23
0
1
:o Olen käynyt täällä joskus aikaisemmin ja tämä oli kovin naisvaltainen palsta mutta nyt tässä ehkä tunnin istuttuani olen saanut huomata että miehiäkin löytyy.. Niin seksiaktiivista tillu-ukkojen kuvia lähettävää ;) kuin pumpum-metsästäjää ja varmaan muitakin..
Melko hassua mutta varmasti toisaalta tekee hyvää näinkin naisvaltaisella palstalla..
Oma mieheni myös metsästää,tikku-ukot ja pylly puheet jättää muille ja liikkuu tuolla jossain metsästytfoorumeissa.

Mutta hauska vain nähdä tälläinen muutos sitten aikojen! :D

:wave:

hoffstandup.gif

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Sä oot yks pelle.

sä oot yks harmaa..
kirjautukaa jos haukutte, hannarit! |O |O |O

Pitäis rekisteröityäkin ensin ja vain sun takia ei viitti.

et sä vaan osaa!! |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Osaatkos SINÄ hetkuttaa tuolleen?? :laugh:
(p.s. mun mies osaa, tanssijan lantiot liikkuu... :p )

tuo ukko on kuin minä!
no, lasit puuttuu ja en ihan noin laiha.. :D

Noo, mun miehellä on lasit, mutta ei sekään ole tuommonen riuku. Eihän tuommosessa ole mistä ottaa kiinni. Tosimies on vähän eri runkonen... :whistle:

Sitä mä nyt en sinänsä ihmettelisi että tänne jokunen kaksilahkeinen ajoittain aina eksyisikin. MUTTA. Sitä mä ihmettelen että tänne eksyy "kaksilahkeisia" jotka mukamas heti ilmestyttyään sitten istuu palstalla suurinpiirteein aamusta iltaan ja tilittää vähintäänkin joka kolmannen käänteen palstalle, tyyliin nyt syötiin, nyt naitiin ja nyt mennään nukkumaan ja jossain välissä ulkoilutettiin koirakin.
Että näin. =) <-- ivallinen hymy

Alkuperäinen kirjoittaja YÖK:
Sä oot yks pelle.

minkä näköinen muuten olet?
tuo sun nikki meinaan..

kelpaako tämä?

327120.gif

Itse pidän itseäni melko taviksena, mutta on mua malliksikin pyydelty..Mun mielestä kaikki mallit ei tod. ole hyvännäköisiä, mutta jotain kai sitten on kuitenkin kohdallaan.. :) Ja tuo kuva on HYVÄ, sähän opit sittenkin, hyvä poika ;)

Sä oot yks pelle.

minkä näköinen muuten olet?
tuo sun nikki meinaan..

kelpaako tämä?

327120.gif

Itse pidän itseäni melko taviksena, mutta on mua malliksikin pyydelty..Mun mielestä kaikki mallit ei tod. ole hyvännäköisiä, mutta jotain kai sitten on kuitenkin kohdallaan.. :) Ja tuo kuva on HYVÄ, sähän opit sittenkin, hyvä poika ;)

hei, on muakin pyydetty malliksi!
kuvaahan ne sikojakin joulupöytämainoksiin.
mihin kuvauksiin?
lääkärikirjaan..?
(jätkä, anna ensin varoitus..)

727698gd33u8xey5.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Sitä mä nyt en sinänsä ihmettelisi että tänne jokunen kaksilahkeinen ajoittain aina eksyisikin. MUTTA. Sitä mä ihmettelen että tänne eksyy "kaksilahkeisia" jotka mukamas heti ilmestyttyään sitten istuu palstalla suurinpiirteein aamusta iltaan ja tilittää vähintäänkin joka kolmannen käänteen palstalle, tyyliin nyt syötiin, nyt naitiin ja nyt mennään nukkumaan ja jossain välissä ulkoilutettiin koirakin.
Että näin. =) <-- ivallinen hymy

Aivan :) samaa kirjoittelin eilen. Ihmettelen että miten työssäkäyvillä miehillä voi olla aikaa palstailla 24/7. Ja heti palstalle tultuaan tiedossa kaiken maailman kikkailut.. ei kunhan vain mietin =) Toki onhan se hienoa että palstalle on tullut miehiä =)

Yhteistyössä