toimivat dietit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muumimamma81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä yks ohje, jos välttämättä haluat dieetin avulla painoa pudottaa.. vaarana on, ett tulee pian takaisin. Mutta sen kummempia ohjaamatta, käy lukeen näitä

http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiL.html

http://www.eu.gw.com/laihis/scar.html

On tasan yks toimiva dieetti:
1. Kuluttaa enemmän kuin syömällä hankkii, tapahtuu helpoiten liikkumalla ja annoskokoja pienentämällä
2. Tehdä näistä muutoksista pysyviä

Ei ku siis ihan sen takia kyselen kun mulla on sormet ja nilkat ihan turvoksissa ja tarvis saaha nestettä pois,lääkäri sit sano et kokeile jotain diettiä. No onko siis turvotukseen mitään konsteja,sormukset ei mahu vaik odotusaikana otin ne pois vasta synnärissä, sukista jää hirveet painaumat...

KOkeile ihan vaan suolan vähentämistä. Mulla ainakin toimi kun en lisänny ruokaan valmistus vaiheessa yhtään suolaa ja lasten ollessa pieniä siihen heidän jokapäiväiseen suolattomaan ruokaan tottui viikossa. Ja lisää veden juontia aluksi ihan vaikka pari lasia enemmän päivälle. Kummallista mun mielestä, mut niin lääkäri mulle sano, et mitä enemmän juon vettä sitä vähemmän sitä kertyy elimistöön. En ole ymmärtäny periaatetta tän takana mut niin se vaan sit loppui turvotus. Paino ei vain laskenu.... :laugh:

Vuosi sitten meidän perheessä toteutettiin "yksivuotiaan dieettiä" ! Menee jotensakin niin, et aamiainen: Lusikallinen puuroa suuhun ja loput hierotaan hiuksiin. Lounas: Lusikallinen sapuskaa suuhun ja puolet omalle paidalle ja loput äidin syliin. Välipala: Hedelmäsosetta ja maitoa; oliskohan ne hyvää yhdessä pöydältä syötynä? Iltapala: taas velliä! eiks se äiti tajuu et se toimii vain tapettiliisterinä...... :laugh:
Ihan vaan loppukevennys....Vaik toimi kyl meidän poitsulle, kun luulivat neuvolassa et ei SAA ikinä ruokaa kun paino ei meinannu nousta.
Aurinkoista kevättä! B)

Joo,meillä ei oo käytetty suolaa ruuassa ollenkaan,emme omista edes suolapurkkia,käytän myös suolattomia mausteita.
Meijän kaksvuotiaalla on just tuo dietti käytössä,millon on kiviä suussa ja millon se popsii perusvoidetta suoraan purkista... tarvii varmaan kokeilla:)

Käyhän tsekkaa www.karpit.net! Tämä dieetti ainakin mulla toimii ja ihan ensiksi elimistöstä poistuu litrakaupalla nesteitä ja näin ollen turvotus vähenee. Eihän tämä toki kaikille käy, mutta meitä on jo monia....

Mansikkaa on vähän kehnosti saatavilla,mut ananasta oonkin kokeillu,vettä mä juon muutenkin tosi paljon. Ootte kyllä ihania kun viittitte neuvoa tyhmää hädässä. Kokeilin pari viikkoa tollasia ananaskapseleita mut musta tuntuu et tavallinen ananaskin tehoo paremmin.

Yhteistyössä