Toimistotyöntekijät, kertokaa palkkanne!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Olen huomannut että monet toimistotyöntekijät ovat alipalkattuja ja saavat vain alle 2000 e palkka tai jopa alle. Mikä on palkkasi ja mitkä ovat työtehtäväsi?

Itse vastaan yksin pk-yrityksen koko talouspuolesta ja palkka 3000 e. Vastuu on suuri joten pienemmällä rahalla en tätä tekisi. On odotettavaa että palkka vielä nousee tästä.

1900 e/kk , mutta teen 30/vko. Eli se olis n. 2400e/kk jos tekisin 37,5e/kk.
SAPin käyttöä, mutta ei kovin laaja-alaisesti, ison firman yhtä SAP-osa-aluetta. Minusta palkkani on ok suhteessa työn vaativuuteen. En kaipaa ainakaan vähään aikaan enempää haastetta työssäni, koska lapseni ovat pieniä.

[QUOTE="mii";24956067]1640e oli palkka ennen veroja. Ostolaskujen käsittelyä.

Surkeaa, tiedän.[/QUOTE]

Ja 40h/vko....

Mut mulla ei ookkaan mitään koulusta yo:n lisäksi joten tyydyttävä oli.

[QUOTE="aloittaja";24956024]Olen huomannut että monet toimistotyöntekijät ovat alipalkattuja ja saavat vain alle 2000 e palkka tai jopa alle. Mikä on palkkasi ja mitkä ovat työtehtäväsi?

Itse vastaan yksin pk-yrityksen koko talouspuolesta ja palkka 3000 e. Vastuu on suuri joten pienemmällä rahalla en tätä tekisi. On odotettavaa että palkka vielä nousee tästä.[/QUOTE]

Vastaan kolmen pk-yrityksen talouspuolesta apuna assari.
Palkka 4.300

1930 brutto
Normaalit toimistohommat (puhelinvaihde, posti, tarvikehankinnat), vähän laskutusta, julkaisujen tekemistä, netin päivitystä, markkinointia, viestintää, asiakaspalvelua.

Mikä järki kysellä toimistotyöntekijöiden palkkoja kun toimistotyöntekijät voivat tehdä niin erilaisia hommia että palkatkin vaihtelee tosi paljon työnkuvan mukaan?

mulla 2100€/kk ja oon tyytyväinen palkkaani, musta tuntuu et tossa on liikaakin, tekee välillä oikein pahaa työnantajan puolesta kun maksaa mulle tollasta palkkaa ja on pirulainen vielä luvannut palkankorotuksenkin taas :( tosin mä nyt aattelin siitä kieltäytyä tai siis kieltäydynkin.

Laskutus, tarviketilaukset, asiakaspalvelu, kirjanpito, puhelin on mun vastuulla.

[QUOTE="vieras";24956132]Mikä järki kysellä toimistotyöntekijöiden palkkoja kun toimistotyöntekijät voivat tehdä niin erilaisia hommia että palkatkin vaihtelee tosi paljon työnkuvan mukaan?[/QUOTE]

Ja tohon turhaan jurnutukseen menneen ajan olisi voinut käyttää vaikka positiivisuusharjoituksiin.

Onko edes olemassa mitään alaa missä kaikki sais tasan samat lantit? En usko, en ole itse toimistotyössä, mutta meidän työpaikan toimistontypyt saa alimmillaan 2000e/kk, Helsingin Kaupungilla ollaan.

Yhteistyössä