Toimistotyöntekijän palkka ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Job"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Job"

Vieras
Teen toimistotyötä erikoisalalla. Saan nyt 2500 ja esitin palkkatoiveen 2700. Onko se realistinen ? Saan ( kuten kaikki muutkin täällä ) myös bonusrahaa ja pienempiä etuja on paljon. Hyvä työnantaja !
Ei alan koulutusta mulla, mutta kokemusta kyllä ( tässä työssä jo vuosia )
Eikä pääkaupunkiseutu, vaan mörkölää...Hesassa lie paremmat palkat ?

Oho, mun mielestä hyvä palkka, varsinkin kun sinulla ei ole koulutusta. Kiinnostaisi tosin tietää, onko se tekemäsi työ erikoisalaa vai mitä. Millaista toimistotyötä teet? Palkanlaskentaa, kirjanpitoa, reskontraa, tiedottajan hommia?

Toimistotyö ei ole mikään ammatti tai työnimike. Pikkufirman kahvinkeittäjäkin tekee toimistotyötä, samoin kuin koulun kanslisti, mutta kyllä niiden palkat on ihan eri luokkaa kuin esim. varatuomarin ja valtion liikelaitoksen organisaatiojohtajan, jotka hekin tekevät toimistotyötä.

Itse teen ostolaskujen käsittelyä, kunta/valtio/EU-rahoitukseen liittyvää byrokratiaa ja useita muita toimistotöitä. Palkkani on 2100e/kk. Koulutusta vähän liikaakin tähän hommaan

[QUOTE="vieras";22875135]Itse teen ostolaskujen käsittelyä, kunta/valtio/EU-rahoitukseen liittyvää byrokratiaa ja useita muita toimistotöitä. Palkkani on 2100e/kk. Koulutusta vähän liikaakin tähän hommaan[/QUOTE]

Niin minäkin, lisäksi on myyntireskontran hoito. Palkka on nyt 2300 euroa ja siinä on kaikki ikälisät.

jaa no mulla on palkka ennen veroja vähän päälle 1600e, pääasiassa ostolaskujen käsittelyä.. paskahan tuo on mutta onneks tosiaan on muita etuja kuten toimiva työterveyshuolto yms... :/

Hei, ite saan vain 1500 ekua + ikälisät osapäivätyöstä.Korkeekoulututkinto, joten pidän alhasena.Sulla on aika hyvä palkka!Oot varmaan pääkaupunkiseudulta?

On kyllä korkea palkka toimistotyöntekijälle, jolla ei koulutusta. :O

joo, se palkka ja työ pitempiaikainen tulee sukulaissuhteilla tai
sukulaisen sukulaisen kautta kunnalla vaikkei mitään osaa tehdä
eikä viitsi edes kahvia keittää kokouksiin.. Rääppiäisissä kyllä esiintyy
kakkujen ja pullien sekä voileipien keräilijänä ja jakajana kasvattaen tukipilareita
ympärilleen. Kouluttaneet jäävät aina ilman ilmaisjakeluja.

Yhteistyössä