Toiminko väärin miestä kohtaan? Haluaisin vielä vauvan ja mies ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvahaave
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vauvahaave

Vieras
Miehellä on 17v ja 20v lapset edellisestä liitosta. Mulla on 9 vuotias edellisestä liitosta ja vielä meillä on 2 yhteistä, 5v ja 1,5v.

Jo tuon ensimmäisen yhteisen jälkeen mies sanoi, ettei halua enempää. Sain kuitenkin vielä hänet ylipuhuttua. Nyt pukkaa kovasti vauvakuumetta ja haluaisin vielä sen yhden.

Mies on 45v ja minä 30v.

Mietinkin nyt vain, että toiminko itsekkäästi. Miehellähän on likipitäen koko elämä sitten pelkkää "pikkulapsi" aikaa. On kuitenkin jo 55v kun nuorin olisi 10v. Toisaalta mietin sitä, että jos sen yhden vielä tekis nyt heti, niin se ei varsin pidentäisi tuota pikkulapsi aikaa kuin pari vuotta kun nuo nuorimmat tulisi silloin n 2,5 vuoden ikä erolla.

Mielipiteitä jos saisin, kiitos. :)

kyllä sinultakin voisi vaatia myöntymistä, etenkin kun mies on jo kertaalleen myöntynyt sinun toiveisiin. Katkeroitua ei saa, vaan hyväksyä se että lapsiluku on nyt tässä, ainakin nykyisen kumppanin kanssa.

Mun mielestäni sillä, montako lasta on jo ennestään ja kenen kanssa, ei ole tässä asiassa mitään merkitystä. Jos ei yhdessä ole päätetty, että halutaan lapsi, ja toinen sitten omin päin ja salaa menee tekemään jotain lapsen saamisen edistämiseksi, niin hän tekee jokatapauksessa väärin toista osapuolta kohtaan.

Et ole vielä yhtkään omaa lastasi kasvattanut edes teini-ikäiseksi, joten et edes tiedä, mitä sieltä on tulossa, joten kuulostaa, että olet vain ns. vauvahullu, joka vain haluaa lisää vauvoja, ei lapsia.

Keskity noihin olemassaoleviin lapsiin ja hoida heidät kunnialla, eiköhän siinä ole tehtävää ihan tarpeeksi.

Ominpäin ja salaa en todellakaan menisi toimimaan!! Se jos mikä on mielestäni todella rumaa!!
Tiedän kyllä tapauksia, joissa nainen on vaan poistattanut kierukan tai lopettanut pillerit miehen tietämättä. Sellaista en halua.
Varsin en ole painostanut, mutta lupasin melkein kuun taivaalta, josko mies suostuisi vielä siihen yhteen. Sain kyllä jo luvan soittaa perhes.nlaan. Nyt vain mietityttää, että toiminko väärin.

Et ole vielä yhtkään omaa lastasi kasvattanut edes teini-ikäiseksi, joten et edes tiedä, mitä sieltä on tulossa, joten kuulostaa, että olet vain ns. vauvahullu, joka vain haluaa lisää vauvoja, ei lapsia.

Keskity noihin olemassaoleviin lapsiin ja hoida heidät kunnialla, eiköhän siinä ole tehtävää ihan tarpeeksi.

En olekaan, mutta tiedän kyllä mitä se teini-ikä on. Omani ei todellakaan ole ollut helpoimmasta päästä. Lisäksi itselläni ja siskollani on 13 vuotta ikäeroa, joten olen läheltä seurannut myös siskoni murkkuiän ja tiedän tosiaan mitä se on. Äitini on ollut yh koko siskoni olemassaolo ajan ja olen ollut vahvasti mukana heidän perhe-elämässä aina. Äidilläni ei myöskään ollut ketään hoito apuna siskoni ollessa pienempi, joten olen paljon hoitanut myös siskoani.

Ja onhan tosiaan omistani vanhin jo 9v ja aivan yhtä ihana kuin vauvana <3 en siten pidä itseäni "vauvahulluna" :)

Luulen kyllä tähän vauva-asiaan vaikuttavan paljon myös sen, että kaikki omat lapseni on poikia ja olisin halunnut myös tytön.

Varsin en ole painostanut, mutta lupasin melkein kuun taivaalta, josko mies suostuisi vielä siihen yhteen. Sain kyllä jo luvan soittaa perhes.nlaan. Nyt vain mietityttää, että toiminko väärin.

Kyllä sä mun mielestä toimit väärin. Ihminen kun haluaa ilahduttaa rakkaimpiaan itsensä kustannuksellakin :/ .

Mun mielestä sun pitäisi vain hyväksyä se, että teidän vauvat oli tässä, lapsiahan on vielä jäljellä :) .

Mieltä kuin muut, nyt on sinun vuorosi myöntyä. Ja lähipiirissä on useampi tapaus, jossa mies on lopulta heittänyt hanskat naulaan ja lähtenyt läksimään, kun vaimo on halunnut liikaa lapsia. Nyt on sitten kumpikin näistä tuttavista yh eikä ihan helpolla löydä uutta kumppania sellaisen lapsilauman kanssa. Niin että oisin kyllä tyytyväinen siitä mitä sinulla on, lapsia JA mies...

Mun mielestäni sillä, montako lasta on jo ennestään ja kenen kanssa, ei ole tässä asiassa mitään merkitystä. Jos ei yhdessä ole päätetty, että halutaan lapsi, ja toinen sitten omin päin ja salaa menee tekemään jotain lapsen saamisen edistämiseksi, niin hän tekee jokatapauksessa väärin toista osapuolta kohtaan.

Tottakai sillä on merkitystä. Perheessä on jo sun, mun ja yhteisiä (joista nuorin on vielä tosi pieni). Pitäisi jo riittää tuo lapsimäärä.

Pitäisikö mennä töihin kohta, niin uutta vauvaa pitäisi saada pukata?

Mies on kerran jo myöntynyt ja tehnyt vastoin tahtoaan, eikö olisi jo vihdoin aika kuunnella hänenkin toiveitaan? Pitääkö aina vaan olla itsekäs?

Ei ole kyse siitä, että töihin pitäisi mennä. Mulla on opinnot odottamassa ja joka tapauksessa olen aikeissa tämän nuorimmaisen hoitaa 3-vuotiaaksi kotona, miehen toiveiden mukaisesti.
Ja tässä samalla kotona ollessani pyöritän myös yritystä.

Niin tosiaan, mitäs jos sekin on poika. Haluanko sitten kuitenkin vielä taas yhden.

Kiitos mielipiteistänne, lisääkin saa vielä laittaa. Kuuntelen kyllä kaikki mielipiteet, mutta toivon niiden olevan asiallisia. Olen kyllä itsekkin miettinyt sitä, että olenko vaan itsekäs.

[QUOTE="vieras";22571660]Tottakai sillä on merkitystä. Perheessä on jo sun, mun ja yhteisiä (joista nuorin on vielä tosi pieni). Pitäisi jo riittää tuo lapsimäärä.[/QUOTE]

Älä nyt viitti. Ei se, että ei ole yhtäkään lasta, oikeuta ketään salaa, omalla päätöksellä hankkiutumaan raskaaksi, jos puoliso ei halua.

Eli lasten lukumäärällä ei tässä kysymyksessä ole mitään merkitystä. On väärin, jos vastoin kumppanin tahtoa tarkoituksellisesti hankkii lapsen.

Yhteistyössä