ehkäisyrengas?
Kävin lääkärin juttusilla voimakkaiden kuukautiskipujen takia. Olen syönyt pillereitä, mutta ne eivät ole oikein auttaneet. Lääkäri suositteli minulle ehkäisyrengasta tai Yasmin pillereitä. Ehkäisyrengasta (Nuvaring) hän kuitenkin suositteli enemmän. Itse olen vähän epävarma tuosta renkaasta ja sen toimivuudesta. Eikös se voi tuntua yhdynnän aikana ja vaikka sen saisikin ottaa pois pariksi tunniksi, eikö se ole todella epäkäytänöllistä?
Te renkaan käyttäjät, oletteko olleet tyytyväisiä? Onko rengas helppo asettaa ja tuntuuko se esim. jos istuu? (tamponi saattaa joskus tuntua)
Jotenkin on vaikea kuvitella että sillä tosiaan on ehkäisytehoa, siis entä jos laitan sen jotenkin väärin (en tarpeeksi syvälle) säilyykö ehkäisyteho siltikin?
Entäs sivuvaikutukset....?!
Te renkaan käyttäjät, oletteko olleet tyytyväisiä? Onko rengas helppo asettaa ja tuntuuko se esim. jos istuu? (tamponi saattaa joskus tuntua)
Jotenkin on vaikea kuvitella että sillä tosiaan on ehkäisytehoa, siis entä jos laitan sen jotenkin väärin (en tarpeeksi syvälle) säilyykö ehkäisyteho siltikin?
Entäs sivuvaikutukset....?!