Toimiiko teillä ruutu.fi:n videot? jos toimii niin tietokone experttiä tarvitaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei toimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei toimi

Vieras
Onko vika mun koneessa vai häiriö sivuilla? viedo yrittää ensin latautua ja sitten tulee teksti; virhe ladattaessa asetuksia (osoite virheellinen) Puuttuuko multa joku ohjelma koneesta? On ne enne toiminu, nyt sivuston uusiuduttua ei toimi.

Ei ole muutamaan päivään toiminut mulla silleen että olisi kokonaisen jakson saanut katsottua.. Tänään ei sitten ole toiminut ollenkaan ja antaa juurikin tuon virhe ladattaessa asetuksia (osoite virheellinen) -tekstin.

Mietin tässä jo itsekin että onko koneessani jotain häikkää, mutta taitaapi olla se bugi sittenkin siellä itse Nelosen sivustolla. Toivottavasti korjaavat ja pian.

Jes! Monta tuntia sitten ekan kerran yritin ja taas äsken, ei toimi ei.. Onneksi pistin googleen "toimiiko ruutu" ja tämä ponkaisi silmään. Ois saattanut olla kone kohta sekaisin kun minä olisin alkanut vikaa etsimään.. :D

Löysin äsken ratkaisun ongelmaan! Käykää lukemassa ratkaisu täältä: http://motiel.net/ruutu-fi-ei-toimi-tassa-valiaikainen-ratkaisu-ongelmaan. Olkaapa hyvä vaan ;)

Ei vitsi, kiitos!! :D Mies poissa yön ja muksut nukkuu, oikein odottanut että tuijottelee ohjelmia ruudusta ja sitten se ei toiminutkaan. Ah, ilta pelastettu. Kiitos vielä. :)

Yhteistyössä