Toimiiko noi magneettikorut oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tULiLAtVA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tULiLAtVA

Jäsen
24.12.2011
141
0
16
Mä sain kutsun sellaisille magneettikorukutsuille ja kutsun mukana tuli linkki ko.firman sivuille, mut en saanut sitä auki.

Kuulema auttavat migreeniin, menkkakipuihin, lihassärkyyn tms...?!

Miltä nuo korut näyttävät? Onko kellään tuollaisia? Minkä hintaisia ovat?

Kiinnostaa, mutta ei kuitenkaan :D

Tuli mieleeni kun täällä puhuttiin magneeteista,että onko teillä kokemusta
Bemer magneettiterapiasta? Siis maataan magneettimatolla n.20 minuuttia,
ja sen pitäisi parantaa mikroverenkiertoa ja tuoda helpotusta mm.kipuihin.
Siis tämä laite.http://www.bemer.fi/bemerGroup/welcome/

Psykologinen tai ei, mutta mulla ja muutamalla tuttavalla, kenellä koruja on, ainakin toimii. Itse saanut mm. tehosydämestä erityistä apua menkkakipuihin. Maksa ja rahapussi ainakin kiitttää, kun ei enää mene buranaa niin tolkuttomia määriä. Ja sellasten ei kannata arvostella, jotka ei ole edes kokeilleet. Mene ihmeessä katsomaan. En tiedä minkä firman korut kysesssä, mutta itsellä näitä (ja pitäisin niitä varmaan muutenkin, vaikka vaikutusta ei olekaan, sillä ovat hyvän näköisiä); http://www.energetix-wellness.com/fi/ Ja tässä tietoa lisää; http://www.magnetix.eu/fi/pdf/extract.pdf

En ole itse kokeillut, mutta vanhemmat noita joskus osti eikä sitten kumpikaan niitä voinut käyttää.. ei siis välttämättä sovi kaikille (vanhemmilla tuli jotain kipua niistä). Mutta olivat ostaneet alunperin sen takia kun joku tuttava oli suositellut ja hänellä oli kuulemma toiminut.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25380714:
Riippuu ihan sinusta. Niiden vaikutus on psykologinen ja joillekin ne autttaa, joillekin ei.

Paitsi, että magneetteja käytetään myös esim. eläimillä palautumisiin (esim. ravihevosilla magnettiloimet jne.), kiputiloihin, tulehduksiin jne. eikä ne kyllä ymmärrä balceboista yhtään mitään, mutta näyttöä niiden avusta silti on...

[QUOTE="hmm";25381213]En ole itse kokeillut, mutta vanhemmat noita joskus osti eikä sitten kumpikaan niitä voinut käyttää.. ei siis välttämättä sovi kaikille (vanhemmilla tuli jotain kipua niistä). Mutta olivat ostaneet alunperin sen takia kun joku tuttava oli suositellut ja hänellä oli kuulemma toiminut.[/QUOTE]

Saako kysysä, mitä koruja ja mitä kipuja niiden käytöstä tuli?

Mulla oli ennen nivelkipuja. Ostettuani hematiitti magneettirannekorut ranteisiin, niin kivut poistuivat. Ja onhan näistä magneeteista tehty paljo lääketieteellisiä kokeita, joist näkee niiden toimivuuden. Netti ynnä näitä tutkimuksia. Mulla uutena magneettiset kipulaastarit=aivan loistavat!!

Heh heh. Totaalista kusetusta. Toki ne joillakin toimii, koska psykologinen vaikutus voi olla niin iso. Mutta tästähän on tehty useita tutkimuksia, joissa placebo-rannekkeen omanneet kokivat yhtä suuria vaikutuksia kuin "oikean" rannekkeenkin saaneet.

Mitä noihin eläimiin tulee, niin enpä olisi ihan satavarma mittaustan validiteetistä. Mutta eihän näihin uskovat ihmiset tieteen perusteluista mitään välitäkkään.

[QUOTE="tipu";29929625]Mulla oli ennen nivelkipuja. Ostettuani hematiitti magneettirannekorut ranteisiin, niin kivut poistuivat. Ja onhan näistä magneeteista tehty paljo lääketieteellisiä kokeita, joist näkee niiden toimivuuden. Netti ynnä näitä tutkimuksia. Mulla uutena magneettiset kipulaastarit=aivan loistavat!![/QUOTE]

Siinä olet kyllä oikeassa, että paljon on tehty tieteellisiä tutkimuksia. Mutta ne vaan kaikki on tullut siihen tulokseen, että ei toimi yhtään placeboa paremmin.

Mulla toimi ainakin aikoinaan kun toimin näiden myyjänä. Rankka ja paska duuni, huoraamiselta tuntui. Mutta sain tehtyä 5 kuukaudessa 10 000 euron tienistit. Joo, joku sanoo että sais sen normityöstäkin mut ku sitä ei ollu silloin, niin ihan hyvä.

Heh heh. Totaalista kusetusta. Toki ne joillakin toimii, koska psykologinen vaikutus voi olla niin iso. Mutta tästähän on tehty useita tutkimuksia, joissa placebo-rannekkeen omanneet kokivat yhtä suuria vaikutuksia kuin "oikean" rannekkeenkin saaneet.

Mitä noihin eläimiin tulee, niin enpä olisi ihan satavarma mittaustan validiteetistä. Mutta eihän näihin uskovat ihmiset tieteen perusteluista mitään välitäkkään.

Mutta jostain kumman syystä magneettikenttähoidot ovat maailmalla (suomessakin) kasvussa ihan sairaaloissakin... Sillä on hoidettu menestyksekkäästi niin kipuja, luunmurtumia, kuten migreeniäkin. Tosin staattiset magneetit eivät ole yhtä tehokkaita, kuin pulsoiva magneettikenttähoito, mutta onhan niitä käytetty esim. kiinalaisen "lääkinnän" puolella jo iät ja ajat.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä