Toimiiko muilla Postin seurantapalvelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Sain jo perjantaina sähköpostivahvistuksen viestiini, että Suomen rajojen sisällä tilaamani tuote on postitettu minulle ja seurantakoodi oli mukana. Sillä ei kuitenkaan vieläkään löydy mitään kun Itellan sivuilta etsin paketin kulkua.
Pitäisihän sen näkyä edes vastaanotettuna kuljetettavaksi! Onko muilla vastaavaa vikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Sain jo perjantaina sähköpostivahvistuksen viestiini, että Suomen rajojen sisällä tilaamani tuote on postitettu minulle ja seurantakoodi oli mukana. Sillä ei kuitenkaan vieläkään löydy mitään kun Itellan sivuilta etsin paketin kulkua.
Pitäisihän sen näkyä edes vastaanotettuna kuljetettavaksi! Onko muilla vastaavaa vikaa?

Onko Elloksen, tms? Niillä saattaa mennä joskus päiväkausia ennenkuin ne rekisteröityy postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja *:

Onko Elloksen, tms? Niillä saattaa mennä joskus päiväkausia ennenkuin ne rekisteröityy postiin.

Timanttisilta tilasin kellon, voisko olla sitten niin ettei ehdi ennen joulua. :(

Voipi olla. Tai sitten tulee. Voipi myös olla, että lähettäjä on merkinnyt lähetyskoodin, mutta ei sitä silti ole välttämättä postin kuljetukseen vielä jätetty tai edes pakattu. Lähettäjällä on niitä koodillisia lähetyskortteja tai printtilappuja itsellään. Lähetyskoodin ilmoittaminen ei takaa, että lähetystä on edes viety postiin. Kysy lähettäjältä.

Yhteistyössä