Mun tökkii :kieh:
päivien viemää 17.01.2009 #3 Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin: toimii mulla ainakin.. Click to expand... Tulin saunasta ja jätin mesen päälle , ei mitään näy
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin: toimii mulla ainakin.. Click to expand... Tulin saunasta ja jätin mesen päälle , ei mitään näy
päivien viemää 17.01.2009 #5 Voi kele.Piti jatkaa saunan jälkeen keskustelua mutta sivu näyttää tyhjää .Ja kun klikkaan tuolta alareunasta live mesenger ei mitään tapahdu
Voi kele.Piti jatkaa saunan jälkeen keskustelua mutta sivu näyttää tyhjää .Ja kun klikkaan tuolta alareunasta live mesenger ei mitään tapahdu
päivien viemää 17.01.2009 #7 Nyt ok.Poistuin välillä ulos.Kaikki nyt hyvin.Vaik mua siel nyt kukaan odotakkaan
vieras 17.01.2009 #8 Tuosta mesestä semmonen kysymys tietäville, että jos teen jaettavan kansion niin pitääkö vastaanottajan erikseen tallentaa kuvat että ne jää sille omalle koneelle? eli onko ne kuvat käytössä vain mesen kautta?
Tuosta mesestä semmonen kysymys tietäville, että jos teen jaettavan kansion niin pitääkö vastaanottajan erikseen tallentaa kuvat että ne jää sille omalle koneelle? eli onko ne kuvat käytössä vain mesen kautta?