Toimiiko kukaan Herbalife-esittelijänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosahdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosahdus

Jäsen
07.11.2007
415
0
16
Mielenkiinto on herännyt asian suhteen, että millaista hommaa tuo on. Onko tuo siis puhtaasti verkostomarkkinointia? Omille tutuilleko niitä tuotteita siis kaupataan, vai miten asiakkaita saadaan?

Kaikki tieto on tervetullutta!

Ja tämän ei ole missään nimessä ole tarkoitus olla mikään tuotemainos :ashamed: Joten älkää nyt moderoiko sillä perusteella tätä viestiä... ihan tuosta työstä siis olen kiinnostunut!

Alkuperäinen kirjoittaja Rosahdus:
Mistä moinen kommentti Honostooppari? :laugh:

Kaks Herbahullua tuttavapiirissä |O

Helvetin kalliita ravinnelisiä ja laihdutusvalmisteita :/
Oikotietä laihtumiseen kun ei ole ja normaalia ruokaa syövä saa kyllä vitamiininsa ja hivenaineensa ruuasta.

Huvittavinta kai on se, että toinen Herbahullu kantaa lätyskää kauluksessaan jossa lukee: Haluatko laihtua, kysy minulta miten. Ja kyseinen kohno itse on pieni pyöreä lihapulla vielä 10 vuotta aloittamisestaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Oikotietä laihtumiseen kun ei ole ja normaalia ruokaa syövä saa kyllä vitamiininsa ja hivenaineensa ruuasta.

Huvittavinta kai on se, että toinen Herbahullu kantaa lätyskää kauluksessaan jossa lukee: Haluatko laihtua, kysy minulta miten. Ja kyseinen kohno itse on pieni pyöreä lihapulla vielä 10 vuotta aloittamisestaan :laugh:

ei kaikki syö niitä laihtuakseen....

Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

ei kaikki syö niitä laihtuakseen....

Tämä täti syö :D

Yhteistyössä