Toimiiko kroppasi eritavalla raskauden jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja muutos
  • Ensimmäinen viesti
muutos
Jäikö siis toiminnallisia muutoksia kehoon raskauden jälkeen?

Itselläni on veiläkin närästystä silloin tällöin vaikka ennen raskautta ei ikinä ollut ja aamulla täytyy aika lailla heti herättyä päästä vessaan isommalle asialle.

Toimi. Niin kauan, kunnes hormonit oli tasaantuneet (=maidontuotanto loppu) kärsin pahoinvoinnista. Siis ihan samanlaisesta kuin raskauspahoinvointi, mutta se vaan alkoi sitten synnytyksen jälkeen. Lisäksi mulle jäi erittäin närästysherkkä maha, kun ennen raskautta ei närästänyt ikinä. Mut oon huomannu, et jälkimmäiseen vaikuttaa mahaläskit. :snotty: Heti kun sain painoa pois, tuo helpotti.

p
joo, vipasta raskaudesta 3v ja vaivaksi jäi akne.
Myös jalkojen iho jäi kuivaksi, siis aivan halkeilevaksi.
Aamupalaa ei enää tee mieli. Ennen lapsia päivä käynnistyi aina kunnon aamupalalla. Kai tämä johtuu aamupahoinvoinnistaa jääneestä muistosta.

juu
Hikoiluttaa, maha on aina todella kovalla eli isompi hätä on työn ja tuskan takana, turvottaa ja maha on välillä kuin rantapallo, johtuisko siitä et ei oo oikein vatsalihaksia vielä..? Ja pierettää sikana! :ashamed:

kaikenlaista
Mulle jäi myös semmonen teini-iho ekasta raskaudesta, josta nyt on jo yli 4v.
Hikoilu ja närästys oli myös aika kauan enen kuin hormonitoiminta tasaantui. Jostain syystä minuun hormonit imetysaikaan vaikuttivat niin, että olin jatkuvasti kiihottunut. Tasaantui sekin, miehen harmiksi...

Yhteistyössä