N No ei Vieras 06.11.2011 #2 Ei toimi ei! Ärsyttää, kun yksi kohde jota olen huutanut menee kohta kiinni ja haluan varmistaa tuotteen saannin. Grrrrrr!
Ei toimi ei! Ärsyttää, kun yksi kohde jota olen huutanut menee kohta kiinni ja haluan varmistaa tuotteen saannin. Grrrrrr!
E eieiei Vieras 06.11.2011 #3 Nurin on, mutta viimeks ku joskus vuosia sitten oli nurin pidemmän aikaa niin lisäs sitä myyntiaikaa jotenkin automaattisesti.
Nurin on, mutta viimeks ku joskus vuosia sitten oli nurin pidemmän aikaa niin lisäs sitä myyntiaikaa jotenkin automaattisesti.
L "Lauriina" Vieras 06.11.2011 #4 Enpä olis uskonu että näin ahistuisin huutiksen huoltokatkosta! Niin ku mää olin suunnitellu sunnuntaiaamukaffet ja huutis-surffailun... Toivottavasti se pian tokenee. Ja toivottavasti kohteita ei tosiaan sulkeudu tauon aikana.
Enpä olis uskonu että näin ahistuisin huutiksen huoltokatkosta! Niin ku mää olin suunnitellu sunnuntaiaamukaffet ja huutis-surffailun... Toivottavasti se pian tokenee. Ja toivottavasti kohteita ei tosiaan sulkeudu tauon aikana.
M "myyjä" Vieras 06.11.2011 #5 Joo ei o kiva myyjällekkään kun melkein kaikki kohteet sulkeutumassa tänään ... Hip hei.