Töihinpaluusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Vauva on vasta muutaman kuukauden ikäinen, mutta mietin tässä mitä tekisin töiden kanssa tulevaisuudessa..

Mulla on määräaikanen sopimus toukokuulle asti. Ajattelin, että voisin mennä takas töihin ehkä ens vuoden alussa (jos en sitten lotossa voita..), kun vauva on reilu 1v. Melko todennäkösesti tuolla työpaikalla on töitä silloinkin, mutta oisko mun mitään järkeä ilmotella itsestäni jo toukokuussa kun määräaikanen päättyy? Tuntuu vähän typerältä ilmottaa, että hei, voisin tulla puolen vuoden päästä töihin mut voiko ne jotenkin "pitää mut kirjoilla" siellä tämän loman ajan? Vai miten tässä tilanteesssa kannattais tehdä? Onko siinä työnantajan kannalta mitään järkeä jatkaa mun sopimusta, vaikka tulisin töihin vasta puolen vuoden päästä tai aikaisintaan syksyllä? Olin puolitoista vuotta siellä töissä ja tuntuisi vähän oudolta sitten vuoden vaihteessa olla työnhakijana samaan paikkaan..

tuskinpa vaan jatkaisivat, äitiyslomalta kun kertyy vuosilomaa niin tulisi heille ylimääräistä maksettavaa. Valittetavasti firmat tuntuvat olevan aika pihejä nykyään.

Yhteistyössä